Program de vara Tarom: Creste numarul curselor pentru cinci destinatii si se anuleaza trei rute
In prezent, Tarom are in programul de operare pentru sezonul de vara 43 de rute proprii, dintre care 36 sunt cu plecare din Romania (Bucuresti, Iasi, Sibiu, Cluj-Napoca) catre destinatii externe, iar restul sunt rute interne.
"Pentru sezonul de vara 2015, Tarom doreste sa continue procesul de consolidare si dezvoltare a retelei de rute aflate in portofoliul companiei, pentru a asigura un produs bun pasagerilor sai in ceea ce priveste programul de operare, avand ca referinta cererea pe piata. In acest demers s-au luat in calcul diminuarea pierderilor, eficientizarea utilizarii aeronavelor, precum si fezabilitatea curselor. Am reluat operarea pe relatia Bucuresti - Valencia si vom mari frecventele pe cinci alte destinatii deja existente", a declarat, intr-un comunicat, directorul general al companiei, Christian Heinzmann.

Criza din Coaliție. Vicepremierul Dan Barna, la HotNews LIVE: Ce s-a întâmplat la Spitalul Foișor, o sincopă de comunicare. Pentru un pacient care trebuie relocat în alt spital, că e dimineață, la prânz sau seara e o chestiune de percepție
Mitul că lockdownul ajută cuplurile să procreeze se spulberă de la lună la lună. Și nu doar în România, ci în aproape întreaga Europă
INTERVIU Daniel Dăianu: Sistemul fiscal român este profund inechitabil. Cei care ne dau lecții cum să fie un regim optim ar fi bine să ne ajute să combatem profit-shifting-ul masiv
The Truman Show? Un bărbat s-a încuiat într-o încăpere timp de 100 de zile și a transmis totul live / „Prețul corect” pentru care ar petrece 5 ani în izolare
Datele a peste un milion de utilizatori Clubhouse, rețeaua socială a miliardarilor, au fost publicate pe un forum de hacking
au zboruri non-stop, cate 5/6 pe zi, dar preturile sunt enorme si chiar mai ridicate decat cele pe rute externe.
se folosesc de pozitia de monopol si de nesimtirea politicienilor, pe care ii au clienti, ca deh, ei nu platesc din buzunarul propriu deplasatul posteriorului ca cica e in interesul nostru, adica interes de serviciu, asa ca statul isi plateste tot lui....
mafioti si nesimtiti...
ar fi de investigat de ce nu mai avem si alti operatori pe rute interne, care este profilul calatorului intern, politica de preturi si smecheriile pe care le fac stimabilii, inclusiv acel prea-slavit management privat