Dacia a lansat Logan-ul restilizat: preturi intre 6.400 si 10.700 euro, noutati tehnice - asistenta la franarea de urgenta si coloana de directie reglabila pe inaltime
Click pe poza pentru a vedea o Galerie FOTO
Loganul sedan restilizat este disponibil in patru versiuni de echipare si cinci variante de motorizare, avind propulsoare identice cu cele de la actualul Logan sedan.
Cea mai scumpa versiune costa 10.700 de euro si este dotata cu motorul diesel 1,5 litri si 85 CP. In rest mai sint disponibile motoarele pe benzina de 1,4 l si 75 CP, 1,6 litri - 90 CP si 1,6 l - 105 CP. Pe diesel exista motorul de 1,5 l cu variantele de 70 CP si 85 CP.
Comenzile se pot face incepind de miercuri, 2 iulie, iar primele masini ar putea ajunge la clienti chiar saptamina viitoare, au declarat oficialii Dacia la lansare.
Ca design, Dacia spune ca s-au facut schimbari la calandru, blocuri optice si bare fata si spate. Calandrul, cu un desen nou, inaugurat pe modelul Dacia Sandero, afiseaza noua sigla a marcii.
Si spatele masinii a suferit modificari: usa portbagajului are un alt aspect, putind dispune de un bandou cromat in partea inferioara, in functie de versiune. Si bara de protectie spate a fost redesenata.
Noua Dacia Logan are 4,29 metri lungime, cu 4 cm mai mult decit modelul precedent. Seful Dacia, Francois Fourmont, intrebat cind va aparea Logan break restilizat, a spus ca acest lucru se va intimpla "mai tirziu", fara a preciza insa momentul. In plus, el considera ca vinzarile Dacia in Romania vor ramine stabile in 2009, in jurul a 100.000 - 110.000 unitati, pe fondul aparitiei noilor modele din gama.
Ultimul Logan sedan "pe stil vechi" a fost produs in 11 iunie, dupa ce pe plan mondial s-au vandut 530.000 de unitati sub sigla Dacia.
Reprezentantii Renault au precizat ca toata gama Dac ia va beneficia de restilizari in viitor, inclusiv furgonul si pick-up-ul.

K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid
Vaccinarea profesorilor rămâne prioritate doar în vorbe / Sindicate: Nu pot să se programeze, unora le este teamă să meargă la școală nevaccinați / Cazul concret a două învățătoare
Afacere păguboasă pentru stat: Peste 90 de milioane de măști din Vietnam zac într-un antrepozit vamal, fără prea mari șanse de a mai fi folosite
Ghidul înregistrării unei persoane juridice în platforma de vaccinare anti-COVID: Cine si cum poate programa la vaccinare angajații unei firme
„Cel mai greu proiect de infrastructură al României”. Drulă: „Sunt atât de multe tâmpenii făcute pe acest proiect” / Detalii despre Autostrada Unirii A8
Astept flame din partea posesorilor de Logan. :)
Nu am orgolii in ceea ce priveste marcile de masini (de ex., imi place Sandero ca design). Comentariul meu a fost pur dpdv al designului si al opiniei mele, atata tot.
Dar conduc o Dacia Logan 1.5 D si la 110 Km/h drum intins scoate 4,3l/100km.
Am fost cu ea la Sarmisegetusa Regia si nu numai ;ca value for money e OK !
Vezi cazul lui Sandero cu revizie la 30000 Km (benzina) si 15000 Km (motorina) si compara reviziile .
Daca esti in bani OK pot sa-ti recomand Aston Martin !
Concurenta o reprezinta Kia Cee'd !
Fara numarrrrrrrrrr
A se citi ironia dintre randuri
Inseamna ca se Logan-urile se vand precum proprietatile (si acelea abunda in ziare :-) )
Oricum ne apropiem de un mare crash economic!
La aceasta categorie, masini, nu include Citroen C1, Toyota Aygo... astea sunt scutere cu acoperis.
