In cadrul Conferintei Internationale de Responsabilitate Sociala– CSR’08 Living the green se vor intalni reprezentantii a 4 mari companii ale lumii, companii care au facut din schimbarile climatice un avantaj competitiv. Cum poti fi responsabil fata de mediu si in acelasi timp sa-ti asiguri un avantaj competitiv, cum sa folosesti schimbarile climatice ca strategie de marketing, cum sa generezi profit si o mai mare loializare a propriilor consumatori sunt doar cateva dintre temele abordate in cadrul conferintei.

Priya Matzen - Novo Nordisk, Richard Moat –Orange Romania si Pierluigi Orati –ENEL Italia, vor dezbate pe 20 si 21 octombrie tendintele dominante la nivel de top management ale marilor companii ale lumii in cadrul celei de-a treia editii a CSR’08.

In cadrul celor 8 plenare si 4 seminarii dedicate practicilor responsabile, experti la nivel mondial, dar si local vor dezbate subiecte arzatoare pentru mediul de afaceri romanesc si nu numai: Schimbarile climatice - o strategie de marketing, Managementul deseurilor - un pas mai aproape de un mediu mai bun, Etica in afaceri versus reputatia: Cum sa conduci o afacere sanatoasa intr-o lume in continua schimbare?

In cadrul sesiunii 'How to approach climate change as a necessity that generates competitive advantage?' se va prezenta si exemplifica maniera in care companii, autoritati competente si ONG-uri isi pot uni eforturile pentru a crea un mediu durabil pentru generatiile viitoare.

“Vorbim de schimbari climatice si tinte pentru anii 2020 sau 2050. Dar schimbarile climatice se petrec deja astazi, si toata lumea trebuie sa realizeze cat este de important sa le luam in considerare in viata de zi cu zi. Cu atat mai mult companiile care vor fi nevoite sa isi schimbe intreaga filozofie de lucru pentru a putea concura in noua ordine economica, bazata pe eficienta energetica, emisii reduse de carbon, respect pentru mediul inconjurator. Schimbarile climatice sunt o amenintare...dar si o provocare.” spune Robin Barnett, ambasadorul Marii Britanii in Romania, care va vorbi in cadrul sesiunii.

Peter Barta, Consilier in cadrul Agentiei Nationale pentru IMM-uri si Cooperatie, considera ca integrarea activitatilor de responsabilitate sociala in strategiile companiilor este un imperativ: "Sper ca firmele romanesti sa ia din ce in ce mai mult in considerare aceasta initiativa care, pe de o parte, le aduce un plus de valoare pe piata europeana, iar pe de alta parte contribuie la dezvoltarea comunitatii in care isi desfasoara activitatea.”.