Majoritatea producătorilor europeni de componente auto au uzinele deschise, dar au luat o serie de măsuri de siguranță

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 18 martie 2020, 9:23 Economie | Auto


Intr-o fabrica de componente auto
Foto: Agerpres
​Câțiva dintre cei mai mari producători de componente auto continuă producția în mod normal, chiar dacă o serie de constructori de automobile au decis să oprească uzinele. Alții au anunțat închideri și situația se poate înrăutăți oricând, dacă restricțiile impuse transportului vor fi și mai dure și dacă piața auto se va prăbuși, scrie Automotive News. Marea necunoscută este cât va ține criza și când va fi apogeul ei.

Bosch, Continental, Valeo, Autoliv și ZF sunt printre marile companii care încă nu au închis uzine, în timp ce Michelin, Pirelli și Brembo au anunțat închideri temporare. Cei care nu au închis fie nu au avut cazuri de infectare, fie livrează către piețe neafectate de restricții, fie au stocuri pentru câteva săptămâni.

Însă criza coronavirusului schimbă modul de lucru și în cele mai mari companii din industria auto: deplasările cu avionul sunt limitate la maximum, evenimentele interne au fost suspendate, angajații care nu sunt în producție pot lucra și de acasă, iar ședințele obișnuite sunt înlocuite cu videoconferințe. În plus, pe liniile de producție au fost amplasate instalații sanitare suplimentare (exemplu: gel de mâini dezinfectant).

Bosch spune că operațiunile se desfășoară foarte aproape de normal, în timp ce Continental spune că închiderea uzinelor este o soluție extremă.

Valeo spune că are comenzi suficiente pentru a continua producția în mod normal, iar Autoliv spune că nu a fost nevoită să închidă temporar fabrici.

Alte companii, cum ar fi Webasto sau Mahle au inchis temporar fabrici fiindcă au fost depistate cazuri de coronavirus.

Toate companiile se uită cu mare atenție la ce se întâmplă în fiecare țară, ce restricții apar și la ce situație trebuie să se conformeze. Transporturile încep să fie afectate de închiderile de granițe, piața auto va scădea și închiderile de uzine anunțate de marile companii producătoare de mașini se vor prelungi probabil. Dacă situația se va agrava și furnizorii vor fi afectați.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1558 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță
Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani

Autostrada Sibiu - Pitești - Bătaie mare pe cel mai scump tronson licitat vreodată în România: 15 oferte depuse de la firme din Europa, Turcia și China / UPDATE: Care sunt constructorii

Lupta cu sistemul: Nicușor Dan a suspendat un funcționar care a dat aviz de defrișare pentru grădina unor case de pe Kiseleff, unde ar putea apărea blocuri de 4 etaje, și pe care primarul încearcă să o salveze de 10 ani

Investiții personale în criză. Andrei a investit de Black Friday, nu a cheltuit. N-are acasă un Turbion în miniatură, dar gândește pe termen lung

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by