Romanul este prost si fudul. Daca ai Logan esti fraier! Of, vai de noi si de mentalitatea de cocalar.
Ca sa nu mai vorbim de fiabilitate, stabilitate motoare, numarul de stele NCAP, etc.
Au vrut ceva ieftin, dar din pacate a iesit o masina scumpa, care nu poate fi competitiva cu alte marci.
Hai sa vedem cate masini Logan s-au vandut in Germania. Uite aici....
http://internationaltrade.suite101.com/article.cfm/top_selling_cars_in_germany_2007
Ultima din lista e Skoda Octavia (locul 20) cu ~48mii unitati vandute.
Pe ce loc crezi ca e Logan-ul nostru cel vandut pana si in Germania?
Mai sunt extrem de multe de spus legat de pietele pe care a intrat Loganul, legat de platforma pe care e facut, legat de motoarele folosite, dar ma opresc aici.
P.S. Roaga-te sa nu vina in Romania masina de la Tata, cea de 2500 USD. Eu unul stiu sigur ca nu o voi cumpara.
In shimb am fost in dreapta soferului pe autostrada. Nu stiu cum te simti tu, dar la 110-120 Loganul zboara pe sosea, nu sta pe sosea. Zgomotul de rulaj te impresioneaza. Cat despre pozitia in Logan, tocmai asta urasc cel mai mult la Renault (am mai fost in Clio, Megane)..... pozitia. Imi pare rau, mie imi place sa stau in spatele motorului, nu pe motor. Cel putin asta a fost senzatia mea, ca stateam pe capota.
Revenind la Logan: nu aveam nimic impotriva lui daca-si mentinea pretul de plecare: 5k. Era acceptabil daca ajungea la 7k. Cu aceleasi dotari de acum. Pentru mine atat valoreaza un logan comparativ cu celelalte marci. Te rog, reciteste ultima fraza din primul comentariu. Se apropie mult prea mult de pretul masinilor scumpisoare, in timp ce la alte capitole, e departe.
Daca pretul de pornire la o dacie are fi la fel s-ar putea pune mai multe dotari, chiar destule.
Fiabilitatea daciei este f. buna; stabilitate motoare poti te rog sa explici ce intelegi prin asta? ca sunt aceleasi motoare de pe renault? daca reno nu facea motoare bune n-avea ce cauta in formula1.
Romanii au ramas cu sechele de pe vremea batranei dacii 1300 si de aceea nu mai inghit marca asta, dar in schimb isi cumplara fiat albea care e cea mai urata masina posibil.
va doresc o zi cat mai placuta
si cee'd-ul de 1,4 asa cum ziceam mai sus, are 109 CP la 6200 rpm, de unde ai scos tu 114 CP, nici nu exista motor pe cee'd cu aceasta putere. Pentru modelul de 115 pretul este de 14529.00 Euro cu dotarile standard. te rog frumos nu mai da informatii fara sa le verifice, ca lumea ar putea crede ca faci parte din cei 15.000 de specialisti.
Pe de alta parte sunt de acord cu voi ca marci consacrate pe piata auto construiesc masini bune si cu atentie la detalii, dar in general pentru asta scoatem banu'.
Va rog nu mai dati exmplu Skoda ca sunt scumpe rau pentru ce-ti ofera in 12-13 mii.
Hai sa fim sanatosi ca restu le cumparam.
Indiferent, 1069cai putere pe motor de 1.4 plus toate celelalte enumerate merita cei 2k euro cu prisosinta.
Si nu mai fi chitibusar... auzi, 5 cai putere.
Si eu cind am schimbat rabla pe care o aveam am avut tendinta sa iau un Logan, dar dupa ce ii pui un ABS, un radio, geamuri electrice pe fata, si aer conditionat, ajungi pe la 9.500. Iar la 10K iei un opel astra care are aceleasi dotari in oferta de baza. Si e Opel, nu Renault!
