O parte dintre directorii de la Hyundai - Kia se opun planului de a construi o mașină pentru Apple. De ce se tem
Apple nu a anunțat oficial că lucrează la o mașină, însă de la Hyundai au venit confirmări oficiale că se poartă discuții, dar au fost apoi retractate. Noi mesaje vin însă pe surse de la compania asiatică și se pare că directorii nu se înțeleg pe tema colaborării cu Apple.
Evident că motivul pentru care Hyundai ar semna ține de venituri: grupul are capacitate de producție disponibilă, iar un parteneriat pe termen lung cu Apple i-ar asigura o sursă sigură de venit.
Cei care se opun spun că Hyundai nu este o companie care produce pentru alții și, la fel ca și Apple, îi place să aibă control cât mai mare asupra întregului lanț de producție.
Hyundai nu prea lucrează cu furnizori din afară și motoarele, transmisiile și chiar și oțelul necesar sunt produse ”in house”. În acest context, cei care se opun spun că ar fi aiurea ca Hyundai să producă pentru altcineva și să ajungă, în timp, să aibă un rol secundar.
Sursele de la Hyundai spun că pur și simplu companiei îi este greu să se deschidă și să se afle în poziția de a produce pentru altcineva și în niciun caz Hyundai - Kia nu vrea să devină un fel de Foxconn (referire la compania gigantică din Taiwan care asamblează iPhone-urile).
Alte temeri exprimate țin de faptul că o viitoare mașină Apple ar putea afecta vânzările mașinilor electrice ale Hyundai și Kia, dar ar putea pune ”bețe în roate” și dezvoltării brand-ului premium al Hyundai, denumit Genesis.
Unele surse spun că, în principiu, s-a decis că brand-ul Kia va fi asociat cu Apple, nu Hyundai. Se pare că o decizie finală va fi luată în martie.

ANALIZĂ Cât de pline sunt parcările Primăriei Capitalei după creșterea tarifului la 10 lei/oră și ce cheltuieli cu salariile vs încasări a însemnat transferul serviciului la compania municipală
Noi reglementari ale ANRE pentru schimbarea furnizorului de energie: Consumatorii casnici vor trebui să comunice indexul / Ofertele trebuie să arate din ce este compus prețul
Cum se circulă pe liniile principale de cale ferată și cât au scăzut vitezele față de anii 80' și 90'
VIDEO Watchkeeper X - Drona militară din Armata Britanică ce ar putea ajunge să fie produsă în România pentru Armata Română
Moldovean, culegător de crabi în Marea Barents: Anul trecut, din cauza pandemiei în loc de 4-5 săptămâni am stat 7 luni pe mare / În martie 2020 au fost -40 de grade. Normalul e de -20 sau -30 de grade