​​Forța de muncă se schimbă în fața ochilor noștri pe măsură ce noile tehnologii transformă economia și cer competențe diferite: competențe digitale, dar și competențe cognitive sofisticate sau care țin de inteligența emoțională și socială. Cum pot răspunde organizațiile și liderii de resurse umane implicațiilor acestei schimbări, mai ales că au de rezolvat o dublă provocare: să obțină rezultate imediate și, în același timp, să contribuie la dezvoltarea angajaților ca să asigure resursele pentru viitor?

Oana MunteanuFoto: Pwc Romania

Studiul global PwC Preparing for tomorrow’s workforce, today a examinat peste 1.200 de organizații din 79 de țări pentru a afla cum se pregătesc pentru viitor și care sunt problemele cu care se confruntă. Ceea ce diferențiază cu adevărat organizațiile pregătite pentru viitor, arată studiul, sunt capacitatea de a crea încredere și de a le oferi oamenilor o experiență care generează angajament și, în final, maximizează potențialul organizației.

Cheia pentru a dezvolta și a construi sistematic o forță de muncă pregătită pentru viitor este colaborarea dintre liderii de business și liderii de resurse umane, arată studiul menționat care identifică cinci arii de acțiune pentru a cultiva experiența angajaților.

Citiți continuarea articolului pe blogul PwC România aici

Articol semnat de Oana Munteanu, Senior Manager PwC România