Ziaristii francezi viseaza la o decapotabila derivata din Dacia Sandero care sa coste de la 11.000 euro
Caradisiac se intreaba, pe fondul ascensiunii gamei Dacia, de ce nu ar fi posibila si lansarea unei decapotabile care sa poarte sigla marcii romane. Se vorbeste despre posibilitatea ca la anul sa apara un monovolum Dacia care sa imprumute trasaturi de la Kangoo, au aparut si zvonuri despre posibilitatea lansarii unui automobil de clasa mini derivat din Twingo, iar jurnalistii francezi isi imagineaza ca in 2014 Dacia ar putea scoate o decapotabila derivata din Sandero.
Caradisiac spune ca masina ar putea fi construita in Romania si ar putea avea la baza Sandero, insa ar trebui sa fie mai lunga si sa dispuna si de un rollbar intre cele doua randuri de scaune. Cabrioleta ar putea costa de la 11.000 euro, in versiunea cu minime dotari acoperisul s-ar putea decapota manual, iar la versiunile mai scumpe ar putea exista un sistem electric.
Pe o piata unde modele precum Fiat 500 CC, Citroen C3 Pluriel si noul Renault Wind costa in general peste 15.000 de euro, avantajul unei decapotabile Dacia va tine mai ales de pretul care ar trebui sa fie cu 3.000 - 4.000 de euro mai mic decat la concurenta.
Interesant este ca in toamna lui 2008, la salonul din Sao Paolo Renault a prezentat un concept cabrio derivat din Sandero, numit Sand'Up. Conceptul nu are, cel putin pana acum, nicio legatura ca masinile care vor iesi in serie, dar este interesant ca idee.
In orice caz, estimarile facute de Caradisiac sunt doar un exercitiu de imaginatie fiindca nu exista niciun indiciu ca Dacia se gandeste la o decapotabila. In plus, la noi decapotabilele nu au nici 1% din piata si fiindca sunt masini scumpe, clima nu este prea grozava si nici nu este cea mai buna idee sa umblii cu masina descoperita. Dar nimic nu ne impiedica sa ne inchipuim ca intr-o zi va fi lansata o decapotabila Dacia.

Povestea tinerei din Bacău care ține spectacole de stand-up comedy în Europa în patru limbi diferite și l-a făcut pe Seinfeld să râdă
INTERVIU Vestea bună și vestea proastă despre tulpina SARS-CoV2 din Africa de Sud, confirmată în premieră în România: Cât de ușor se transmite și cât de eficiente sunt vaccinurile împotriva ei?
Noua LISTĂ a țărilor din zona galbenă / Republica Moldova, Italia, Spania, Franța sau Marea Britanie, pe listă
Unul din cei doi pacienți din România infectați cu tulpina africană a SARS-COV2, fosta jurnalistă Liana Alexandru, povestește aventura sa COVID-19: cum s-au încurcat rezultatele testelor și cum voluntarii au salvat situația
CDC-ul american are un ghid cu sfaturi în cazul unei apocalipse zombi / Dr. Seuss, în topul vânzărilor Amazon după ce a fost acuzat de rasism / Nou film Star Trek, nou serial Terminator, confirmate
FOTOGALERIE Primăria Capitalei a montat anul trecut 500 de stații STB noi, de aproape 10.000 de euro bucata. Deși nu le-a plătit încă, o parte au fost deja vandalizate
Explozia marcii Dacia e scenariu sf? Dacia ofera masini fiabile, ieftine si cat de cat decente. Nu cred ca gasim alta masina care sa depaseasca Dacia la raport calitate-pret. Deci...dc sf? Pt ca nu-ti place tie Dacia?
Ai numai sf-uri in cap.
Suntem asa de rotunzi, sferici....tot sf.
Ia explica-mi de ce au avut asemenea vanzari cand e clar ca nu se compara cu masinile germane...
De aia ...."nu exista niciun indiciu ca Dacia se gandeste la o decapotabila"...
Greu cu compilatul unui amarat de articol, pe care l-am citit cu totii si ironia trece drpet snobism.
Si nu e vb de snobism aici... fiecare cu gusturile si posibilitatile sale. Nu te poti astepta de la o persoana care isi permie cu usurinta un BMW, Mercedes, Audi, etc...sa-si cumpere un Logan.
E vorba ca o decapotabila Dacia nu e un sf.
Numai bine.
ai fi vrut o dacia la nivel reno sau vw? pai seat-ul - mare marca din grupul vag este aproape de faliment. ii scapa moemntan doar vanzarile din spania -o tara foarte mare. de retinut ca dacia exporta mai mult decat seat!
slava domnului ca in franta macar masinile si simtul umorului nu se exclud reciproc.
@io: suv cu 85 de cai (diesel+intercooler )si 200 Nm la 1275 de kg. Probabil motorul de 1.2 de pe Yeti (175 Nm la o masina de circa 1500 de kg ) este mult mai adaptat unui suv pentru ca are 105 CP, nu-i asa?