FOTOGALERIE Cum arată conceptul Dacia Bigster care va deveni al doilea SUV din gama producătorului auto

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 14 ianuarie 2021, 11:23 Economie | Auto


Dacia Bigster concept
Foto: Dacia
Dacia a prezentat joi primele imagini cu conceptul Bigster care, când va intra în fabricație, va deveni primul model Dacia de clasa C, având o lungime de 4,6 metri. Dacia spune că, în afară de mașina electrică Spring, alte trei modele vor intra în gamă până în 2025, iar Renault a decis să strângă legăturile între mărcile Dacia și Lada fiindcă au multe în comun.

De mențonat că oficialii Renault au spus în prezentare că prețul mediu de vânzare la modelele Dacia va crește cu 30% datorită noilor lansări: Sandero, Spring și Bigster.

Ce spune Dacia despre Bigster

Conceptul Dacia Bigster, un aer cool în Segmentul C
Sub numele Bigster, Dacia prezintă conceptul unui model SUV de 4,6 metri lungime, robust, spațios și perfect adaptat pentru escapadele în aer liber. Acest SUV prefigurează soluția propusă de Dacia pentru un vehicul de segment C accesibil la prețul unui model din segmentul inferior.


Click pentru a mări fotogafia

„Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluție a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esențial, evocând spiritul de aventură și aducând în plus o tușă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi și atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi.”
(Alejandro Mesonero-Romanos, Director de Design Dacia)


Conceptul Bigster încorporează valorile de simplitate, onestitate și autenticitate specifice mărcii Dacia, care au generat în timp în rândurile clienților săi sentimentul apartenenței la o comunitate specială.
Proporțiile conceptului Dacia Bigster sunt în egală măsură contemporane și atemporale. Liniile sale simple, lipsite de artificii estetice inutile, inspiră robustețe.


Nu doar dimensiunile exterioare sunt generoase în cazul conceptului Dacia Bigster. Interiorul este la rândul său foarte primitor, fiind printre cele mai spațioase din acest segment. Semnătura luminoasă în formă de Y este de acum mai amplă, accentuând aspectul robust specific modelelor SUV. Un aspect pus și mai mult în valoare de culoarea verde închis a caroseriei.

Conceptul Bigster nu încorporează artificii de design, precum elementele cromate sau ornamentele cu aspect de aluminiu. Avem de a face cu un SUV autentic, opțiunea asumată în acest caz fiind cea a utilizării de piese din material plastic reciclat pentru toate protecțiile laterale.

Anticipând un viitor model reprezentativ al gamei Dacia, Conceptul Bigster poate fi echipat cu motorizări alternative și hibride, asigurând astfel adaptarea permanentă atât la nevoile clienților, cât și la evoluția reglementărilor în domeniul auto.

Conceptul Bigster ilustrează spiritul Dacia – libertatea de deplasare care oferă clienților posibilitatea de a trăi experiențe unice, adevărate și simple. Dacia răspunde astfel, mai mult decât oricând, nevoilor și aspirațiilor reale ale clienților săi, îmbinând oferta unei achiziții raționale cu designul atrăgător.

Despre strategia Dacia și parteneriatul cu Lada

Cu ocazia prezentării de către Groupe Renault a planului său strategic Renaulution, marca Dacia și-a prezentat strategia pentru următorii cinci ani.

”Prin crearea noului business unit Dacia-Lada, Dacia își va spori eficiența și competitivitatea și își va extinde atât prezența pe piețele externe cât și gama de modele, prin abordarea segmentului C”, spune compania.



Ce își propune compania
• O abordare design to cost disciplinată în dezvoltarea modelelor;
• Un business unit Dacia-Lada dedicat, beneficiind de avantajele apartenenței la un grup auto global în special prin accesul la tehnologii specifice, fapt care va maximiza sinergiile și utilizarea de componente carry over;
• Utilizarea de către Dacia și Lada a platformei CMF-B a Alianței, o platformă competitivă și foarte flexibilă, care va permite reducerea de la 4 la 1 a numărului de platforme și de la 18 la 11 a diversității de caroserii;
• Unele vehicule bazate pe această platformă vor putea fi echipate cu motoare funcționând cu surse de energie alternativă sau hibride, în conformitate cu evoluția reglementărilor și răspunzând așteptărilor clienților;
• O gamă competitivă, extinsă și modernizată. După lansarea noilor Logan și Sandero precum și a modelului Spring - automobilul de oraș 100% electric cel mai accesibil din Europa - alte 3 modele se vor alătura gamei până în 2025;










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















27488 vizualizari

  • -31 (43 voturi)    
    Din ce tabla? (Joi, 14 ianuarie 2021, 11:34)

    dorin23231358089410391 [utilizator]

