Aplicația TikTok va fi interzisă în SUA de duminică

de S.J.     HotNews.ro
Vineri, 18 septembrie 2020, 15:43 Economie | Companii


TikTok
Foto: Tashatuvango | Dreamstime.com
Descărcarea aplicației video TikTok și a mesageriei WeChat va fi interzisă în Statele Unite începând de duminică, a anunțat vineri Departamentul de Comerț al SUA, potrivit ABC News.

Administrația Trump a afirmat că acțiunea este necesară pentru „a apăra interesele de securitate națională ale Statelor Unite”. În luna august președintele Donald Trump a semnat un ordin executiv care stipula că aplicația va fi interzisă dacă aceasta nu va fi vândută, afirmând că Partidul Comunist Chinez folosește datele colectate prin intermediul lor pentru „a amenința securitatea națională, politica externă și economia Statelor Unite”.

„Măsura de azi arată încă odată că președintele Trump va face tot ce îi stă în putere pentru a ne garanta securitatea națională și proteja americanii de amenințările Partidului Comunist Chinez”, a afirmat într-un comunicat secretarul american al comerțului, Wilbur Ross, adăugând că „la cererea președintelui am luat măsuri semnificative pentru a combate colectarea malițioasă a datelor personale ale cetățenilor americani în același timp cu promovarea valorilor noastre naționale, normelor bazate pe reguli democratice și impunerea agresivă a legilor și reglementărilor SUA”.

Interdicția va intra în vigoare de duminică, 20 septembrie, și va interzice descărcarea TikTok și WeChat din magazinele de aplicații.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





7663 vizualizari

  • -5 (87 voturi)    
    daca se intimpla in China (Vineri, 18 septembrie 2020, 16:19)

    cucuveauamov [utilizator]

    era cenzura comunista, asa e doar o expresie a democratiei
    • -5 (39 voturi)    
      foarte bine fac... sa o interzica si in Europa. (Vineri, 18 septembrie 2020, 16:40)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      foarte bine fac... sa o interzica si in Europa.
      • +9 (39 voturi)    
        DC? (Vineri, 18 septembrie 2020, 19:54)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Exista vro dovada ca chat-urile pushtilor de pe TikTok sunt folosite de partidul comunist chinez decat alea de pe FB, spre exemplu, de catre FBI?

        Asta cu amenintarea securitatii e o simpla butaforie si nimic mai mult, folosita de Trump in negocierile lui comerciale cu China, ca de, atat il duce capul.

        Si daca te uiti ce tari mai practica interzicerea unor aplicatii de socializare, SUA incepe incet, incet sa intre intr-un club care nu prea mai are legatura cu democratia.
    • +2 (56 voturi)    
      Bine punctat. (Vineri, 18 septembrie 2020, 16:58)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Nu ca sua n-ar avea motive sa interzica aplicatiile chinezesti (ca raspuns simetric la niste masuri luate de catre chinezi). Dar ceea ce face si cum o face nu o face mai "corecta".
    • -7 (29 voturi)    
      stai ashea boss... (Vineri, 18 septembrie 2020, 17:00)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      .. cand copiai tot si te faceai ca ploua cand te intrebam de vre-o lege a copyright-ului, era bine?
      pai tu crezi ca un comunist mic si rosu, mancator de orez, vine la mine acasa si dicteaza meniul?
    • -3 (33 voturi)    
      ... (Vineri, 18 septembrie 2020, 17:42)

      B.Dan [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Cateodata trebuie sa raspunzi in acelasi fel. Stii ca Google si Facebook nu exista in China, nu? Dar oare stii de ce? Fix din acelasi motiv pentru care TikTok a fost interzis in SUA.
      • +11 (27 voturi)    
        Uite eu chiar nu stiam... (Vineri, 18 septembrie 2020, 19:57)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui B.Dan

        ... dar atunci trebuia sa motiveze interzicerea TikTok in felul asta: vreti sa faceti afaceri cu aplicatii de social media in SA, dati si voi drumul la FB/Google in China. Nu sa te faci de ras cu explicatii de genul "amenința securitatea națională, politica externă și economia Statelor Unite"
        • +10 (18 voturi)    
          Agree (Sâmbătă, 19 septembrie 2020, 0:28)

          TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          .
        • -2 (8 voturi)    
          China a dat vreo explicatie pentru inteezicerea (Sâmbătă, 19 septembrie 2020, 9:01)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Aplictiilor americane? NU
          Deci motivatia americana putea la randul ei sa lipseasca total. Se cheama simetrie si reciprocitate. Cu comunistii nu lucrezi cu manusi ci le dai in cap exact cu metodele lor.
          • +1 (1 vot)    
            Pai tocmai asta e (Duminică, 20 septembrie 2020, 23:30)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Decat sa vii cu explicatiile alea penibile cu securitatea, macar nu zici nimic, tot e mai bine.
    • -6 (30 voturi)    
      mda, hai sa vedem (Vineri, 18 septembrie 2020, 18:04)

      Erwin [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Daca se intampla in China? DACA?
      In China sunt blocate: toate aplicatiile google (gmail, docs, calendar, maps ...), YouTube, dropbox, facebook, instagram, twitter, reddit, wikipedia, etc.

