Adunarea Generala a Actionarilor Tarom, companie detinuta in proportie de peste 97% de catre Ministerul Transporturilor, a aprobat luni noua componenta a Consiliului de Administratie a operatorului aerian. Printre noii membri ai CA-ului se numara si belgianul Christian Heinzmann, CEO-ul companiei.

Christian HeinzmannFoto: AGERPRES

Potrivit Ministerului Transporturilor, "procesul de selectie s-a desfasurat in conformitate cu dispozitiile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 109 din 2011, cu modificarile si completarile ulterioare".

Membrii noului Consiliu de Administratie al TAROM sunt:

Machita Dan Aurel (membru provizoriu)

Christian Heinzmann

Andrei Dragos

Florescu Radu Francis

Bolos Marcel Ioan

Iordache Valentin

Tiberiu Ticlea

Pe 4 martie, toti membrii Consiliului de Administratie Tarom si-au dat demisia, chiar imediat dupa ce au aprobat bugetul pe 2015, a declarat pentru HotNews.ro Gabriel Dumitrascu, presedintele CA Tarom, si el demisionar.

Cu cateva zile inainte, un grup de piloti ai companiei lansau o scrisoare deschisa adresata directorului executiv Christian Heinzmann in care isi manifesta preocuparea fata de situatia actuala a companiei, aratand ca problemele care o afecteaza, de la intretinerea defectuoasa a aeronavelor, lipsa de pasageri, pierderile de personal bine pregatit pentru slujbe mai bine platite si conditii decente, la "directori si manageri bine platiti dar cu nimic altceva de facut decat sa complice o deja prea incarcata birocratie, preocupati doar de taieri de costuri dar incapabili sa produca venituri", sunt semne ale faptului ca "Tarom-ul e in vrie".

In replica, Heinzmann le-a raspuns si a invitat pilotii la discutii pe subiectele care ii preocupa privind starea companiei Tarom. Heinzmann precizeaza ca, desi este intr-adevar primul "CEO occidental" al companiei, cum amintesc si pilotii, nu i s-au dat niciodata "<> pentru a redresa anii de greseli care au afectat compania".

Intr-un raspuns transmis HotNews.ro de catre Tarom, directorul general al Tarom subliniaza faptul ca, in pofida problemelor adunate pe parcursul mai multor ani si a concurentei pe care i-o fac transportatorii low-cost, compania nu este in faliment si situatia financiara s-a imbunatatit considerabil in ultimii doi ani.