    Pe asta din ce nenorocire de tabla o mai face ? Cazanul de Logan si Sandero suna de parca trantesti capacul la tomberonul de gunoi. Se stie, - Iesirea de esapament sub masina la jumate , motor 25 Cp. si pret imbatabil de numai 66666,66 de euro, spre fericirea noastra si a tuturor celor
    din republicile bananiere !
    • +18 (26 voturi)    
      ai vrea tu (Joi, 14 ianuarie 2021, 12:30)

      andimi [utilizator] i-a raspuns lui dorin23231358089410391

      am un logan de 14 ani (intre timp a devenit a doua masina, pentru la tara, unde se si afla), in afara de o problema la alternator acu 6 ani nu am avut absolut nimic la masina asta! Putina rugina intrata intr-o aripa am ignorat-o pentru ca oricum la varsta asta ce sa-i mai ceri! Nu acelasi lucru pot spune de masinile Opel si Hyundai pe care le-am avut ca prima masina intre timp (bune, dar tot au mai aparut probleme). Ca multi altii eu caut fiabilitate la o masina, iar pentru asta Loganul primeste de la mine un -10 cu felicitari!
      • +7 (9 voturi)    
        Succes ! (Joi, 14 ianuarie 2021, 13:32)

        dorin23231358089410391 [utilizator] i-a raspuns lui andimi

        Ma bucur. Nu la modelele anterioare m-am referit . Au fost niste masini ok. si juste din toate punctele de vedere mai ales cel al pretului , cu motorizari ce satisfaceau pe toata lumea.
      • +1 (11 voturi)    
        Nu toti au norocul tau la Logan (Joi, 14 ianuarie 2021, 14:33)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui andimi

        Stiu si eu o gramada cu tabla ruginita pe toate partile, mai ales din prima generatie. Si la noi la serviciu s-a cumparat o flota de Logan I 1.5 dci si toate au avut probleme.
        Cu Loganul depinde cum il nimeresti, poti sa il nimeresti bun sau foarte prost.
        Cat despre Hyundai, este locul II mondial la fiabilitatea pe marci (pe 1 este kia si pe 3 este Toyota). In momentul de fata fiabilitatea e dominata de sudcoreeni.
    • 0 (14 voturi)    
      nu (Joi, 14 ianuarie 2021, 12:38)

      costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui dorin23231358089410391

      place la tine , nu cumpara, esti adeptul sutelor de cai putere ? cit ai vrea ? 150, 200 ? cam ce capacitate ar avea motorul ala de 200 de cai , dupa tine ? si cam cit ar consuma ? si ce norma de poluare ar avea ? si cam ce rol ar avea turbina la un motor ? stii ? sau doar macani ...
      • -1 (9 voturi)    
        nu (Joi, 14 ianuarie 2021, 13:47)

        dorin23231358089410391 [utilizator] i-a raspuns lui costelo999

        Nu sunt adeptul sutelor de cai putere. Sunt adeptul pretului corect al unei masini si al motoarelor pe care Renault le folosesc pe masinile lor , TCE cu puteri cuprinse intre 115 si 150 de Cp.
      • 0 (2 voturi)    
        Uite cateva exemple (Joi, 14 ianuarie 2021, 18:50)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui costelo999

        1. Hyunday tucson: https://www.hyundai-motor.ro/noultucson
        Daca alegi modelul Hybrid, ai 1.6 l, 230 cai, consum NDEC 4.8 - 5.5, WLTP 6.7-7.3, pret de la 30k eur
        2. Toyota RAV4: https://www.toyota.ro/new-cars/rav4/build?path=engine/a68a58fb-a10e-41ae-9459-3a7c4060500f/30b0ef55-504f-4ce5-8f54-6856b2e8aa20/b8e54db0-1188-4cdc-8056-7743522c09a8&financeOption=cash 2.5L 222 Cai, consum 5.7, 33k eur

        Ambele cu peste 200 de cai si consum mic. E adevarat, la un pret sensibil mai mare, dar si fiabilitate, siguranta, calitate de materiale, etc peste.

        Si daca mergi un nivel si mai sus, la Lexus, Volvo, BMW, Mercedes, AUDI, vei gasi performante si mai bune, calitate. Si daca ai si mai multi bani, intri in zona de exclusiv, unde sunt masini si mai scumpe si mai bune.

        Bottom line, pentru aproape orice tip de masina ai prefera, mai tot timpul vor fi unii care vor crede ca ai luat o ieftineala prost facuta si altii care vor considera ca arunci cu banii pe masini scumpe aiurea.