      Facebook si Twitter sunt mici copii fata de TikTok in materie de preluare date personale.
      • +7 (23 voturi)    
        Asa este (Vineri, 18 septembrie 2020, 23:07)

        plictisitu [utilizator] i-a raspuns lui Erwin

        .. ai dreptate, dar si din aceasta cauza, China era acuzata de cenzura tipica unei dictaturi. In momentul in care faci acelasi lucru, chiar daca la o scara mai mica (deocamdata), cum mai ai obrazul sa te pretinzi port-drapelul democratiei in lume? Inteleg sa interzici agentiilor guvernamentale utilizarea aplicatiei, dar interzicerea folosirii in scopuri personale e deja cenzura. Ar fi fost corect sa-ti informezi cetatenii despre riscurile la care se expun folosind aplicatia, dar in rest ar fi fost democratic sa-i lasi pe ei sa decida daca vor s-o foloseasca in continuare.
    • +5 (33 voturi)    
      SUA sub Trump ... (Vineri, 18 septembrie 2020, 19:00)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ... are din ce in ce mai putin puncte comune cu democratia.
      • -3 (7 voturi)    
        cu "democratia" chineza (Sâmbătă, 19 septembrie 2020, 9:02)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Foarte corect.
        • +1 (1 vot)    
          nu (Duminică, 20 septembrie 2020, 23:31)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Cu democratia de prin toate tarile democratice. Mai zi-mi o tara cu apa calda care interzice o aplicatie de social media.
          Cei care practica asta sunt China, Rusia, etc.
  • -3 (61 voturi)    
    Excelent (Vineri, 18 septembrie 2020, 16:27)

    smeuletz [utilizator]

    Aplicatia e ca un drog, nu e vreo pierdere daca se interzice.. pacat doar ca altele ii vor lua locul, dar poate nu asa repede :) isi mai ridica si generatia snowflake ochisorii din telefon :)
    • +8 (38 voturi)    
      Daca se intampla in China (Vineri, 18 septembrie 2020, 16:59)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui smeuletz

      era cenzura, incalcarea drepturilor omului, sclavie etc.
    • +9 (27 voturi)    
      oh nu! (Vineri, 18 septembrie 2020, 19:44)

      Ciacnoris [utilizator] i-a raspuns lui smeuletz

      vine smeuletzu sa ne faca pe noi snoufleici si sa cenzureze totul, ca asa a auzit el ca-i bine de la boraturile cercului conservator din SUA. tu nu ai voie sa gandesti pentru tine, stie smeuletzu ce e bine pentru tine, si orice nu ii convine smeuletzului, e un drog
  • -7 (31 voturi)    
    Sa-i mulțumim lui (Vineri, 18 septembrie 2020, 16:44)

    Observatory [utilizator]

    Nixon, Clinton si Hussein for promoting communism in SUA și ajutorul pe care l-a dat economic și financiar Chinei comuniste .
    Acum culegem roadele “preteniei” vorba lui Ceashka cel bâlbâit ....
    Cine are nevoie de mizeria comunista după ce a ne-a “aranjat” cu ciuma dăruită cu dragoste întregii lumi...
  • -4 (34 voturi)    
    buna miscare! (Vineri, 18 septembrie 2020, 16:56)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... le-a dat Trump cu internetu'n cap la comunistii orezari mancatori de sobolani.
  • +4 (36 voturi)    
    bravo (Vineri, 18 septembrie 2020, 16:57)

    Ademordna [utilizator]

    Si uite asa SUA intra în rândul lumii cu cenzura, ca Rusia, China, Iran, Arabia Saudita, Turcia, Siria, Coreea de Nord șamd.
    Sa fie într-un ceas bun și sa trăiască VPN-ul.
  • +4 (46 voturi)    
    Concurenta (Vineri, 18 septembrie 2020, 16:59)

    TheFreeOne [utilizator]

    bat-o vina.
    • -2 (22 voturi)    
      ... (Vineri, 18 septembrie 2020, 17:40)

