Seful Dacia, Francois Fourmont, se pensioneaza, iar in locul lui vine Jerome Olive

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 22 octombrie 2009, 14:26 Economie | Auto


Jerome Olive
Foto: Dacia
Seful Dacia, Francois Fourmont, se pensioneaza, francezul urmand a fi inlocuit de Jerome Olive. Jerome Olive va fi propus pentru functia de Administrator al Dacia in cadrul Adunarii Generale din 26 noiembrie 2009, iar actualul director, Francois Fourmont se va pensiona la finele acestui an.

"Jerome Olive va fi propus pentru functia de Administrator al DACIA in cadrul Adunarii Generale din 26 noiembrie 2009 si, ulterior, pentru cea de Director General al Dacia, in locul lui Francois Fourmont, care va parasi compania si se va pensiona la sfarsitul acestui an", anunta Dacia, intr-un comunicat de presa.

Jerome Olive s-a nascut pe 8 decembrie 1957 si a obtinut diploma de inginer a Institutului Catolic de Arte si Meserii (ICAM) in anul 1980.

Cariera sa la Renault a inceput in 1982, la uzina de la Sandouville. In cadrul proiectelor R25 si R21, Jerome Olive a ocupat diferite posturi in domeniul fiabilizarii proceselor de fabricatie si de mentenanta.

In 1985 a preluat functia de responsabil investitii si mentenanta la SBFM (Societe Bretonne de Fonderie et Mecanique), apoi pe cea de Director de productie. In 1996, in calitate de sef al Departamentului de Caroserie, se ocupa de lansarea in fabricatie a modelului Scenic 1 la uzina Renault din Douai.

In 1999, devine director adjunct responsabil cu fabricatia, preluand conducerea uzinei la inceputul anului 2004.

Nascut pe 24 decembrie 1948, Francois Fourmont detine titlul de doctor in Stiinte Economice si Diploma de Studii Superioare Specializate (DESS) in managementul de personal.

Si-a inceput cariera la Renault in anul 1975, ocupand mai multe posturi in cadrul departamentului de Resurse Umane. Din 1988 si pana in 1998, a ocupat diferite functii la uzinele de la Sandouville si Le Mans. In ianuarie 1999 devine Director General al Auto Chassis International si Presedinte Director General al SNT (Societe Nouvelle de Transmissions), iar in iulie 2003 este numit director general al Dacia.

Din martie 2008, Francois Fourmont ocupa functia de Director General al grupului Renault in Romania.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1531 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    pensie (Joi, 22 octombrie 2009, 15:06)

    k7 [utilizator]

    Nascut pe 24 decembrie 1948.....fericitule, la noi in ROMANIA , pana nu ai 65 de ani , nu ai nicio sansa.
  • 0 (0 voturi)    
    Ce vremuri ... (Joi, 22 octombrie 2009, 15:09)

    Bibicu [anonim]

    ... sa te retragi la pensie...
    Abia acum Francois o sa aiba intr-adevar timp de marele lui hobby: yachtingul.

    Taves bahtalo Dacia !!
  • 0 (0 voturi)    
    amintiri despre un ordinar (Joi, 22 octombrie 2009, 19:59)

    tiganu [anonim]

    Acest personaj s-a facut de ris cu declaratiile sale publice in care ameninta ca o sa fie nevoit sa dea oameni afara daca cumva taxa de inmatriculare dispare. Demagogie meschina de cacacios. Rusine! Daca zicea asta la el in Franta il faceau de rahat toate ziarele si toate sindicatele. Aici era mare patron, ///. La honte, connard! Casse-toi pauvre type!
    • 0 (0 voturi)    
      Baietas (Vineri, 23 octombrie 2009, 7:52)

      Dumitru [anonim] i-a raspuns lui tiganu

      Atat prin limbaj, cat si prin argumentatie Iti justifici pe deplin nick-ul..
  • 0 (0 voturi)    
    cu respect (Vineri, 23 octombrie 2009, 20:02)

    oana [anonim]

    Trebuie sa multumim lui FOURMONT pentru cea facut din aceasta fabrica,sa-i dorim sanatate si ceea ce doreste dumnealui
  • 0 (0 voturi)    
    atentie (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 21:08)

    oana [anonim]

    vin vremuri grele pentru salariati,acolo. din 1 ianuarie 2010 .Sindicalistii o sa-l planga pe Fourmont.,Au avut o atitudine reprosabila fata de el.Jerome Olive a concediat multi oameni unde a lucrat ca director .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță
Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani

Autostrada Sibiu - Pitești - Bătaie mare pe cel mai scump tronson licitat vreodată în România: 15 oferte depuse de la firme din Europa, Turcia și China / UPDATE: Care sunt constructorii

Lupta cu sistemul: Nicușor Dan a suspendat un funcționar care a dat aviz de defrișare pentru grădina unor case de pe Kiseleff, unde ar putea apărea blocuri de 4 etaje, și pe care primarul încearcă să o salveze de 10 ani

Investiții personale în criză. Andrei a investit de Black Friday, nu a cheltuit. N-are acasă un Turbion în miniatură, dar gândește pe termen lung

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by