Orange Romania a demarat anul trecut un proces de reamenajare a spatiului din anumite magazine dupa un concept de design preluat de la grupul France Telecom, pana in prezent fiind renovate 11 magazine din Bucuresti, Alba-Iulia, Cluj, Constanta, Galati, Oradea, Resita si Zalau, valoarea investitiei depasind 1,3 milioane de euro, a anunat joi operatorul. Conceptul, implementat in afara de Romania si in tari precum Franta, Spania, Elvetia, Austria si Polonia, presupune o aranjare a spatiului pe zone dedicate anumitor tipuri de produse si servicii care pot fi testate, dar si prin crearea unei zone de asteptare in care sunt prezente inclusiv rafturi cu carti.

Cel mai recent magazin renovat al operatorului este Orange shop din Piata Victoriei, in care noul concept France Telecom a fost implementat de la inceputul acestei luni.

UPDATE Contactati pentru mai multe detalii privind planurile de investitii in reteaua de magazine pentru acest an, oficialii Orange Romania au mai precizat:

  • "Programul de renovare a inceput in aprilie 2010. Primul Orange shop renovat a fost cel din Plaza Bucuresti. Pana la finalul anului 2011 vom avea 16 shop-uri renovate. 2 renovate in 2010 si 14 in 2011. Pentru anul 2011 investitita va fi in jur de 1800000 euro pentru 14 shop-uri".

Citeste comunicatul integral pe WebPR.ro.

De la 1 iulie, conducerea Orange Romania a fost preluata de Jean-Francois Fallacher, fost director general al Sofrecom, companie de consultanta internationala a grupului francez de telecomunicatii. Acesta l-a inlocuit pe Thierry Millet care s-a intors in Franta unde a fost promovat pentru a coordona activitatile de plati prin telefonul mobil si de dezvoltare a serviciilor de plati contactless in tarile in care este prezent grupul France Telecom.