eMAG a anuntat ca preia 90% din capitalul social al Conversion Marketing, agentia de performance marketing online infiintata si condusa de Marius Pahomi. Acesta va pastra 10% din actiuni si va ramane administrator si director general al companiei pe care a fondat-o. eMAG a externalizat inca de anul trecut catre Conversion Marketing toate serviciile de media buying si proiectele speciale digitale. Aceasta trecere a inclus si gestionarea contului eMAG de Google Adwords.

Conversion Marketing furnizeaza servicii de media planning, media buying, analiza, creatie si strategie de marketing.

"Cred ca noua directie pe care Conversion o abordeaza in marketingul online va creste foarte mult piata de publicitate online. Ca parte din tranzactie avem acum in Conversion si sistemul de afiliere Profitshare, sistem care a ajutat foarte mult la cresterea eMAG si care acum poate fi folosit de catre orice companie din Romania. Piata se va dubla rapid, increderea companiilor ca banii investiti in online aduc beneficii vizibile va creste", spune intr-un comunicat de presa Iulian Stanciu, Director General al eMAG.

eMAG a externalizat inca de anul trecut catre Conversion Marketing toate serviciile de media buying si proiectele speciale digitale. Aceasta trecere a inclus si gestionarea contului eMAG de Google Adwords, unde Conversion a reusit sa imbunatateasca performantele de peste patru ori in numai opt luni de zile.

Marketingul afiliat este conceptul prin care advertiserul plateste campaniile publicitare doar pe baza rezultatelor obtinute, acestea mergand de la vanzari generate pana la orice alta actiune dorita ¬ inscrierea intr-o baza de date, confirmarea participarii la un eveniment, comandarea unui sample sau inscrierea pentru un drive-test.

Atat campaniile online cat si rezultatele sunt monitorizate in timp real prin tehnologia Profitshare, dezvoltata in ultimii 3 ani si responsabila pentru un procent de 10% din vanzarile totale ale eMAG in prezent, se precizeaza in comunicatul companiei.