Click!, Adevarul si Jurnalul National sunt singurele ziare care au inregistrat cresteri ale vanzarilor medii pe zi in ultimul trimestru al anului trecut, comparativ cu aceeasi perioada din 2008, potrivit ultimelor rezultate BRAT. Sustinut de ample campanii de carte, Adevarul se situeaza pe locul trei in clasamentul tirajelor, dupa Click si Libertatea. Iar ziarele vandute de Ringier lui Bobby Paunescu, Evenimentul Zilei si Capital, au inregistrat in T4 2009, comparativ cu T4 2008, scaderi substantiale din punct de vedere al vanzarilor medii pe zi.

Academia Catavencu, saptamanal de unde saptamana aceasta o buna parte din redactie si-a anuntat plecarea pentru a infiinta o noua publicatie de satira, a avut in ultimul trimestru al anului trecut vanzari medii pe zi de 30.000 de exemplare, comparativ cu o medie de 28.600 in T4 2008.

In luna decembrie 2009, Adevarul a depasit tabloidul Libertatea ca vanzari medii pe aparitie, avand 158.800 exemplare vandute in medie pe zi, comparativ cu 153.800 in cazul ziarului editat de Ringier.

Ziar - Vanzari medii pe editie T4 2009 - Vanzari medii pe editie T4 2008

Click! - 235.000 - 160.100

Libertatea - 164.600 - 235.500

Adevarul - 135.500 - 61.400

Cancan - 77.200 - 109.300

Jurnalul National - 63.000 - 58.600

Gazeta Sporturilor - 52.600 - 81.800

Pro Sport - 45.000 - 52.100

Romania libera - 42.500 - 53.100

EvZ - 32.300 - 43.900

Gandul - 14.400 - 19.800

Academia Catavencu - 30.000 - 28.600

Ziarul Financiar - 15.900 - 17.500

Financiarul - 7.500 - 5.400

Saptamana Financiara - 29.400 - 39.400

Capital - 18.600 - 31.900

Business Magazin - 10.800 - 11.000

Money Express - 4.200 - 5.000

Forbes - 8.900 - n/a