Dacia Sandero va fi lansata oficial in Romania pe 3 iunie. Pretul - intre 7.000 si 9.500 de euro
Sandero are 4,02 metri lungime, este produsa de la finele anului trecut in Brazilia, de anul acesta in Romania, in timp ce la anul va intra in productie in Rusia si Africa de Sud.
Dacia Sandero va fi disponibila in Romania cu o garantie de un an si jumatate, in limita a 100.000 de kilometri, in timp ce in alte state va avea trei ani de garantie, tot pana la 100.000 de kilometri, motivul acordarii unui interval mai scurt pe plan local fiind legat de costuri.
Al cincilea model din gama Dacia preia motorizarile pe benzina (1.4 litri 75 CP si 1.6 litri 90 CP) si pe motorina 1.5 dCi 70 CP si 1.5 dCi 85 CP), care se gasesc pe alte modele ale gamei. Motorul diesel de 70 CP are emisii de dioxid de carbon de 120 g/km.
Masina va costa intre aproximativ 7.000 si 9.500 de euro. Pe piata franceza spre exemplu se pot face deja comenzi, iar automobilul costa intre 7.800 si 10.900 euro, in medie cu 300 de euro peste Logan sedan.
Poze cu Sandero facute pe soselele din tara au aparut din plin pe site-urile auto, majoritatea au fost facute in Arges, insa au aparut si in alte parti ale tarii, cum ar fi Brasov.
Peste cateva luni Dacia va lansa versiunea restilizata a Logan sedan, care va imprumuta elemente de la Sandero. La finalul lui 2009 sau inceputul lui 2010 va intra pe piata si al saselea model Dacia, un SUV despre care se stiu extrem de putine lucruri.

România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive
VIDEO Rusia, o viață în exil: Copiii Gulagului se luptă de 30 de ani pentru a reveni acasă
Sorin Cîmpeanu, invitat în studioul HotNews.ro de la ora 18,00. Realizator - Mona Hera
VIDEOINTERVIU/ Beneficiile pe care le pot acorda firmele angajaților anul acesta, dacă au posibilitatea, explicate de Cristian Rapcencu. De la cei 400 lei din telemuncă, la decontarea concediilor și cei 1.500 lei pentru creșă sau gradiniță/ Cum se poate deduce întregul cost cu casele de marcat
cel putin designul e fain.
3 ani implicit inseamna sa includa garantia extinsa in pret implicit... si romanul cum se zgarceste la orice... i-a dat francezul o posibilitate in plus.
Asa ca decizia Dacia, de a permite cumparatorului sa aleaga intre un cash rebate sau full warranty, mi se pare excelenta.
Daca s-ar fi lansat ultimul model dintr-o clasa lux mai ziceam, dar s-a lansat DACIA ... dao'n pana mea de treaba ....
It's just .. Dacia ...
Motor prea slab, consum urias in oras, frane proaste(era sa calc un pieton pe trecerea din Otopeni), raza de intoarcere demna de un cargobot. Butoane puse anapoda, pozitie de condus ca pe taburetul din bucatarie. Pretul imens in comparatie cu costurile de fabricatie. Sper modelul nou sa spele rusinea dar m-as mira.
Sunt atatea optiuni pe piatza, la aceleasi preturi, si motorizari muult mai bune.
ceva exemple ai?
ca eu tot caut
poate in india, dar alea nu-s inmatriculabile in ieuropa
Ford Focus - 100 CP, 1600 CC
Ford Focus - 85 CP, 1400 CC
Fiat Linea - 110 CP, 1400 CC - multi jet.
etc .. Asta asa, la o rapid ...
Daca nu e deranjul prea mare du-te pe www.dacia.ro alege optiunea configurator, alege Logan MCV cu motor de 1,6 16 V toate optiunile (garantie extinsa, ABS+EBV, jante aluminiu, vopsea metalizata ABC-uri laterale etc) si vezi cat costa ... PE aproape dar nu 13-14 ci 12055 Euro TVA inclus, Probabil ca o eroare de apreciere intre 8 si a16% nu conteaza daca iti sustine ideea.
Sotia conduce unul si e arhisuficient! Merge bine si consuma putin chiar in conditii de incarcare peste medie.
Autostrada, vara, 4000 km, viteza medie 98km/h, iar consumul mediu a fost 4,2 l/100km.
astra classic II, 1.6L Twinport 16V 103CP (la asta te refereai?) , 10,143 eur fara TVA, 12,070 cu TVA. La care se adauga (caci sunt optionale) Geamuri electrice fata 202 eur, electrice spate 202 eur, scaun sofer reglabil pe inaltime vreo 30...aer conditionat 735...inchidere centralizata 151..si asta asa, "la o rapid..." ...ma gandesc ca fie nu ai vorbit de acelasi produs, fie nu vad eu ca de fapt toate astea sunt incluse. daca ar fi la 12000 eur cu toate aastea incluse, am putea discuta, pentru ca intr-adevar, astra ofera ceva serios in plus pentru 1000-2000 de eur diferenta...dar daca se adauga si toate accesoriile acelea pe care le regasesti la modelul dacia incluse in 10-11000...deja este o alta discutie...
nu verific si fordul...dar oare ai dreptate?
Dacia ofera multa masina (volum) la un pret mult mai mic deact concurenta. Da calitatea e mai 'ieftina' dar acest lucru nu este un impediment pentru cine vrea ieftin.
Ca dimensiuni Loganul berlina este cel mai mare din clasa lui.
MCV ca volum este peste toate breakurile de pe piata, daca vreti sa il comparati cu ceva tre sa va uitati la masini din gama reanult grand scenic sau opel zafira, iar aceasta masina nu a fost facuta sa aiba in veci veleitati sportive asa ca nu va plingeti de submotorizare.
Sandero va fi la fel ce-a aproape mare din clasa ei, iar la pretul care se veficuleaza este o optiune destul de buna pentru o masina NOUA