​In 2025 s-ar putea ajunge ca una din cinci masini noi sa fie cumparata prin internet, si nu clasic, mergand la dealer, iar procentul poate fi semnificativ mai mare in tarile dezvoltate unde oamenii sunt mult mai dispusi sa cumpere masini noi online la fel cum cumpara carti, muzica si electronce, arata o analiza Financial Times. Se estimeaza ca in 11 ani vanzarile online vor fi de opt ori mai mari decat in prezent, insa foarte multa lume este sceptica, mai ales ca masina este un lucru scump pe care nu-ti vine sa-l cumperi fara sa-l vezi mai intai.

Showroom-urile auto intra in era digitalaFoto: Audi

Financial Times porneste de la un exemplu Audi care a deschis in centrul Londrei, foarte aproape de Buckingham Palace, un dealersship special cu doar o singura masina, un RS8, insa cu foarte multe ecrane tactile uriase unde oamenii pot configura in detaliu orice model al marcii, fara ca masina sa fie acolo in forma fizica.

In zece luni de la deschidere cei de la Audi spun ca vanzarile au fost excelente si ca reusesc sa vanda masini la preturi medii mai mari decat celelalte reprezentante Audi din Marea Britanie. In plus, jumatate dintre clientii reprezentantei comanda masina fara sa o vada inainte.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro