Vânzările de mașini în China scad cu 92% în februarie
Reprezentanțele auto au rămas închise în timp ce cumpărătorii au rămas departe pentru a preveni răspândirea virusului mortal. Vânzările auto la nivel național au scăzut cu 96% în prima săptămână a lunii februarie, la o medie zilnică de doar 811 vehicule.
Asociația auto pentru pasageri din China (CPCA) a declarat că speră ca vânzările să se ridice pe măsură ce mai multe showroom-uri se redeschid. "Nu a fost aproape nimeni la dealerii de mașini în prima săptămână a lunii februarie, deoarece majoritatea oamenilor au rămas acasă", a declarat secretarul general al PCCA, Cui Dongshu.
Dealerii au repornit treptat operațiunile în această lună, iar organismul comercial auto speră că vânzările se vor îmbunătăți în a doua jumătate a lunii februarie.
Producătorul chinez de mașini Geely tocmai a lansat un serviciu prin intermediul căruia clienții au posibilitatea să-și cumpere mașinile online, livrandu-le direct acasă.
China este cea mai mare piață auto din lume, vânzând puțin peste 21 de milioane de mașini anul trecut, potrivit Statista. SUA este a două cea mai mare piață. Chiar înainte de izbucnirea virusului, vânzările de mașini din China au fost în cădere liberă din cauza scăderii economiei și a tensiunilor comerciale cu SUA.

În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul
Înapoi la „dreptul forței”. Rusia și China pariază riscant pe declinul și neputința Americii de a le înfrunta
INTERVIU Pentru noi, roboții sunt soluții la probleme. Am învățat cum să primim un refuz și cum să câștigăm încrederea celor care investesc în noi / Doi elevi, despre pasiunea lor
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”