        Asha ca hai sa nu judecam pe nimeni. Cine isi permite (sau e dispus sa cheltuie) doar cat pentru o Dacia, consider ca e mai bine sa-si ia o Dacie noua decat un harb la mana a doua de aceiasi bani, doar pentru ca pe el scrie Mercedes sau BMW.
    • +9 (17 voturi)    
      Da' cine te obliga sa cumperi Dacia? (Joi, 14 ianuarie 2021, 13:12)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui dorin23231358089410391

      Piata auto are oferta variata, de la Dacia/Nissan, pana la Maserati. Nu te obliga nimeni sa iti cumperi Dacia, dar nici nu e extrem de elegant sa critici doar pentru ca tie iti pute Dacia.
      Personal, si eu prefer marci de calitate mai buna dacat Dacia, dar asta e o optiune personala. Si nu e motiv de critica pentru Dacia.
      • -1 (9 voturi)    
        Corect (Joi, 14 ianuarie 2021, 14:00)

        dorin23231358089410391 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Nu este elegant din partea mea , dar din partea Renault este foarte elegant sa ceara un pret mult peste ce ofera o masina fabricata la 100 de Km. de Bucuresti.
        Daca aveti curiozitatea vizitati un showroom Dacia dar sa aiba si pretul afisat. (in doua locatii spuneau din gura cat costa, nu aveau afisat nimic) Inchideti , deschideti usile, capotele si uitati-va si pe dedesubt.
        • 0 (4 voturi)    
          Atunci ia-ti altceva (Joi, 14 ianuarie 2021, 18:54)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui dorin23231358089410391

          Ce cauti in Showroom la Dacia daca nu-ti place marca. Cat despre preturi... le gasesti la ei pe site. Iar usa se deschide si se inchide ca la o masina low end, ca daca se inchidea ca la Audi costa dublu.
      • -1 (9 voturi)    
        la cat costa Dacia acum, nici eu nu mi-as lua (Joi, 14 ianuarie 2021, 14:35)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        A vrut copilul sa mergem la show-room sa vedem Logan III; acesta a ajuns sa coste 13 000 euro, si nu ai loc pe bancheta din spate...cam mult ptr o masina low-cost, dupa parerea mea.
        da, cand costau sub 10 000 euro era alta treaba, dar la 12 0000-13000 euro eu nu mi-as lua.
        • +2 (2 voturi)    
          Pare cam scump, ce-i drept (Joi, 14 ianuarie 2021, 19:36)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Pe site la Dacia nu pare sa se poata configura Logan, dar la 14.000 ai Duster iar la 13.000 Sandero Spteway... Si din cate vad nici in UK nici in Germania nu par sa mai fie Loganul in oferta...

          Si in range-ul de 13-14.000 ai si numaroase alte optiuni (desi personal Citroen, Fiat sau Chevrolet mi se par sub Dacia la fiabilitate)

          Mie personal Loganul mi se pare scump si la 10.000, dar acu depinde si de bugetul pe care-l ai...

          Dar ce voiam eu sa subliniez e ca nu e necesar sa dam cu parul. Cu-i nu-i place (incluzandu-mai aici si pe mine), nu cumpara. Dupa cum arata piata, sunt si unii care prefera sa cumpere Dacia, si nu vad de ce i-am judeca noi...
        • +1 (1 vot)    
          E din cauza reglementarilor UE (Joi, 14 ianuarie 2021, 22:32)

          vidra [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Nu o sa mai vezi in UE masini de dimensiunea loganului si la preturile alea de 7000 euro, e imposibil sa mai construiesti o asemenea masina pe care sa o poti vinde si sa respecte normele UI. Uita-te ca si cel mai chel logan/sandero de anul asta are sistem de detectare a obstacolelor si franare automata...
          • 0 (0 voturi)    
            Nu neaparat (Vineri, 15 ianuarie 2021, 9:13)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui vidra

            anul trecut si-a luat un prieten un Logan II facelift cu vreo 7500 euro. Marea crestere de preturi la Logan s-a facut acum, cand au scos Logan III. Intr-adevar, e mai de calitate decat Logan II: are scaune mai confortabile, bord din platic mai bun, ecran mutimedia, port USB, pilot automat....dar si pretul era de peste 12 500 euro, si reducerea era aproape inexistenta.
            de ce spui ca nu poti gasi masini moderne mai iefine? mergi pe Fiat TIPO, la reducere se vinde cu 9300 euro si e superior din toate punctele de vedere fata de Logan. Si-a cumparat un vecin de curand si are spatiu mare, motor de 90 CP, destul de confortabil, suspensii moi...nu se compara cu Loganul.
            Vorbesc de preturi verificate de mine, si nu din auzite.
  • +11 (15 voturi)    
    arată bine (Joi, 14 ianuarie 2021, 11:37)

    mgexpert [utilizator]

