- „Cele mai vizibile efecte ale degradarii climatului economic asupra bazei de clienti se observa pe segmentul PrePay. Totusi, suntem foarte multumiti de evolutia segmentului clientilor cu abonament care a continuat sa se stabilizeze. Baza de clienti a inregistrat cresteri, rata de reziliere a contractelor fiind mai scazuta decat cea din perioada anterioara crizei”, a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.
Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,1 euro.
Seful Orange a precizat ca in 2010 operatorul a reusit "sa stabilizeze ritmul de scadere care a incetinit, atat de la an la an, cat si de la trimestru la trimestru", iar cota valorica de piata a crescut in comparatie cu anul anterior".
Acesta si-a mai exprimat increderea ca o serie de masuri de eficientizare si perfectionare luate anul trecut, precum francize, Orange Care, oferte pentru smartphone-uri, programe de perfectionare pentru forta de vanzari, programe de imbunatatire a experientei clientilor vor genera efecte pe termen lung si vor ajuta in atingerea obiectivelor pe urmatorii cinci ani.
Daca vrei sa-ti faci o modificare de abonament, Orange nu-ti permite sa faci acest lucru cum ar fi normal, ci te pun intr-o lista de asteptare pentru a putea fi contactat de catre "serviciul oferte", perioada care poate dura pana la 2 saptamani ! Rusine !
In plus daca clientul doreste orice schimbare la abonament, atunci acesta este fortat sa prelugeasca contractul cu 12 luni, fara a primi nici un beneficiu pentru acest lucru (fara telefon) !.
Mare atentie, cea mai simpla metoda de a refuza acest abuz este de a porta numarul in alta retea (Orange are obligatia legala sa faciliteze acest lucru), daca nu a expirat "perioada contractuala".
Apropo, au inceput o campanile de modificare a abonamentelor vechi de 3 euro care au activate si extraoptiuni:
- Iti vor zice ca ai prea putine minute pentru cat platesti si ca iti ofera dublu pentru un abonament de 6, 12 euro sau mai mare (in functie de cat platesti in prezent), sustin ca ai minute duble la acelasi pret sau la unul apropiat;
- Trebuie sa prelungesti abonamentul cu 1 an (fara alte beneficii in plus);
- Aici e smecheria: daca vrei sa te portezi sau sa renunti si mai ai luni ramase din abonament, este necesar sa achiti contravaloarea abonamentului de baza x nr. de luni ramase. Daca accepti oferta de schimbare, in loc de 3 EUR x 4 luni vei achita 6 sau 12 EUR x 4 luni.
E dezamagitor ca o fac doar pt castiguri si nu pt a satisface clientul….
1. am vrut sa cumpar iphone la fidelizare. In mai multe magazine mi s-a spus ca daca il vreau la fidelizare nu au pe stoc, dar daca iau cu abonament nou, au!
2. am cerut sa activeze pe acelasi sim un abonament de voce si unul de date. Mi s-a spus ca nu se poate DECAT DACA cel de voce este mai mare de 15 eur pe luna!?!?
3. am cerut schimbarea abonamentului cu unul superior in decursul unei luni si mi s-a spus ca nu se poate ca trebuie sa astept sfarsitul perioadei de factuare care abia incepuse.
Pentru toate aceste cereri am primit intelegere de la toti ceilalti furnizori de telefonie mobila din piata.
1. contract abuziv, fara posibilitate de schimbare a planului tarifar - nu pot trece la un plan tarifar care sa ma avantajeze mai ales in aceasta perioada de criza. de asemenea, am incercat sa imi cumpar telefonul la pretul integral ca sa pot schimba planul tarifar - HOTI si IPOCRITI, nu vor, ma pun sa platesc in avans valoarea ramasa pana la scadenta!!!
2. in alte tari civilizate - eg SUA - rezilierea contractului inainte de termen (dincolo de valoarea telefonului "la liber", da l-ai luat sub abonament) te costa max 150 EUR / USD - la noi iti iau toata suma pe care o datorai pana la finalul contractului, asa cum spuneam mai sus) - ABUZ, ABUZ, ABUZ
3. serviciile si customer service sunt o mizerie, te trateaza ca pe ultimul om, ironic, nesimtit, PE BANUL TAU, te transfera fara jena de la uni la altii, te pun sa faci sesizari dupa sesizari fara raspuns ca doar-doar te lasi de sportul asta, de innebunesti.
eu propun o scrisoare deschisa in presa, transmisa apoi si la sediul central ORANGE, in care sa le aratam abuzurile pe care le face subsidiara lor de aici.
apropo: stie cineva daca te poti porta in alta retea chiar daca ai abonamentul cu telefon? sa le platesc doar telefonul si apoi sa plec de la ei mancand pamantul?
Dar daca vrei sa astepti sa iti expire contractul mare atentie: trebuie sa anunt cu cel putin 30 de zile inainte ca nu doresti prelungirea, altfel e posibil sa ai surprize si sa fie prelungit automat.