





Patru grupuri sud-coreene si-au exprimat intentia de a cumpara constructorul de nave Daewoo
Vanzarea participatiei de 50,4% din Daewoo Shipbuilding a atras atentia mai multor investitori, atat coreeni cat si straini, insa cumparatorii straini au fost exclusi de la licitatie din cauza implicarii Daewoo in industria de aparare a Coreei de Sud.
Banca de stat Korea Development Bank (KDB) si o agentie guvernamentala si-au scos la vanzare participatia detinuta la constructorul de nave, de 50,4%, estimand ca aceasta afacere va aduce mai mult decat dublul valorii actuale de piata a companiei datorita competitiei dure de pe aceasta piata.
POSCO intentioneaza sa preia Daewoo pentru a putea face fata cererii de materii prime din viitor si pentru a-si diversifica activitatea.
In schimb, Hyundai, cel mai mare constructor de nave la nivel mondial, vrea sa cumpere aceasta participatie pentru a reduce numarul competitorilor sai si pentru a-si consolida pozitia pe acest sector.

EXCLUSIV Câți bani pentru investiții au primit în ultimii 10 ani spitalele-vedetă ale pandemiei. Care a fost cel mai "răsfățat" spital din prima linie
Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
Profesorul Radu Gologan, după prima etapă a Olimpiadei de Matematică, organizată online: „Am descoperit uluiți extrem de multe fraude. Părinți care contestă corupția din România își impun copiii prin corupție”
INTERVIU Paun Rohovei, însărcinatul cu afaceri al Ucrainei: Rusia a pregătit infrastructura militară din Crimeea pentru desfășurarea armelor nucleare / Obiectivul Moscovei - transformarea Crimeii într-un „portavion de nescufundat”
„Recensământul bugetarilor”. Liviu Mălureanu, președinte ANFP: Prin proiectul bugetar vrem să mapăm toți bugetarii, câți sunt, ce salariu au și ce fac / Concursuri naționale pentru posturile din administrație INTERVIU