Orange Romania a obtinut in primele trei luni din acest an venituri in valoare de 222 milioane de euro, in scadere cu 6% fata de primul trimestru al anului 2010, arata datele prezentate marti de grupul France Telecom. Baza de clienti a operatorului a ajuns la peste 10,3 milioane utilizatori, in scadere cu 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Thierry Millet, directorul executiv al Orange Romania, sustine ca obiceiurile de consum au fost afectate de criza economica si mai ales in domeniul telecom scaderea veniturilor va continua si in perioada urmatoare.

Thierry Millet, CEO al Orange RomaniaFoto: AGERPRES
  • "Ultimii doi ani de criza economica si-au pus amprenta pe obiceiurile de consum ale clientilor. Chiar daca observam o oarecare imbunatatire a mediului economic, cererea va creste intr-un ritm mult mai lent, iar in domeniul telecom, care este oricum un domeniu cu o concurenta feroce, eroziunea veniturilor va continua si in trimestrele urmatoare. Inca de la inceputul crizei am dezvoltat o strategie elastica, adaptandu-ne la conditiile pietei. Suntem multumiti de rezultatele obtinute, ca ne-am pastrat o baza solida de abonati si ca Orange se mentine lider de piata", a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.

La data de 31 martie 2011, Orange Romania avea 10,3 milioane de clienti, in scadere cu 5% fata de perioada similara a anului precedent. Conform datelor furnizate de operatorul de telefonie mobila, baza de clienti PrePay a continuat sa se diminueze, in timp ce numarul de abonati a crescut fata de primul trimestru al anului 2010. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 82,7 euro. In perioada mentionata, Orange a ajuns la peste 3,1 milioane de clienti de internet broadband.

Numarul clientilor Orange Romania a scazut usor si fata de sfarsitul anului trecut, cand operatorul avea 10,5 milioane utilizatori (n.r. SIM-uri active).