Organizația Freedom House România, care operează rețeaua de media locale PressHub, a lansat PressHub Market, o platformă concepută ca "magazin virtual" de publicitate în publicațiile locale. Acesta este prezentat drept primul de felul său în Europa de Est.

Logo Presshub MarketFoto: Captura Presshubmarket.ro

Cristina Guseth, director Freedom House România, citată într-un comunicat:

  • "Pe rafturile online pressHUB market se vor regăsi: bannere, advertoriale, proiecte editoriale. PressHUB market se adresează atât clienților mici și mijlocii, cât și companiilor mari, ce doresc să susțină campanii de presă de amploare, cu mesaje de interes public. O altă sursă de finanțare o constituie programele de granturi naționale și internaționale în cadrul cărora am desfășurat deja campanii precum Bani Europeni sau Orașul uitat.".

La momentul lansării, PressHUB market reprezintă 27 de publicații independente din 18 județe. Deși publicațiile au audiență locală, arată comunicatul citat, grupul PressHUB preia știrile de interes larg, difuzându-le la nivel național. În cadrul rețelei au fost derulate deja până în octombrie 2019 patru mari proiecte editoriale.