Asa ca cei care scriu impotriva Loganului nu is burtosii cu jeep-uri, sint cei care studiaza nitel ofertele pietei inainte de a-si lua masina, si observa ca Loganul de 6000 EUR o pacaleala.
iar pina la Mercedes mai sunt si alte firme de masini ca Opel, VW, Toyota, Ford, Seat, Skoda ...
Logan Kiss Fm (Abs, aer, electrice,mp3): 8300 euro
Pana la 10k mai bagi benzina 1 an
Dar nu-mi spune ca sunt pline autostrazile din Gernamia si Franta de loganuri.
Cit despre pret, am scris si mai sus, daca vrei ABS, A/C, radio si geamuri electrice in fata, pretul devine brusc 9500 EUR. Si daca mai pui 1000 iti iei un Opel Astra Clasic cu nitel mai multe dotari. Tu ce ai alege?
Dacia cu toate dotarile de care zici tu si cu acelasi motor de 90CP ii 8700 EUR (Kissfm 1.6 MPI).
Deci diferenta de 4500 EUR ii neglijabila pentru tine ?! Asta ii deja jumatate din pretul loganlui !!
Romanilor cocalari le pute tot ce e romanesc in afara de jegul de pe propriile picioare.
Adevarul e ca maneaua in jeep suna altfel...
Daca pleci de pe dacia 1300, normal ca Loganul ti se pare Ferari, dar daca ai apucat sa conduci o masina decenta si te urci dupa aia in Logan, se schimba perceptia. Incep sa te deranjeze toate celea incepind cu comenzile de pe bord si terminind cu demarajul, stabilitatea in curbe, distanta de frinare...
Iar cu intre 1000 si 3000 de EUR in plus iti eie o masina mult mai performanta care are toate extraoptiunile Loganului gen ABS, geamuri electrice , A/C in optiunea de baza. Masini fara ABS chiar nu mai stiu pe nimeni sa vinda.
Mai studiati nitel ofertele de pe la Skoda si Opel care vind modelele mai vechi la prets de Logan.
Baaa fratilor, voi ati coborat din bananier acum ? nu pot sa cred ca mai ezista idioti pe lumea asta care sa nu vada mai departe de vopseaua unei masini.
nashpa !
Nu e masina de curse, de raliu, de fitze sau pentru miliardari.
Toate celelalte marci se vand mai ieftin acum din cauza pretului pt Logan (cat era un VW, Opel sau Skoda in Romania in 2004 cand a aparut Loganul.. surpriza ha?)
Deci, Logan:
- cea mai ieftina masina noua in 3 volume
- nu e cea mai confortabila
- nu e cea mai frumoasa
- cele mai mici costuri aditionale (cel putin in momentul de fata)
In 2004 mi-am luat Logan cu 7661 de euro
Am avut de ales intre Logan si un Opel Astra SH.
Am preferat sa-mi iau masina noua, cu garantie.
Motive:
- era cea mai ieftina de departe
- avea portbagaj
- confort la un nivel rezonabil
(aici se termina punctele care ma interesau atunci si care ma vor interesa vreodata la o masina)
Apoi:
- CASCO extrem de ieftin
- am dat ~10 mil RON in total pe primele 3 revizii (in service DACIA)
- nu am avut nici o problema tehnica, in 4 ani am schimbat numai 2 cauciucuri pe motiv de pana, 2 becuri de semnalizare si 1 bec de far.
- costuri aditionale in 4 ani sub 1100 de euro.
Pentru ce as alege o masina de 12.000 de euro + costuri aditionale anuale cel putin duble fata de Dacia?
Aud?
"ba, nu stii ce e ala confort"
Confort am acasa, ca nu traiesc in masina
"nu e misto rabla"
Nu e prea misto, da ma duce unde vreau nu?
"n-ai dotari"
Pardon? Ce draq, pai are volan si pedale, ce-mi mai trebuie ? A, mai are si CD si AC.
"nu te dai tare cu ea"
Mars ma, sunt satul de shmecheri care depasesc pe contrasens
"n-are 5 stele NCAP"
N-ai tu nimic in cap, eu incerc sa-mi iau o masina cu 0 stele NCAP, ca de tine oricum trebuie sa ma feresc.
