Orange Romania avea peste 10,4 milioane de clienti (n.r. numar SIM-uri active) la sfarsitul celui de-al doilea trimestru din acest an, in scadere cu 3,1% (338.000 utilizatori) fata de primele trei luni din acest an si in crestere cu 1% fata de aceeasi perioada a anului trecut, arata datele grupului France Telecom. In trimestrul incheiat in iunie 2010, veniturile Orange Romania au crescut cu 4,7% fata de primele trei luni ale acestui an, insa au scazut cu 7,4% fata de trimestrul similar al anului trecut.

Raportul France Telecom arata ca scaderea veniturilor Orange in Romania s-a temperat la 7,4% in trimestrul doi din acest an, dupa o scadere de 10,1% in primul trimestru al acestui an.

“Urmand tendinta din prima parte a anului, nivelul veniturilor a continuat sa se stabilizeze si a consemnat imbunatatiri de la luna la luna. Conform estimarilor noastre, cota valorica de piata a companiei a crescut datorita evolutiei ARPU si a bazei de clienti cu abonamente. Chiar daca baza de clienti prepay a scazut pe fondul deteriorarii conditiilor economice, estimam ca pe acest segment cota valorica de piata a ramas stabila” a declarat Thierry Millet, directorul executiv al Orange Romania.

Pe segmentul datelor mobile, Orange Romania a anuntat ca a obtinut o crestere cu 29% a veniturilor in al doilea trimestru al anului comparativ cu trimestrul anterior.

In primul trimestru din acest an, Orange inregistrase venituri de 237 milioane euro, in scadere cu 10,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut. La 31 martie 2010, Orange Romania avea 10,8 milioane clienti (n.r. numar SIM-uri active), in crestere cu 7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, dar in scadere cu circa 1,7% fata de numarul de clienti inregistrat la sfarsitul lui 2009.