Le Parisien a dezvaluit ca lantul de restaurante fast-food Quick a decis sa retraga spoturile televizate si panourile in care apare Nicolas Anelka, dupa incidentul in care a fost implicat fotbalistul. In schimb, campania de promovare a noului burger nu va fi suspendata, precizeaza Le Figaro.

Lantul de fast-food-uri se declara in "imposibilitatea de a evalula" costul financiar si de imagine al acestui incident, dar precizeaza ca "nu pune in discutie" parteneriatul cu "campionul", care a mai participat la o campanie publicitara in 2007, cu ocazia Cupei mondiale de rugby.

Decizia de a renunta la aceste spoturi este legata de "rezultatele echipei Frantei" si nu are nicio legatura cu altercatia cu selectionerul Raymond Domenech, a precizat un purator de cuvant al companiei.

Campania publicitara televizata care a demarat miercuri urma sa fie mentinuta pana la sfarsitul lunii.

Si alti sponsori ai lui Nicolas Anelka, printre care Puma si Pringles (Procter and Gamble) ar putea lua decizii similare, sustin ziaristii de la Le Parisien, care precizeaza insa ca oficialii celor doua companii nu au putut fi contactati pentru a comenta.

Franck Hocquemiller, director la VIP-Consulting, o societate care gestioneaza imaginea sportivilor si a personalitatilor din show-biz, afirma ca astfel de evenimente "destul de rare" nu pot avea decat efecte "dezastruoase, din punct de vedere al imaginii", asupra firmelor care apeleaza la sportivi pentru a-si face publicitate.

"Cateodata, anumite clauze pot prevedea ruperea contractului daca se constata incalcari ale bunelor moravuri", precizeaza el.