UPC Romania a pierdut circa 70.000 de clienti, iar veniturile au crescut usor cu 1% in trimestrul doi din 2010

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Miercuri, 4 august 2010, 13:42 Economie | Telecom


UPC Romania avea un numar total de peste 1,17 milioane abonati in al doilea trimestru al acestui an, in scadere cu 5,5% (69.700 abonati) fata de acelasi trimestru al anului trecut si cu 3,3% (40.700 abonati) fata de trimestrul precedent al acestui an, arata datele prezentate miercuri de grupul Liberty Gobal. Severina Pascu, director financiar al companiei, sustine ca in trimestrul doi din acest an veniturile totale ale UPC pe piata locala au crescut usor cu 1% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in ciuda conditiilor economice defavorabile.

"In trimestrul doi 2010, totalul veniturilor UPC Romania au avut o crestere usoara (1%) raportat la aceeasi perioada a anului trecut, in ciuda conditiilor economice defavorabile insotite de nesiguranta si dezechilibrele survenite ca urmare a masurilor fiscale din ultimele luni. Totusi, putem observa o scadere a bazei RGU (n.r unitati generatoare de venit) cu 3,1% fata de acelasi trimestru din 2009", a precizat Severina Pascu, directorul financiar al UPC Romania.

  • UPC Romania a ajuns la 258.000 abonati la serviciile de televiziune digitala, la sfarsitul lui iulie 2010

In trimestrul doi al acestui an, numarul total de clienti al UPC a insumat peste 1,17 milioane abonati, in scadere cu 5,5% (69.700 abonati) fata de acelasi trimestru al lui 2009. In trimestrul mentionat, operatorul de comunicatii prin cablu a ajuns la 254.000 abonati la serviciile de televiziune digitala, in crestere fata de 179.600 abonati in trimestrul similar al anului trecut. Numarul abonatilor la serviciile de televiziune analogica insa a scazut de la 912.200 abonati in trimestrul doi al lui 2009 la 737.100 abonati in trimestrul incheiat in iunie 2010.

"In ceea ce priveste serviciul de televiziune analogica se observa o diminuare a bazei de clienti, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Acest lucuru se datoreaza si efortului sustinut de migrare la televiziunea digital. Dar in acelasi timp odata cu deprecierea nivelului de trai, s-a putut observa si o modificare a comportamentului romanilor tradusa prin renuntarea la anumite servicii.(...) La nivel local, s-a remarcat de asemenea si migrarea anumitor clienti catre operatori cu preturi mai mici pentru un continut TV mai restrans¬, a mai spus Severina Pascu.

Oficialii UPC Romania spun insa ca la sfarsitul lunii iulie din acest an, compania a mai castigat 4.000 de clienti la televiziunea digitala, atingandu-se astfel cifra de 258.000 abonati, precum si 1.500 de clienti pe segmentul de televizuine High Definition (HD), numarul total al acestor abonati ajungand la 13.500 utilizatori.

Rezultatele se datoreaza, spun reprezentantii UPC, ofertei lansate cu ocazia difuzarii Campionatului Mondial de Fotbal FIFA World Cup 2010, in cadrul careia atat clientii existenti, cat si noii abonati puteau primi o serie de facilitati la plata pachetului achizitionat, dar si un serviciu gratuit la alegere.

In trimestrul doi al lui 2010, numarul de clienti UPC Romania la serviciile de internet a crescut la 263.500 abonati fata de 250.700 abonati in acelasi trimestru al lui 2009. De asemenea, pe segmentul de telefonie fixa numarul total de abonati a crescut la 147.400 clienti in trimestrul doi al lui 2010 fata de 140.500 abonati in acelasi trimestru al anului trecut.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2618 vizualizari

  • -1 (3 voturi)    
    UPC RO pierde clienti (Miercuri, 4 august 2010, 14:19)

    Adrian Vulpescu [anonim]

    Se pare ca 95% dintre clientii pierduti de UPC au trecut la RCS&RDS (Digi Cablu Digital [HD] si Digi Satelit)
    • 0 (4 voturi)    
      umm (Miercuri, 4 august 2010, 14:37)

      muggs [anonim] i-a raspuns lui Adrian Vulpescu

      Putin probabil avand in vedere ca oferta UPC strict pe HD e clar #1 la momentul actual la noi.
      • +3 (5 voturi)    
        liga lu' mitica (Miercuri, 4 august 2010, 14:49)

        kitto [utilizator] i-a raspuns lui muggs

        degeaba ai hd daca nu poti sa vezi un meci de fotbal din liga lui mitica :))
      • +2 (2 voturi)    
        Si tie ti-au spalat creierul cu HD (Miercuri, 4 august 2010, 15:27)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui muggs

