Ca raspuns la incidentele recente cu bateriile telefoanelor Galaxy Note 7, Samsung a dat miercuri detalii si pentru Romania despre programul de inlocuire a acestor smartphone-uri. Utilizatorilor care detin deja un Galaxy Note7 le va fi schimbat dispozitivul cu unul nou, incepand cu 19 septembrie, prin intermediul magazinului de unde au achizitionat produsul, spune compania. Pe plan mondial s-au inregistrat 35 de cazuri in care telefoanele au luat foc, iar Samsung spune ca doar 24 de telefoane/milion au probleme.

Standul Samsung la IFAFoto: Hotnews

"Rezultatele investigatiilor Samsung arata ca a fost o problema izolata in celulele bateriei. Supraincalzirea bateriei a survenit dupa ce anozii si catozii au intrat in contact, o eroare de fabricatie extrem de rara. Cu toate ca problema este izolata la nivelul celulelor bateriei, siguranta utilizatorilor este prioritara entru Samsung, motiv pentru care vom inlocui voluntar toate dispozitivele Galaxy Note7 cu unele noi", spune compania..

Numarul cazurilor raportate la nivel global a fost redus, dar Samsung sfatuieste toti posesorii sa aduca telefoanele. "Compania incurajeaza utilizatorii sa nu isi asume niciun risc, ci sa profite de programul de inlocuire Galaxy Note7.

Utilizatorilor care detin deja un Galaxy Note7 le va fi schimbat dispozitivul cu unul nou, incepand cu 19 septembrie, prin intermediul magazinului de unde au achizitionat produsul.

Programul de inlocuire Samsung Galaxy Note7

Samsung incurajeaza toti utilizatorii Galaxy Note7 sa profite de programul de schimb, in urma caruia vor beneficia de urmatoarele:

  •      Utilizatorii isi pot schimba actualul Galaxy Note7 cu unul nou, incepand cu 19 septembrie, oferta disponibila la partenerii Samsung.
  •       Utilizatorii isi pot schimba oricand actualul dispozitiv Galaxy Note7 cu un Galaxy S7 sau S7 edge. Diferenta de pret va fi returnata utilizatorilor. Oferta este disponibila la partenerii Samsung.

Pentru utilizatorii care au precomandat Galaxy Note7 si asteapta comanda:

Samsung isi cere scuze pentru intarzierile de livrare. Acestea se datoreaza procesului de inlocuire a dispozitivelor. Livrarile vor fi reluate incepand cu 19 septembrie.

Procesul de inlocuire

Utilizatorii Galaxy Note7 pot contacta partenerii Samsung sau operatorii de la care au achizitionat dispozitivul sau call center-ul Samsung:

Customer Service Center Samsung

08008 726 78 64

Program: Luni-vineri, orele 09:00-18:00