Digital Cable Systems, operator care detine brandurile AKTA si Dial Telecom pe piata locala, a bugetat pentru acest an investitii de peste cinci milioane euro in diversificarea portofoliului de servicii, a anuntat miercuri compania. Cea mai mare parte a investitiilor vor fi alocate extinderii accesului la internet si dezvoltarii portofoliului prin servicii triplay (video, internet si telefonie), pe segmentul rezidential.

”Pentru clientii rezidentiali ne propunem sa extindem cat mai rapid actuala solutie video-internet, oferita acum in majoritatea retelelor DCS, la o solutie moderna triplay – video-internet-telefonie – pentru a ne consolida pozitia de furnizor preferat de servicii integrate de comunicatii rezidentiale in toate localitatile in care suntem prezenti”, a declarat Dinu Malacopol, director executiv al Digital Cable Systems.

Prin lansarea serviciilor de telefonie fixa pe segmentul rezidential, DCS vrea sa atraga o parte importanta a clientilor care utilizeaza deja serviciile de internet oferite de companie, procentul mediu estimat al abonatilor de cablu si internet care vor opta pentru triple-play fiind de cel putin 30% in primul an, in functie de zona.

Recent, compania a anuntat ca in primele sase luni din acest an a atras 10.000 clienti rezidentiali pentru serviciile AKTA de Internet si 200 de clienti-companii pentru serviciile Dial Telecom de date si telefonie.

Infiintat in 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul DCS ofera in prezent servicii TV prin cablu, solutii de transmisiuni date si acces internet, precum si telefonie fixa, atat pe segmentul business cat si pe cel al clientilor rezidentiali.