Decizie istorica în China. Vor fi ridicate restricțiile care împiedicau grupurile străine să aibă peste 50% din acțiuni în companiile producătoare de mașini
Interdicțiile vor fi ridicate încă din acest an pentru companiile străine care produc mașini 100% electrice și hibride plug-in, din 2020 vor fi înlăturate restricțiile pentru companiile care produc vehicule comerciale, iar din 2022 și pentru cele care produc autoturisme, anunță Agenția Chineză de Planificare.
Noile reguli vor fi salutate de marile grupuri auto cărora nu le convenea obligativitatea de a se asocia cu companii locale și de a avea rol minoritar în compania mixtă.
China va ridica limitele și pentru industria navală și cea aeronautică în 2018.
China este cea mai mare piață auto din lume, producția fiind în 2017 de 29 de milioane de autoturisme și vehicule comerciale.

Cu excepția a două județe, în România un adult din patru e pensionar. Campioana e Hunedoara, unde aproape jumătate din adulți sunt pensionari
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid
Pana la urma, US/Trump doreste sa inpuna taxe pe anumite produse (chiar si low end) tocmai pentru ca China a inceput sa atace segmentele de inalta tehnologie, unde valoarea adugata e mare.
Prin miscarea de mai jos, China ataca argumentele lui Trump, dar asta nu inseamna ca clonele chinezesti pentru piata lor si piata globala a fake-urilor nu va fi bazata tot pe tehnologii si patente furate.