CNA a decis, in sedinta de marti, sa recomande posturilor de televiziune sa difuzeze trei spoturi de promovare a orei de religie in scoli, inclusiv a unui clip in care Dan Puric, Ana Blandiana sau Connect-R sustin inscrierea copiilor la aceasta materie, potrivit Mediafax. Forul audiovizual a luat decizia in pofida rezervelor exprimate de unii dintre membri sai. Despre campania cu vedete lansata de BOR, HotNews.ro a scris aici.

Potrivit Paginademedia.ro, doi membri CNA, Florin Gabrea si Radu Calin Cristea, au votat impotriva recomandarii, deoarece Consiliul nu ar trebui sa intervina intr-o discutie publica netransata inca, precum situatia orelor de religie. Recomandarea a trecut, insa, cu votul majoritatii membrilor. Potrivit legii audiovizualului, Consiliul poate face astfel de recomandari, dar posturile sunt cele care decid daca difuzeaza sau nu spoturile respective.

Mediafax il citeaza pe Ionut-Gabriel Corduneanu, potrivit caruia "statutul orei de religie in scoala nu s-a schimbat. A aparut insa inscrierea ca modalitate de participare la ora de religie. Noi vrem sa informam populatia cu privire la termenul destul de strans privind inscrierea copiilor la ora de religie". Corduneanu a spus ca aceasta campanie e necesara "pentru a nu fi afectat actul de invatamant".

Intr-unul dintre cele trei spoturi de promovare a orei de religie, la care parintii pot inscrie copiii pana la data de 6 martie, apar personalitati precum Dan Puric, Elisabeta Lipa, Ana Blandiana, Connect-R, Daniel Buzdugan si Liana Stanciu.