Orange Romania a atras peste 60.000 de noi clienti (n.r. SIM-uri active) in ultimele trei luni din 2010, numarul total al clientilor ajungand la 10,5 milioane utilizatori, in scadere cu 5% fata anul 2009, in principal din cauza evolutiei segmentului Prepay, arata datele prezentate joi de grupul France Telecom. In ultimul trimestru al anului trecut, veniturile Orange au ajuns la 243 milioane euro, in scadere cu 4,5% fata de aceeasi perioada din anul anterior.

Thierry Millet, CEO al Orange RomaniaFoto: AGERPRES
  • „Cele mai vizibile efecte ale degradarii climatului economic asupra bazei de clienti se observa pe segmentul PrePay. Totusi, suntem foarte multumiti de evolutia segmentului clientilor cu abonament care a continuat sa se stabilizeze. Baza de clienti a inregistrat cresteri, rata de reziliere a contractelor fiind mai scazuta decat cea din perioada anterioara crizei”, a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.

Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,1 euro.

Seful Orange a precizat ca in 2010 operatorul a reusit "sa stabilizeze ritmul de scadere care a incetinit, atat de la an la an, cat si de la trimestru la trimestru", iar cota valorica de piata a crescut in comparatie cu anul anterior".

Acesta si-a mai exprimat increderea ca o serie de masuri de eficientizare si perfectionare luate anul trecut, precum francize, Orange Care, oferte pentru smartphone-uri, programe de perfectionare pentru forta de vanzari, programe de imbunatatire a experientei clientilor vor genera efecte pe termen lung si vor ajuta in atingerea obiectivelor pe urmatorii cinci ani.