Versiunea europeana a Tata Nano ar putea sa coste undeva in jurul a 4.500 - 5.500 euro
Revista britanica noteaza ca e de asteptat ca versiunea europeana a Nano ce apare peste doi ani, sa dispuna de un motor de un litru ce dezvolta 60 CP. Masina va avea 3,3 metri lungime, fata de versiunea din India care masoara 3,1 metri. In plus, e de asteptat ca Nano Europa sa dispuna de ABS, servo-directie si doua airbag-uri.
Nano Europa a fost prezentata la salonul auto de la Geneva in aceasta primavara si e clar ca varianta destinata continentului nostru va trebui sa aiba emisii de CO2 mai mici decat versiunea din india, dar si un consum de carburant mai avantajos decat cel al variantei indiene (aproape 5 litri/100 km cu un motor de 33 CP).
Revista mai scrie ca e de asteptat ca Nano sa coste in jurul a 4.000 - 5.000 de lire in Marea Britanie unde va schimba modul in care oamenii privesc masinile low-cost, dat fiind ca modelul indian va fi clar mai ieftin decat concurentii de pe piata.
Ramane de vazut daca indienii chiar vor putea lansa masina in Europa in 2011, dat fiind ca in prezent nu pot face fata cererii din India. Si mai ramane de vazut daca masina va putea respecta normele de siguranta la testele de impact.

Paradoxul pandemiei: internările s-au prăbușit în 2020, dar numărul infecțiilor nosocomiale a crescut față de 2019 - date oficiale la nouă luni
De ce căutăm urme de viață pe Marte și ce ar însemna pentru omenire dacă le-am găsi
Găurile negre supermasive, formate din materie întunecată? / Internauții au decodat mesajul secret al roverului Perseverance / GTA ar putea fi interzis în SUA /
S-au apucat mai mulți români de yoga în pandemie? „De acasă se muncește mai mult decât de la birou. Faptul că urmează ora de yoga, mă forțează să-mi închid laptopul”
INTERVIU Un an de la primul caz de COVID-19 în România / De ce a scăzut drastic numărul îmbolnăvirilor în ultimele 2-3 luni și ce ne așteaptă: Al treilea val nu va fi de intensitatea celui de-al doilea / Testele rapide ar trebui distribuite gratuit medicilor de familie, am ști clar numărul real de cazuri
2000$ as fi dat pe ea, macar s-o tin ca o a doua masina, de masina de oras. Usor de intretinut si de parcat ar fi fost buna.
Dar la 5500E as prefera oricand un matiz sau, de ce nu, mai pui un ban deoparte pentru un Logan.