Gabriela Vranceanu Firea nu crede ca va mai reveni la Observator ca prezentatoare de stiri. Recent numita director al agentiei de organizare de evenimente si publicitate Intact Advertising, parte a Intact Media Group, ea a explicat pentru HotNews.ro cu ce se va ocupa in noua sa functie si de ce considera ca este "ireversibil" drumul de la stiri la talk-show si management.

Intact Media Group a anuntat, zilele trecute, numirea Gabrielei Vranceanu Firea in functia de director al Intact Advertising printr-o informare in care aceasta este citata spunand ca nu mai poate continua sa prezinte Observatorul, din cauza programului foarte incarcat, dar ca va continua sa realizeze emisiunile "Stirea zilei" (Antena3) si "Saptamana Financiara" (Antena 1).

Gabriela Vranceanu Firea este si directorul publicatiilor Saptamana Financiara, Financiarul si Felicia.

Rep.: Ce inseamna, din punct de vedere al imaginii tale publice, plecarea de la Observator? Cu ce emisiune te identifica telespectatorii cel mai mult - Observator, Stirea Zilei sau Saptamana Financiara?

Gabriela Vranceanu Firea: Observatorul este un brand foarte puternic. E greu sa mi se dezlipeasca imaginea, dupa noua ani, intr-o clipa. Va fi un proces de durata, cred. Dar "transferul" s-a facut lin, catre dezbaterea hard de la Antena 3, unde nu e loc si de fapt divers. Imaginea mea este a unui jurnalist din domeniul economic care a primit si responsabilitati de management.

Rep.: Ai intentia sa revii, la un moment dat, la Observator sau este o etapa trecuta in cariera ta?

G.V.F: Se spune ca nu e bine sa spui niciodata... niciodata. Dar cred ca drumul este ireversibil. De la prezentare de stiri la talk-show e clar un progres profesional. Etapa mea de stirist s-a incheiat. Sunt 15 ani, cu totul (6 la TVR si 9 la Antena 1).

Rep.: Ce activitati desfasoara in prezent Intact Advertising si pe cine reprezinta in activitatea de vanzare de publicitate? Este agentia deschisa pentru a reprezenta si alte entitati media, din grupul Intact sau din afara acestuia?

G.V.F.: Intact Advertising reprezinta, pe piata media de publicitate, publicatiile Saptamana Financiara, Financiarul si Felicia, plus evenimentele nationale pe care le vom organiza. Ne-am "incalzit" cu laureatul Nobel pentru economie Edward Prescott si cu celebrul nutritionist francez Michel Montignac.

Rep.: Cum colaboreaza Intact Advertising cu alte entitati ale grupului Intact active in zona publicitatii, precum CLIR Media sau Intact Interactive?

G.V.F.: Fiecare este pe nisa sa (GRP-uri TV, net, iar noi rate card print). Dar nu excludem anumite colaborari, in cadrul sinergiei firesti intr-un trust mare de presa, cum este si Intact Media Group.

Rep.:In conditiile in care preiei postul de director al Intact Advertising, care administreaza publicitatea pentru publicatiile pe care le conduci, iti pastrezi un rol in conducerea editoriala a acestora?

G.V.F.: Nu mai am, de un an, rol editorial, de cind am fost numita director general si administrator, atit la Saptamina Financiara, in urma plecarii domnului Mihai Craiu, cit si la Felicia si Financiarul. Responsabilii editoriali sunt redactorii-sefi: Radu Preda - Saptamana Financiara, Eduard Pastia - Financiarul, Camelia Muntean - Felicia. Functia de director editorial a fost desfiintata.