Seful Ford Europa spune ca Marea Britanie trebuie sa semneze intelegeri comerciale post-Brexit si cu tari precum Turcia si Africa de Sud, nu doar cu UE

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 10 mai 2017, 17:32 Economie | Auto


Uzina Ford din Marea Britanie
Foto: Ford
Marea Britanie va trebui sa semneze dupa Brexit intelegeri comerciale si cu tari precum Turcia si Africa de Sud, avertizeaza seful Ford Europa, dorind sa sublinieze ca lucrurile sunt mult mai complicate decat ar parea. Ford exporta in aceste doua tari motoare realizate in Regatul Unit si compania nu vrea sa fie "penalizata" de taxe vamale mari.

Ford are doua uzine de motoare in UK si, la fel ca alte mari companii auto, se teme ca Brexitul va aduce restrictii comerciale si taxe mai mari care pot afecta profitul companiei. Drept urmare, planurile de investitii ar putea fi regandite.

Ford trimite motoarele fabricate in Marea Britanie catre Turcia la uzina care asambleaza VAN-urile Transit, o buna parte dintre masini fiind exportate apoi in UK. In prezent Ford profita de intelegerea facuta de UE cu Turcia, dar se teme ca dupa Brexit lucrurile se vor schimba.

Toate modelele Ranger care se vand in Marea Britanie sunt produse in Africa de Sud, dar dupa Brexit Regatul Unit va trebui sa semneze si cu aceasta tara o noua intelegere, fiindca cea semnata deja de UE nu se va mai aplica si pentru Marea Britanie care nu va mai fi parte a uniunii.

Jim Farley, sef al Ford Europa, spune ca despre aceste intelegeri cu tari non-UE precum Turcia si Marea Britanie nu prea s-a discutat, desi ele sunt la fel de importante precum intelegerile ce vor trebui semnate intre UK si UE.

Farley mai spune ca nu pot fi rezolvate toate aspectele legate de Brexit pana in martie 2019, insa ar trebui sa existe o perioada de tranzitie care va fi esentiala pentru Ford si stabilirea viitorului investitiilor sale.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1745 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    mutati productia (Joi, 11 mai 2017, 10:02)

    dottore-plagiatore [utilizator]

    Mutati productia in Romania la Craiova.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță
Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani

Autostrada Sibiu - Pitești - Bătaie mare pe cel mai scump tronson licitat vreodată în România: 15 oferte depuse de la firme din Europa, Turcia și China / UPDATE: Care sunt constructorii

Lupta cu sistemul: Nicușor Dan a suspendat un funcționar care a dat aviz de defrișare pentru grădina unor case de pe Kiseleff, unde ar putea apărea blocuri de 4 etaje, și pe care primarul încearcă să o salveze de 10 ani

Investiții personale în criză. Andrei a investit de Black Friday, nu a cheltuit. N-are acasă un Turbion în miniatură, dar gândește pe termen lung

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by