        Sa-ti spun un secret, un film prost, este la fel de prost si pe HD.
        • -2 (2 voturi)    
          eh.. (Miercuri, 4 august 2010, 15:52)

          muggs [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          Liga 1 nu ma pasioneaza iar la filme nu ma uit pe cable :) Nici macar nu am abonamentul de HBO , sunt pur si simplu multumit de restul de canale gen history , nat geo , eurosport samd
    • +3 (3 voturi)    
      Pai normal... (Miercuri, 4 august 2010, 15:09)

      mntsn [utilizator] i-a raspuns lui Adrian Vulpescu

      la ce lehamite si bataie de joc e la Upc Serv Clienti. Ca sa nu mai pomenesc serviciile lor de toata jena. Netul imi trezea nostalgia dial-up-ului, iar TV-ul il aveam de mobilier: mi-au schimbat 3 receivere si tot nu mergea.

      Bataie de joc pe banii clientului - in ciuda a tot ce am patimit cu ei, eu mereu a fost bun platnic, pana in ultima zi de contract.
      • +1 (1 vot)    
        foarte adevarat (Miercuri, 4 august 2010, 17:23)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui mntsn

        am probat pe pielea mea asta. si am mai probat ofertele mincinoase scoase si care s eadreseaaa dev fapt doar NOILOR cleinti care vin la upc. cei vechi desi sunt stransi cu usa sa ia digital daca mai vor hbo nu au serviciu gratuit nclus in oferta....au platit amenzi pentru asta si continua aceeasi politica. se pare ca doar asta este punctul forte al directorului de marketing si vanzari acela de da oferte si mesaje inselatoare.
      • +1 (1 vot)    
        upc (Miercuri, 4 august 2010, 19:26)

        accizatu [anonim] i-a raspuns lui mntsn

        foarte rau ai facut ...trebuiau intepati ..asa cum te-au intepat ei pe tine!
  • +2 (4 voturi)    
    lasa, ca mai pierd unul (Miercuri, 4 august 2010, 14:45)

    amos [utilizator]

    tocmai m-au pierdut pe mine
    isi bat joc de timpul meu si de nervii mei.
    cand platesc prin internet banking, una-doua imi apar surprize - ba ca nu e platit, ba ca soseste factura cu intarziere, ba ma trezesc cu mesaje idioate pe mobil ca ma asteapta la ei sa platesc ...
    azi ma duc sa platesc factura la ei, sa nu mai am surprize. Au program de lauze: incep la ora 9:00; pai la ora aia eu trebuie sa fiu la birou !
    Cand lucrezi cu publicul, mi se pare normal sa incepi mai devreme, sa pot sa platesc si eu, nu sa intarzii la birou. Si nu sunt eu caz special, sunt foarte multi cei care incep devreme serviciul.
    Iar inauntru au o organizare beton: stai de aiurea intre 2 birouri, pt ca nu sunt separate casieria si comercialul. Sa dai si stai 15 min sa termine un contract ca apoi sa ia si banii de cablu (30 sec) de la o persoana, apoi alt contract (10 min) si apoi sa imi ia si mie banii (30 sec).
    isi bat joc de timpul meu ! si asta pe banii mei ? s-o creada ei
    • +1 (1 vot)    
      program (Miercuri, 4 august 2010, 17:31)

      costelush [anonim] i-a raspuns lui amos

      la tine inca e bine, in iasi se deschide la 10...
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Joi, 5 august 2010, 13:48)

      ana [anonim] i-a raspuns lui amos

      da lasa ca nici la rds nu mi-e rusine au program 10-18 asa ca sa nu apuci sa ajungi pe la ei
  • +2 (2 voturi)    
    nu ma mir (Miercuri, 4 august 2010, 15:18)

    gigi [anonim]