    ..dar aș fi făcut "brațul" de sus al stopului ceva mai scurt, ca să nu semene atât de mult a cârlig de rufe..
    • +9 (11 voturi)    
      nu e carlig de rufe (Joi, 14 ianuarie 2021, 12:21)

      nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui mgexpert

      e cleste de cablu de pornire.
    • +1 (5 voturi)    
      asa era si Skoda Octavia IV (Joi, 14 ianuarie 2021, 14:37)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui mgexpert

      Arata extrem de bine in poze ca si concept....dar cand a aparut pe piata era hidoasa rau.
      Pana nu vezi masina pe strada, nu poti sa te pronunti (lucru valabil pentru orice marca de masina).
  • +1 (15 voturi)    
    Mda, e o masina corecta (Joi, 14 ianuarie 2021, 11:52)

    salvatore [utilizator]

    Grupul Renault are o structura si un management de top la nivel mondial.
    • +9 (17 voturi)    
      e un concept car (Joi, 14 ianuarie 2021, 12:04)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

      despre cat de corecta va fi masina de serie, vom trai si vom vedea. Cert e ca tendinta e masina cat mai mare, SUV, daca se poate si bineinteles verde, adica cu facilitati fiscale de la guvern.
  • +3 (13 voturi)    
    Urmeaza (Joi, 14 ianuarie 2021, 12:25)

    Mihai_P1 [utilizator]

    Dacia Tankster, Dacia Zerstorer (sa moara de ciuda Mercedes), Dacia Portavion, Dacia Distrugator Stelar... :)

    Glumesc, ca concept e misto, doar sa nu incepi sa conduci pe asa ceva.
    • -2 (6 voturi)    
      Dacia Big Sister :) (Joi, 14 ianuarie 2021, 14:46)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Mihai_P1

      Sau Big Brother.
  • 0 (18 voturi)    
    Lada? (Joi, 14 ianuarie 2021, 12:26)

    Beer-gummy-bear [utilizator]

    Chiar eram curios de modelul asta, un suv full-size era pasul natural pt Dacia. Dar ce primim? O Lada domnilor!
    Daca asociaza Dacia cu Lada, s-ar putea sa fie sentinta la faliment a marcii noastre! Absolut nimeni, normal la cap, din occident, nu va cumpara o masina care are ceva in comun cu Lada!
    • +4 (12 voturi)    
      gummy (Joi, 14 ianuarie 2021, 13:09)

      costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

      in hermania lada a vindut foarte bine masini, si in francia, si tocmai si in uka, lada 1200 dar mai ales niva, care rivaliza cu range rover la capitolul 4x4,si lada o face tot renault pentru piata din rusia, da matale esti mai mult cu beer decit cu gummy
      • +1 (7 voturi)    
        Lada la nemti?? (Joi, 14 ianuarie 2021, 15:58)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui costelo999

        Hai ca asta e o gluma buna. Am fost in multe orase din Germania, Logan si Duster am mai vazut (foarte putine, dar am vazut), insa Lada nici macar una.
        In Germania predomina Mercedes, Audi, BMW, Volkswagen si Opel. Nici macar asiatice nu am vazut prea multe.
        • 0 (0 voturi)    
          duster la oras? (Vineri, 15 ianuarie 2021, 12:28)

          nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          duster e autoutilitara pentru multi. ia mergi mai la "tara" sau in zonele de munte si ai sa vezi ca te impiedici mai des de ele. si in austria duster si mcv sunt destul de populare.
  • +8 (18 voturi)    
    O oportunitate! (Joi, 14 ianuarie 2021, 12:27)

    Marionette [utilizator]

    Cu exteriorul acesta un 300km autonomie baterii, 35k euro, nu mai cumpara nimeni tesla cybertruck!!!
    • -3 (11 voturi)    
      au (Joi, 14 ianuarie 2021, 13:10)

      costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      optionale , pedalele, si se marete rangiul
    • -2 (4 voturi)    
      ba da, (Joi, 14 ianuarie 2021, 14:38)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      cei cu bani il vor cumpara in continuare. Nu toti pun pretul scazut pe primul loc.
    • +3 (3 voturi)    
      Cumpara cineva cybertruck? (Joi, 14 ianuarie 2021, 14:55)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Ala arata oribil pe langa Dacia. Nu ca Dacia ar arata grozav.
  • +4 (6 voturi)    
    Frane spate tambur sau disc? NCAP 3 sau 5? (Joi, 14 ianuarie 2021, 16:15)

    MTG [utilizator]

    Frane spate tambur sau disc? NCAP 3 sau 5? ca de restul tabla de pe dacia poate fi "pieptanata" in fiecare zi cu cararea pe alta parte la cat de groasa este :)
    • +1 (1 vot)    
      pe spate are tot tamburi, (Vineri, 15 ianuarie 2021, 9:15)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui MTG

      si inca nu a fost testata euroncap. Insa, e greu de crezut ca va trece la 5 stele, poate 4 sa obtina.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by