Cel mai mare retailer din Marea Britanie, Tesco, va scoate dulciurile de la casele de marcat in toate magazinele sale, dupa ce un sondaj in randul clientilor a aratat o mare sustinere pentru aceasta masura, relateaza The Guardian.

Un studiu realizat pentru Tesco a relevat ca 65% dintre cumparatori vor dulciurile eliminate de la casele de marcat, pentru a-i ajuta sa faca alegeri mai sanatoase atunci cand sunt la cumparaturi. Totodata, 67% dintre ei au declarat ca eliminarea dulciurilor i-ar ajuta sa faca alegeri mai sanatoase pentru copiii lor.

Tesco a scos dulciurile si bomboanele de ciocolata de la casele de marcat in cele 740 de magazine mai mari ale sale in urma cu 20 de ani, insa acestea vor fi retrase acum de la casele de marcat din toate magazinele, inclusiv din cele 1.800 de magazine de cartier Tesco Metro si Express din Marea Britanie si Irlanda. Retailerul se angajase sa le retraga pana la finalul lui decembrie 2014, dar a grabit masura dupa ce a efectuat un sondaj in randul clientilor.