Corporate BAD News: Netflix ar trebui să aibă în vedere reclame și sporturi, ca să-și susțină creșterea

de A.Th.C.     HotNews.ro
Duminică, 4 iulie 2021, 11:37 Economie | Media & Publicitate


Netflix, direct de pe telecomandă
Foto: Hotnews
Cu numărul de abonați și prețul acțiunilor în creștere mai redusă, analistul Michael Nathanson, citat de NextTv.com, crede că liderul pieței de streaming ar trebui să se gândească la introducerea de publicitate și sporturi.

„Deși managementul de la Netflix continuă să respingă cu hotărâre ideea publicității, credem că această poziție va fi văzută drept o greșeală strategică dacă ratele viitoare de creștere a abonamentelor vor fi sub așteptările Wall Street-ului”, a publicat joi Nathanson într-o notă pentru investitori.

Nathanson observă că, în timp ce HBO era văzut odată drept principalul concurent al lui Netflix, acum acest rival este The Walt Disney Co., care investește în conținut care alimentează numeroase linii de afaceri, pe lângă brandurile video adresate direct clienților și care sunt în creștere rapidă. Și Netflix a semnalat un interes sporit pentru produse de consum și jocuri.

„Desigur, a avea o afacere care generează anual peste 25 de miliarde în venituri repetate, în creștere cu două cifre, este mai mult decât admirabil, dar vedem semne că Netflix se gândește la unul sau două centre de profit à la Disney”, spune Nathanson.

„Totuși, nu credem că produsele de consum sau gamingul vor fi suficiente pentru aceasta. Mai degrabă credem că o versiune susținută prin publicitate sau sporturi în direct ar fi calea de a pătrunde mai adânc în segmente de consum și piețe, în special în regiunile cu venituri medii mai mici per utilizator.”

Pentru afacerea video a lui Netflix, Nathanson vede pentru 2022-2025 o creștere anuală de numai 7% în SUA și Canada. Creșterea internațională va fi mai puternică, dar va încetini de la 23% în 2021 la 16% în 2025, estimează el. Cumulat, vede o creștere de 14% pentru 2021-2025:

„Este o creștere anualizată de 14% suficientă pentru a justifica evaluarea premium a acțiunilor Netflix? În comparație cu alte nume ale internetului, Netflix iese în evidență printr-o creștere anticipată a veniturilor mai redusă, în ciuda unei valori relativ mari a acțiunilor.”

Netflix a fost împotriva publicității deoarece nu vrea să fie implicată în probleme de confidențialitate a datelor și nici să nu cheltuiască pentru a urmări localizarea și achizițiile abonaților.

Dar creșterea rapidă a serviciilor video susținute prin publicitate ar putea-o obliga pe Netflix să-și schimbe poziția, crede Nathanson, care estimează că AVOD (Advertising-based Video On Demand), cu încasări din publicitate de la un miliard de dolari în 2017 la 5 miliarde în 2020, va crește la mai mult de 25 de miliarde în 2025.

În vreme ce Disney Plus este fără publicitate, HBO Max a lui ATT și Paramount Plus a lui Viacom CBS au lansat recent versiuni susținute prin publicitate.

Cu 6% din totalul minutelor de vizionare la TV, conform lui Nielsen ( adică dublu față de Hulu), Nathanson spune că Netflix nu trebuie să ofere publicitate hiper-direcționată ca să atragă dolari din marketing. „Având în vedere popularitatea lui Netflix, se pare că este cea mai bine poziționată pentru a cuceri piața AVOD în creștere, dacă vor apela la publicitate.”









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2341 vizualizari

  • +9 (9 voturi)    
    parerea mea (Duminică, 4 iulie 2021, 12:17)

    Walking_dead [utilizator]

    in clipa in care introduc reclame m-am dezabonat si trec iar pe Pirate Bay.
    • +4 (4 voturi)    
      bineinteles (Duminică, 4 iulie 2021, 13:24)

      andimi [utilizator] i-a raspuns lui Walking_dead

      bineinteles! Nu mai spun ca pe youtube e deja exasperare la reclame, e mai rau ca la tv, vezi un clip si iti baga imediat reclama, asta daca nu baga una-doua la mijloc! E deja prea mult. Inteleg ca tre sa traiasca si sa faca profit, dar nici o reclama la 5 minute!
      • +5 (5 voturi)    
        Diferenta (Duminică, 4 iulie 2021, 14:44)

        Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui andimi

        Dintre youtube si netflix e ca youtube e free, daca nu vrei reclame, platesti. La netflix va fi problematic daca reclamele vor interactiuna cu experienta clientilor
  • +7 (7 voturi)    
    Sigur că da (Duminică, 4 iulie 2021, 14:36)

    Lionheart [utilizator]

    Ce-mi plac mie analiștii ăștia care-și dau cu părerea fără să-i întrebe cineva ceva. Deșteptul de analist a socotit și impactul negativ pe care l-ar putea avea o astfel de acțiune? Dacă îmi bagă publicitate in filme, eu îi zic pa lui Netflix.
  • 0 (2 voturi)    
    De ce mai bine, când se poate mai rău... (Duminică, 4 iulie 2021, 18:06)

    Don Ciccio [utilizator]

    Pentru o taxă lunară de 26 lei - aferentă abonamentului Premium -, cei de la Youtube îmi asigură confortul unei vizionări neîntreruptă de agasantele și interminabilele reclame insertate.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by