Oligarhul Vladimir Plahotniuc, interesat să cumpere Prima TV - Paginademedia.ro

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 9 decembrie 2019, 13:13 Economie | Media & Publicitate


Vlad Plahotniuc
Foto: Facebook
Oligarhul Vladimir Plahotniuc a făcut o ofertă de preluare a postului românesc de televiziune Prima TV, potrivit Paginademedia.ro. Omul de afaceri care, cel puțin până în vară, a dominat viața politică din Republica Moldova este și cel mai important om de presă de peste Prut, unde deține între altele principalul canal TV, Prime.

Potrivit sursei citate, o primă ofertă a fost depusă prin compania Prime, iar creditorii Prima TV, post deținut de Cristian Burci și aflat în insolvență, au fost anunțați de intenția lui Plahotniuc.

Ofera este, arată Paginademedia.ro, în jurul valorii de 20 de milioane de lei.

Aceasta trebuie aprobată mai întâi de creditori, înainte să înceapă discuțiile pentru o ofertă finală, care trebuie și ea aprobată de creditori.

Sursa menționată citează Jurnal.md potrivit căruia Plahotniuc deținea sau controla la un moment dat, în Moldova, șase posturi TV - Publika TV și Prime TV (cu acoperire națională), Canal 2, Canal 3, CTV Moldova și Super TV, trei posturi de radio și mai multe site-uri.

În septembrie, una dintre companiile care operau aceste posturi - Telestar pentru Canalele 2 și 3 - a anunțat că renunță la licența pentru Canal 2, acuzând "presiuni". Ea îndemna autoritățile să returneze frecvența postului către TVR.

  • Vlad Plahotniuc, fostul lider al Partidului Democrat din Republica Moldova, a pierdut în bună măsură frâiele puterii peste Prut la mijlocul acestui an, după demisia Guvernului Filip. El a fost dat în urmărire internațională de către procurorii anticorupție de la Chișinău în octombrie, pe numele lui existând și un mandat de arestare emis în Rusia, sub acuzația de constituire a unui grup infracțional organizat. Săptămâna trecută, un parlamentar de la Chișinău a anunțat că Plahotniuc ar avea interdicție de a intra pe teritoriul Elveției și al Liechtensteinului.

În urmă cu un an, Prima TV era în negocieri avansate spre a fi vândută lui Adrian Tomșa, cel care deține posturile Look TV. În mai a.c., însă, compania PwC a anunțat că este însărcinată să găsească un cumpărător pentru Prima TV, semn că negocierile cu Tomșa au eșuat.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















3087 vizualizari

  • +10 (10 voturi)    
    altfel trebuia să sune ştirea (Luni, 9 decembrie 2019, 14:28)

    Cosimo [utilizator]

    Această ştire ar fi trebuit să sune cam aşa: "Vladimir Putin, prin interpusul său, Vladimir Plahotniuc, este interesat să cumpere Prima TV.
    • -8 (8 voturi)    
      Doar că (Luni, 9 decembrie 2019, 14:36)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Cosimo

      Plahotniuc stă acum într-un hotel luxos din SUA.
  • +4 (4 voturi)    
    nu prea cred (Luni, 9 decembrie 2019, 14:44)

    young_e [utilizator]

    ca zvonul este chiar fiabil. nu e momentul sa bata toba Plaha, daca era ceva cumpara vreun fond din Cipru despre care voi aflati peste vreo douajde ani ca e chiar al lui. Insasi sursa primara, fratii aia "suedezi" Micula/Topa ai lor e cam suspecta... Nastase a cam pierdut pe toate fronturile...cam nasol...
  • +3 (3 voturi)    
    Îl rugăm pe oligarhul Plahotniuc, (Luni, 9 decembrie 2019, 15:18)

    Rescator [utilizator]

    urmărit internațional,pentru devalizarea Republicii
    Sovietice Moldova,să cumpere de la vărul său
    Felix,Postul Latrina 3,la pachet cu toți *jurnaliștii*.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by