"n-are mufa de IPOD"
Serios ? ai grija la pod mai bine.
Nu inteleg deci.Citi dintre cei care crtitica sunt posesori de Logan?
Am critici de facut la adresa Logan, dar nu pot spune ca la banii astia ma asteptam sa-mi faca masaj la talpi.
Cine isi ia Logan si-o ia pentru ca ii trebuie o masina, nu un salon de relaxare sau un supersonic.
Sariti la gatul lui daca va mai da mana.
o nemultumire care o am e aceasta romani nostri nu ne respecta!!! cei de la dacia le scot ca pe banda!!! asta mia lasat un gust amar,findca au multe defecte din fabrica,in schimb un vw opel le pasa de clienti lor se respecta!!! un mare disconfort mai e ca nui antifonata mai bine!!! in rest la 30000 cam incep sa cada!!! la mai multi km colegu!!!
Au pierdut si vor pierde mult ca nu au dat prin programul rabla si noile masini. Toate firmele au bagat tot ce au prin programul rabla si vor avea de castigat. Dacia va pierde enorm. Au jucat prost ...bila neagra!!!!!
O masina nu se apreciaza dupa viteaza maxima cu care poate rula.
Nu exista comparatie intre dacia si aceste masini la niciun capitol...motivele lu pierde vreme si bani ala care a scris 2 pag mai sus cu portbagaj, confort si costuri de intretinere sunt niste aberatii....
La VW si Opel sunt costuri mici de intretinere - comparabile cu Renault, diferenta fiind ca piesele se strica mult mai rar (vezi ambreiaje picate pe loganuri la 30k km, pivoti, bucsi schimbate la 10k, etc...). Eu am un VW Golf 2002, motorina, full, luat SH acum 2 ani cu banii cu care nu iti "permiteai un logan nou full options", cu care am mers gramada si nu am schimbat nimic (in afara de consumabile).
Deci Dacia=0, nu are nicio legatura cu masinile, e o masina nu de saraci cum se spune, ci de oameni limitati, care nu se gandesc si se multumesc cu ce li se da...
asa ca toate comentariile de mai sus (cu anumite exceptii) vin doar ca sa ocupe spatiu .
Nu mai fiti profeionisti cand nu aveti nici cea mai vaga impresie ce inseamna asteptari si ce inseamna tehnica de piata .
insa zici ca suntem ca in bancul ala cu cazanu de smoala in care daca unu reusea sa iasa ceilalti il trageau inapoi..
loganu este o masina care face exact bani care-i dai.. eu merg la firma cu un logan diesel de care is multumit plus ca fusei cu el si la budapesta.. se aseaza bine la durm lung e spatios consuma bine...
iar acum cu restilzarea asta..chiar arata bine..
nu mai fiti asa de carcotasi..
Cat despre Logan comparativ cu alte masini nu stiu ce sa spun pentru ca nu am unul. Am avut o Solenza si am fost dezamagit de calitatea masinii. De cand am luat-o (noua) a avut probleme de genul capotei care sarea, senzorului de pe volanta, probleme la electrica, atitudinea celor de la service si alte maruntisuri. Lucrurile astea m-au determinat sa o vand si sa iau o masina second, e drept mai scumpa decat un LOGAN. Personal nu cred ca voi redeveni prea curand client Renault sau Dacia.
Problema cu Dacia este ca depinde mult de norocul fiecaruia. Poti sa primesti o masina foarte buna dar poti sa ai si multe surprize cu ea. La pretul masinii cred ca raportul pret/masina e ok - primesti cam ce platesti.
nu aratati decat aroganta si prostie in comentarii.
daca ai bani mai multi si iti permiti masini scumpe e treaba ta, dar cu asta nu te lauda si nici nu judeca oamenii care nu au la fel de multi bani ca si tine.
daca parintii vostrii nu v-au spus asta in cei primii 7 ani de educatie, pe care voi nu ati primit-o sau nu ati auzit-o, imi pare rau de voi.
sunteti nimicuri.