    Nu ma mir ca pier abonati in ritmul asta. Sunt niste hoti. De ex eu am incheiat act aditional prin care ma angajam sa raman client doi ani, iar ei sa-mi ofere in acesti 2 ani un anumit tarif. Cand, ce sa vezi....Dupa cateva luni au inceput sa ma factureze cu o suma mai mare. Cand am intrebat cum se poate mi-au raspuns ca au crescut taxele (drepturi de autor si altele asemenea) si ca ei au dreptul conform contractului sa mareasca tariful.
    Atunci la ce s-a mai incheiat actul aditional ? Doar ca eu sa am obligatia de a ramane clientul lor 2 ani, iar ei in acest interval pot mari oricand si oricat tarifele ?
    PS. Daca reziliez contractul in acesti 2 ani, taxa de reziliere 200 RON....
    • +1 (1 vot)    
      s-a anulat (Miercuri, 4 august 2010, 17:25)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui gigi

      vezi ca nu mai este valabil e lege care anuleaza aceste clauze. asa ca GO PLANET poti pleca de la ei.
  • +2 (2 voturi)    
    rds (Miercuri, 4 august 2010, 15:21)

    rds [anonim]

    Tot rds-ul e mai bun, upc-ul ar pierde si abonatii pe care ii are acum daca rds-ul ar instala cablu in zonele luate de upc.
    Plus ca upc-ul nu transmite meciurile din Liga I
    • 0 (0 voturi)    
      fotbal si atat (Miercuri, 4 august 2010, 22:55)

      cris [anonim] i-a raspuns lui rds

      ce-i drept rds are fotbalul, prin digi sport si prin gsptv. si mai are netul super bun la pretul respectiv. In rest te asigur ca si la rds e tot nesimtirea de la upc, clientii tot asa sunt tratati, taxe nesimtite tot asa platesti (vezi noua taxa de 5 lei). Daca merge bine si n-ai probleme esti cel mai fericit, daca ai insa ghinion si tre sa ajungi la serviciul relatii clienti, esti terminat...
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Joi, 5 august 2010, 13:51)

      ana [anonim] i-a raspuns lui rds

      upc-ul are cel mai bun cablu cu net-ul sta mai prost la rds e hotie pe fata in ciuda netului bun se pun taxe de mentenata taxa la tel gratuit si tot asa
  • +1 (1 vot)    
    Si eu am trecut la RDS! (Miercuri, 4 august 2010, 15:29)

    a-z [anonim]

    Asta dupa ce ii notific telefonic ca vreau sa reziliez contractul in 30 de zile.
    Dupa 10 (zece)zile, in care eu am mai sunat la UPC sa verific ca au retinut datele, am fost sunata de o angajata care vrut o confirmare si cauzele. Eu i-am spus franc ca RDS -ul are o oferta mai buna si ei au zis ca imi fac si ei o contra-oferta, dar era prea tarziu. Nu stiu cum lucreza vanzarile la ei, dar ORICE angajat Romtelecom ar fi stiut sa ofere , pe loc, o contra- oferta.
    Incepe sa se simta concurenta: bravo!
    • +1 (3 voturi)    
      Romtelecom ? (Miercuri, 4 august 2010, 15:40)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui a-z

      Da, sigur.....Poate acum, dar in trecut erau rau de tot. De ex eu cand am sunat sa-mi reziliez contractul de telefonie fixa cu Romtelecom mi-au facut o "super-oferta". Doua luni imi ofereau mai multe minute. Si cand i-am intrebat ce fac dupa doua luni, ca voi fi in aceeasi situatie, mi-au raspuns ca pot sa-mi iau un abonament mai scump cu mai multe minute...:)))
      Le-am zis "pas" pe loc si nu regret. Sa platesc 10 euro doar ca sa fiu abonatul lor nu mi se parea o "oferta". Acum ofera minute peste minute, dar prea tarziu s-au trezit. Intre timp au pierdut multe milioane de abonati .
      Asa si UPC-ul...Profita de pozitia de monopol din anumite orase si avea niste tarife nesimtite, cu aproape 50% mai mari decat ale altora (32 ron fata de 21 ron altii). Cand a aparut DTH-ul (antenele parabolice de la DIGI, BOOM, Dolce, etc) si au vazut ca le pleaca multi clienti au redus si eu tarifele pe la 20-25 ron...
      In schimb au mutat multe programe din analogic in digital ca sa forteze trecerea clientilor catre aceste servicii mai scumpe...
  • +1 (1 vot)    
    si eu sunt patit (Miercuri, 4 august 2010, 17:12)

