Polonia: O companie aeriana low-cost inlocuieste traditionalele ziare tiparite cu iPad-uri

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 29 august 2012, 17:03 Economie | Companii


Compania aeriana poloneza low-cost Eurolot a cumparat 500 de iPad-uri care vor fi puse la dispozitia calatorilor in locul traditionalelor ziare tiparite distribuite in timpul zborurilor, anunta Warsaw Business Journal.

Initial, aparatele vor avea disponibile editiile electronice ale diverselor ziare, reviste si alte surse media.

Este un pas rational, a afirmat Tomasz Dziedzic, expert in calatorii la Institutul pentru Turism, pentru Dziennik Gazeta Prawna.

El crede ca investitia se va amortiza intr-un an sau doi. De asemenea, se transmite si un puternic mesaj de marketing - compania demonstreaza ca este adepta industriilor high-tech si se gandeste cum sa satisfaca interesele in continua schimbare ale calatorilor.

Al doilea pas al companiei poloneze dupa achizita de iPad-uri va fi introducerea de conexiuni la internet pe toate cursele, indiferent de clasa. Ceea mai mare provocare va fi implementarea acelei tehnologii care sa nu interfereze cu echipamentul de navigare al aeronavelor.

Eurolot este o filiala a companiei de stat LOT Polish Airlines.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.






1819 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Inteligent (Miercuri, 29 august 2012, 17:08)

    Paulp [utilizator]

    Ideea e super. Daca ar face ceva sa nu mai stai la coada la Varsovia cite o ora la check-in ar fi perfect.
    Nu e admisibil sa ai doar 3 ghisee deschise pentru Europa la un ditamai aeroportul de capitala europeana.
    Poate ar trebui sa discute cu cei de la Henri Coanda sa faca schimb de idei. Check-in-ul nostru si ipadurile lor :).
  • +1 (1 vot)    
    prosti gramada (Miercuri, 29 august 2012, 17:13)

    Gobelin [utilizator]

    mai intai trebuiau sa rezolve problema conexiunii.
    exista destui calatori cu telefoane 3g care ar fi putut "testa" conexiunea si oferi un feedback.
  • +2 (2 voturi)    
    Inteligent! (Miercuri, 29 august 2012, 17:49)

    Berzelius [utilizator]

    Si-au facut companie low-cost ca filiala la compania de stat. In felul asta isi asigura dintr-un foc 2 lucruri:
    1. - acopera un segment foarte larg de piata, firmele fiind complementare (utilizatorii "cu bani" vor calatori cu compania principala, iar oamenii "de rand" cu low-cost)
    2. - banii celor doua firme (de stat) merg la stat!

    Cat despre tehnologie, in SUA exista tehnologia conectarii la internet pe aeronave aflate in zbor, nu-i nicio problema.

    Cu alte cuvinte, bravo polonezilor!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by