      B.Dan [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      Concurenta la ce? SUA fac ce a facut China dintodeauna...
  • +4 (42 voturi)    
    Daca aplicatia poate fi folsita in afara sua (Vineri, 18 septembrie 2020, 17:03)

    TheFreeOne [utilizator]

    Nu cred ca vor suferi prea tare chinezii (raman miliarde de potentiali utilizatori).
    Vor fi afectati in special niste cetateni care se obisnuisera cu acest serviciu si acum vor avea interzis la el (din ordinul oranjutanului).Dar se vor reorineta catre ceva asemanator, in cele in urma.
    • -1 (23 voturi)    
      Te inseli amarnic (Vineri, 18 septembrie 2020, 17:39)

      B.Dan [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      SUA nu este o piata de neglijat atunci cand vine vorba de publicitate. Ba din contra, companiile din SUA cheltuie cei mai multi bani in publicitate comparativ cu EU sau alte tari. Iar daca o aplicatie care traieste din publicitate pierde piata din SUA, pierde garantat cel putin 50% din venit.
    • -6 (18 voturi)    
      nu prea le ai cu astea... (Vineri, 18 septembrie 2020, 22:44)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      .. piata din SUA inseamna vreo 90% din ce inseamna piata de publicitate.
    • -3 (9 voturi)    
      traiesti pe alta lume (Sâmbătă, 19 septembrie 2020, 9:05)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      Esti din acelasi film cu oficialul ala chinez care acum vreo 2 luni declara ca daca US opreste total importurile din China, China poate absorbi urgent toata marfa pe piata interna, adica o minciuna cat China.
  • +5 (33 voturi)    
    Problema e ca SUA controleaza internetul (Vineri, 18 septembrie 2020, 17:22)

    Kivek [utilizator]

    nu va ganditi ca TikTok e interzisa pt ca e Chinezeasca, e interzisa pt ca NU E AMERICANA
    • -3 (27 voturi)    
      hehe (Vineri, 18 septembrie 2020, 19:15)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Lasa, nu fi ingrijorat ca voi aveti internetul vostru интернет вещей
  • -3 (27 voturi)    
    super (Vineri, 18 septembrie 2020, 17:27)

    Capac1947 [anonim]

    la noi cand se interzice?
  • +6 (32 voturi)    
    Foarte bine! (Vineri, 18 septembrie 2020, 17:58)

    rmanea86 [utilizator]

    Bitdefender-ul nostru nu poate oferi servicii VPN in China, este practic banat. Facebook-ul la fel, Twitter, Instagram, Snapchat. Eu ca dezvoltator de jocuri indie nu pot sa-mi distribui jocul pe piata lor fara sa trec prin mai multe "filtre" (companii cu relatii la partid). Tot ce face acum America se numeste reciprocitate.

    Asta ar fi pretextul care rage din nationalismul meu. Dar hai sa gandim putin rational acum.

    Este dezamagitor ca o tara vestica ajunge sa faca asa ceva. Nu ar trebui sa laudam restrictionarea unui software pe motive nationaliste. Continutul este una, hardware-ul este altul, dar algoritmii ar trebui sa fie lipsiti de granite. Un program software este alcatuit din mai multi algoritmi. Practic ce a facut SUA acum la nivel teoretic a fost sa baneze software-ul. Este un ban politic, nu au nicio dovada ca datele utilizatorilor au ajuns vreodata in Beijing. TikTok ruleaza in principal pe serverele vestice si urmeaza legea din USA. In loc sa recunoasca ca e un ban politic, trambiteaza ca este o problema de securitate nationala. Si este facut si in stil romanesc, inainte de alegeri. Se pare ca nu suntem atat de diferiti intr-un sfarsit.

    Sunt curios acum cat de mult a contribuit lobby-ul facut de celelalte corporatii din social media pentru a executa acest ban. Este complet in favoarea gigantilor americani.

    Intr-un eventual tradewar cu EU, o companie europeana poate sfarsi in acelasi mod?
    • -6 (18 voturi)    
      o iei prea liniar... (Vineri, 18 septembrie 2020, 22:46)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui rmanea86

      .. o tara vestica trebuie sa se mai trezeasca si sa mai si raspunda, nu doar sa stea capra si sa incaseze.
  • -2 (32 voturi)    
    Excelent!!! (Vineri, 18 septembrie 2020, 18:05)

    Marionette [utilizator]

    Pai chinezoii care au infectat planeta intentionat cu SARS modificat de ei, deci au inceput razboiul biologic cu planeta, au de mult timp un razboi si cu google, facebook pe care le interzic. Atunci zic eu, sa interzica si SUA tot ce este chinezesc pana se schimba conditiile.
    Nu mai spun ca ar fi meritat si vreo 10 bombe cu hidrogen pentru SARS.
    • +4 (24 voturi)    
      Ni Hao! (Vineri, 18 septembrie 2020, 19:08)

      shobolanul de santina [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Amice, esti idiot...Parerea mea!
    • +6 (20 voturi)    
      asa da!!! (Vineri, 18 septembrie 2020, 19:46)

