Dacia prezintă cea de-a treia generație a modelelor Logan, Sandero și Sandero Stepway

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 7 septembrie 2020, 12:03 Economie | Auto


Noile Logan, Sandero si Sandero Stepway
Foto: Dacia
​Dacia prezintă cea de-a treia generație a modelelor Logan, Sandero și Sandero Stepway. Noul Logan este mai lung, are o siluetă complet redesenată și o serie de elemente estetice ale noului Logan se regăsesc și pe noile Sandero și Sandero Stepway, ”printre acestea figurând semnătura luminoasă în formă de Y, ecartul redus între roți și pasajele acestora, precum și noul design al mânerelor de uși”, spune Dacia. Modelele vor fi prezentate oficial pe 29 septembrie, pentru moment au fost publicate doar 3 poze.

Dacia a dat primele informații despre noua generație a trei modele esențiale din gama sa: Logan, care este cel mai vândut model al mărcii în țară, Sandero, care a fost printre cele mai vândute modele auto în UE în ultimele luni și Sandero Stepway, versiunea care în unele țări are vânzări mai bune decât Sandero clasic.

Ce spune Dacia despre cele 3 mașini

Linii contemporane și dinamice

Afișând dimensiuni exterioare comparabile cu cele ale vehiculelor din generația precedentă, acestea oferă, pe lângă design-ul complet nou, un plus de modernitate, de echipamente și de polivalență, fără a uita spiritul și atributele de fiabilitate ale înaintașelor.



Noul Logan este mai lung, are o ”siluetă complet redesenată” O serie de elemente estetice ale Noului Logan se regăsesc și pe noile Sandero și Sandero Stepway, printre acestea figurând semnătura luminoasă în formă de Y, ecartul redus între roți și pasajele acestora, precum și noul design al mânerelor de uși”, spune Dacia.

Afișând o lungime ceva mai mare decât a modelului precedent, Noul Logan se remarcă prin silueta complet redesenată. Linia ușor descendentă a pavilionului, cu antena radio amplasată în partea din spate a acestuia, precum și efectul generat de îngustarea graduală a geamurilor laterale conferă vehiculului un aspect dinamic. O serie de elemente estetice ale Noului Logan se regăsesc și pe noile Sandero și Sandero Stepway, printre acestea figurând semnătura luminoasă în formă de Y, ecartul redus între roți și pasajele acestora, precum și noul design al mânerelor de uși.

Noul Sandero beneficiază pe de altă parte de un aspect robust pus în evidență de flancurile bine marcate și de pasajele roților generos dimensionate. Personalitatea mașinii este completată de profilul cu linii fluide, ale cărui repere vizuale sunt reprezentate de parbrizul mai înclinat și de noua formă a pavilionului, aplecat ușor spre spate. Deși garda la sol a rămas neschimbată, Noul Sandero pare mai puțin înalt, mai stabil și mai „așezat”, datorită ecartamentului ușor mărit și a roților bine dimensionate în raport cu pasajele acestora.



Beneficiind de o gardă la sol supraînălțată, Sandero Stepway estemodelul recreațional polivalent al gamei Dacia. Designul său exterior evocă aventura și evadarea în natură. Din punct de vedere vizual, diferențele față de noul Sandero sunt de acum mult mai ușor de remarcat. Alături de ornamentele specifice dispuse deasupra proiectoarelor de ceață, Noul Sandero Stepway beneficiază de o capotă a motorului cu bosaje proeminente, denumirea modelului fiind vizibilă sub forma unei monograme cromate amplasate în partea de jos a calandrului.

O ”semnătură luminoasă” inedită

Blocurile optice față și spate ale celor trei modele inaugurează noua semnătură în formă de „Y”a mărcii Dacia. Datorită acesteia, a treia generație a gamei Logan, Sandero și Sandero Stepway beneficiază de o identitate puternică. Atât în față cât și în spate, blocurile optice sunt reunite de o nervură orizontală, care accentuează impresia de lățime mai mare a vehiculelor.

Dacia propune astfel o nouă generație de modele emblematice, mai ingenioase, mai accesibile dar la fel de fidele spiritului tradițional al mărcii.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6660 vizualizari

  • -5 (13 voturi)    
    Bla bla bla, pe când versiunile PHEV şi EV? (Luni, 7 septembrie 2020, 13:20)

    Ed___ [utilizator]

    Bla bla bla, pe când versiunile PHEV şi EV?

    Sau Renault vrea să electrifice doar Renault şi noi rămânem ca lumea a 3a?
    • 0 (8 voturi)    
      iti zic io.. (Luni, 7 septembrie 2020, 14:43)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

      .. EV peste 5 milioane de ani. Pentru extraterestrii.
    • +3 (7 voturi)    
      care "noi"? (Luni, 7 septembrie 2020, 17:38)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui Ed___

      despre care "noi" vorbesti?

      ... esti cumva sub vre-o presiune sa cumperi hibride doar de la marca Dacia?!
  • -11 (23 voturi)    
    o dacie.. (Luni, 7 septembrie 2020, 13:29)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. chiar si poleita, tot dacie ramane. adica cazan de tuica.
    • +7 (13 voturi)    
      o dacie noua (Luni, 7 septembrie 2020, 16:19)

      Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      e mai buna decat tigaia ta de 20+ ani (dac-o ai si p-aia ...)
    • +12 (16 voturi)    
      nu-ti fa griji (Luni, 7 septembrie 2020, 16:52)

      Crup [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Pentru cei ca tine exista o oferta diversa de beemveuri, mertane si audi la mana la 7-a. E o lume frumoasa, are de toate pentru toate gusturile.
      • -2 (10 voturi)    
        faci upgrade la anu? (Luni, 7 septembrie 2020, 22:16)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Crup

        la loganu' ala mancat de rugina?
  • +1 (11 voturi)    
    au pus manere la usi 1000 euro in plus costa (Luni, 7 septembrie 2020, 13:52)

    Radoh [utilizator]

    de abia astept sa vad daca in 2021 vom avea dacie cu cutie autobata de viteze si pe benzina
    • -4 (12 voturi)    
      2021? (Luni, 7 septembrie 2020, 14:42)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Radoh

      .. in care secol?
  • +1 (1 vot)    
    ar merge (Marţi, 8 septembrie 2020, 10:40)

    catelu [utilizator]

    Loganul asta, cu un motor TCe de 130cp si o cutie manuala in 6 trepte mai seamana a masina!
    Numai sa nu-l vedem tot cu lesinatul ala de 0.9.
    • 0 (0 voturi)    
      0.9 e bun (Marţi, 8 septembrie 2020, 11:24)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      Motorul de 0.9 de la Dacia e de provenienta Nissan, si stim ca japonezii se pricep. E unul dintre cele mai bune motoare, mai ales ca motor de oras, si e decent si pentru depasiri rezonabile. Motorul 130TCE e bun, dar se incinge rau de tot, Renault se zgarceste cu dimensiunea radiatorului chiar si pe Kadjar sau Megane. Efectiv te arzi daca pui mana din greseala pe anumite parti laterale ale masinii, sau pe capota. Nu-mi imaginez ce s-ar intampla cu un radiator si mai redus ca pret daca l-ar pune pe Logan :)
  • 0 (0 voturi)    
    Tot cu motorasul ala de (Marţi, 8 septembrie 2020, 11:44)

    John M. [utilizator]

    masina de tuns iarba vine?!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by