Romtelecom a introdus noi abonamente de internet in banda larga (Clicknet) pentru companii si a redus cu pana la 50% preturile promotionale ale abonamentelor de internet in banda larga pentru companii, doar pentru noii clienti, a anuntat luni operatorul de telefonie fixa. Compania a anuntat de asemenea reduceri de pret si la pachetele de servicii care includ internet de mare viteza, voce fixa si solutii de gazduire a site-urilor.

Cele mai mari reduceri de pret s-au facut in cadrul abonamentelor Clicknet pentru companii cu viteze de descarcare de 20 Mbps si 8 Mbps, ale caror tarife promotionale lunare au scazut cu 20 euro si respectiv 12 euro, pana la 19 euro si respectiv 12,5 euro ( fara TVA).

In portofoliul abonamentelor de internet in banda larga pentru companii au mai fost adaugate doua abonamente, respectiv unul 3 Mbps la pret promotional de 7,5 euro (inlocuindu-se cel anterior de 2 Mbps care avea acelasi pret) si altul de 12 Mbps la pret de 16 euro (fara TVA).

Compania a redus de asemenea cu pana la 12 euro (in cazul abonamentului care anterior costa 110 euro/luna) si preturile promotionale ale abonamentelor care includ internet de mare viteza, voce fixa si solutii de gazduire a site-urilor.

Veniturile Romtelecom din primul trimestru din acest an au scazut cu 8,1% pana la 201,4 milioane euro, fata de perioada similara din 2008, iar numarul liniilor de telefonie fixa a scazut cu 2,9% pana la peste 2,9 milioane linii. Operatorul a inregistrat cresteri pe segmentele de internet broadband (Clicknet) si televiziune prin satelit (Dolce), respectiv peste 700.000 pentru fiecare dintre cele doua servicii (respectiv 701.000 clienti pentru Clicknet si 724.000 clienti pentru Dolce), insa efectele crizei economice s-au reflectat in rate de crestere mai mici.