      Ciacnoris [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      da frate, ca sa dovedim cat de tari suntem noi fata de China, tre sa cenzuram totul ca ei. Numai asa dovedim cat de tari suntem fata de china. O bomba in SUA pentru H1N1 cand? Sau dam doar pentru SARS?
    • +4 (12 voturi)    
      ocupati garile... (Vineri, 18 septembrie 2020, 19:53)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      si stingeti tigarile. Am zis, nu-mi iau vorba inapoi!
  • -4 (32 voturi)    
    Firmele chineze raporteaza Chinei comuniste (Vineri, 18 septembrie 2020, 19:10)

    animatron [utilizator]

    E uimitor ca, in afara de postacii propagandisti ai stangii care au ajuns sa apere un regim criminal comunist doar din ura oarba contra lui Trump, exista inca naivi care sa creada ca firme ca Huawei, Xiaomi sau Tik Tok se vor comporta potrivit legilor occidentale doar pentru ca spun ele ca o vor face.

    Aceste firme sunt fondate in China sau de persoane fizice/juridice cu cetatenie chineza (unii sunt militari), ele sunt obligate de o lege chineza din 2017 sa coopereze cu serviciile chineze de informatii la simpla cerere a acestora.

    Mai mult, chiar azi presa chineza anunta noua orientare strategica a Partidului Comunist, aceea de a controla mai strans orice firma cu capital privat, pentru a forma un "front unit" intre orice persoana juridica chineza si Partidul Comunist.

    https://www.hotnews.ro/stiri-international-24292345-partidul-comunist-chinez-preia-controlul-sectorului-privat.htm

    Observ ca unii isi imagineaza ca ei ca IT-isti romani pot da oricand lectii IT-ului din China, ca "nu se egzista" sa poata spiona China in Romania daca stau ei si se uita la servere.

    E o eroare grosolana, China comunista e in avans in fizica cuantica, in comunicatii cuantice, e infiltrata peste tot pe planeta in retele sociale, in telecomunicatii, face spionaj masiv.

    China aduna big data despre populatia UE/USA pentru ca alimenteaza imense baze de date care fac simulari pentru a dezvolta IA si a influenta subtil societatile occidentale.

    Ceea ce Rusia face mai brutal, cu propaganda, ca sa-i convinga pe "idiotii utili" din USA ca tara lor e atat de slaba incat Putin le alege presedintele, China face cu sugestii mai fine pe retele ca Tik Tok, care se adreseaza unei generatii deja periculos de dependenta de o relaitate complet fictiva, imaginara, cea de pe retele sociale.

    America e o democratie liberala, o tara unde orice huligan BLM sau Antifa poate racni si da foc pe strada, in timp ce in China cine ar indrazni asa ceva ar sfarsi in lagar de concentrare sau executat pe un stadion.
  • -6 (22 voturi)    
    Recomand... (Vineri, 18 septembrie 2020, 19:41)

    Gigi Kent [utilizator]

    Recomand un documentar Netflix denumit "The Social Dilemma". Foarte bun.

    E foarte clar ca SUA vor sa blocheze avantul tehnologic al Chinei comuniste pentru a isi proteja monopolurile. Problema e ca atata putere aflata in mainile unor companii private (putine la numar) este mai bine decat sa fie in mainile Partidului Comunist Chinez dar e tot departe de o situatie ideala ...
  • +7 (25 voturi)    
    Belarus american (Vineri, 18 septembrie 2020, 21:11)

    mbembe [utilizator]

    sau Iran american...
    sau China americana... frumoasa democratie!
  • +6 (10 voturi)    
    Razbunarea e arma prostului (Sâmbătă, 19 septembrie 2020, 9:36)

    tarsim [utilizator]

    Pustii de pe Tik Tok l-au umlit pe Trump acum cateva luni cand au rezervat 1 milion de bilete la unul dintre mitingurile sale si prostul s-a laudat cu asta. La miting sala a fost jumate goala....De acolo se trage.
  • 0 (8 voturi)    
    vad ca minusarii ambasadei chineze sunt la datorie (Sâmbătă, 19 septembrie 2020, 12:45)

    AliKimiku [utilizator]

    Aici nu-i pun ce cei cativa idioti utili care apara dreptul la libera exprimare a unor indivizi care nu dau un ban pe orice drept uman.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by