    marian [anonim]

    am crezut ca este o firma mult mai serioasa decat altele, dar ma dezamagit in ultima luna.
    dintr-o luna, nu stiu daca am beneficiat de serviciile lor macar 5 zile. ii sun intruna sa le spun ca nimic nu mai functioneaza normal, iar pe ei nu-i intereseaza deloc. imi spun ca verifica dupa care ma programeaza sa vina o echipa peste 4,5 sau 6 zile. nici pana acum nu au ajuns echipele programate intr-o luna.
    in contract este specificat ca in maxim 24 de ore se rezolva orice defectiune, dar nimic.
    va rog care puteti si care vreti sa ma ajutati cu un numar de telefon de la cineva din conducere, pentru ca pe site-ul lor nu exista decat un singur numar de telefon la care raspund niste tineri care nu imi sunt de niciun ajutor.
    adresa mea de contact este: valeriur@yahoo.com, astept si raman recunoscator celui care ma poate ajuta.
  • -1 (3 voturi)    
    e totusi bune (Miercuri, 4 august 2010, 18:07)

    bastos [anonim]

    eu sunt multumit de upc. sunt singurii care au MGM.
  • +1 (1 vot)    
    UPC (Miercuri, 4 august 2010, 19:59)

    fost client [anonim]

    UPC sunt niste nesimtiti, in special service desk-ul lor care incearca sa te prosteasca in fata...televiziunea este de calitate buna, dar internet-ul este jalnic..cum a spus cineva mai sus dial-up.Au crezut ca au monopol !? le-a dat-o RDS-ul peste gura
  • 0 (0 voturi)    
    Nelamurire (Joi, 5 august 2010, 9:13)

    Elhobolan [anonim]

    Daca nr. clientilor este din ce in ce mai mic si RGU scade (adica pretul serviciilor este mai mic), atunci din ce au obtinut ei o crestere a veniturilor cu 1%? Si-au vandut din active?!?!
    • +1 (1 vot)    
      .... (Joi, 5 august 2010, 10:11)

      flamer [anonim] i-a raspuns lui Elhobolan

      Au renuntat la majoritatea personalului ... de aici se trage in mare parte castigul.
  • 0 (0 voturi)    
    Oare? (Joi, 5 august 2010, 12:18)

    Elhobolan [anonim]

    Pierderea a 70000 de clienti nu putea fi compensata nici de o restructurare masiva. Istoric vorbind UPC ul avea aprox 4.000 angajati in 2006 dupa preluarea Astral, urmand ca in 2 ani sa ramana cu 2.000. Daca socotim ARPU mediu de, sa zicem 10 euro, inseamna ca pirderea clientilor reprezinta un minus de 700.000 euro. Cu banii acestia si la salariile destul de mici pe care le aveau oamenii din operatiuni (ca doar nu s-au restructurat cei din Corporate) se puteau plati peste 1.000 oameni. Deci tot nu reiese clar de unde ar rezulta cresterea de venituri. O fi o combinatie de restructurari, vanzari active si poate niste manevre pe care cei de la Fisc ar trebui sa le descopere.
  • 0 (0 voturi)    
    paduri cu uscaturi (Joi, 5 august 2010, 13:58)

    ana [anonim]

    fiecare padure are uscaturile ei upc-ul are cablu foarte bun tr sa recunoastem asa cum rds-ul are net-ul foarte bun de romtelecom chiar nu are rost sa mai vorbim
    la upc in magazine este foarte frumos si placut in schimb la rds desi e mai urat si inghesuit si neprietenos sunt imatiti si ei bine contracte la contracte incasari la incasari
    la serviciu tehnic tot upc-ul este mai promp
  • 0 (0 voturi)    
    cam la fel.. (Duminică, 22 august 2010, 23:49)

    monis [anonim]

    Lasa-ma ca nici unul nu e mai cu mot, dar prefer UPC-ul in defavoarea RDS-ului numai uitandu-ma la modul in care sunt administrate relatiile cu clientii la cele doua companii. La RDS iti vine sa iti iei campii cand trebuie sa suni la relatii cu clientii, iar o sesizare este solutionata si in saptamani de zile..in schimb la UPC situatia este alta. Si la UPC simti ca esti tratat ca un client nu ca ultimul om. Intr-adevar internetul lor nu este in top, dar functioneaza la limite normale.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by