Sports Direct vinde brandul Dunlop catre japonezii de la Sumitomo
Compania spune ca decizia de vanzare este parte a strategiei de a se concentra pe afacerea de baza din Marea Britanie si de a dezvolta legaturi cu alte branduri, nu de a le detine.
Potrivit acesteia, echipa de management nu are “latimea de banda” necesara de a dezvolta si conduce in acelasi timp branduri internationale precum Dunlop, care produce echipament pentru tenis, golf, squash si badminton.
Mike Ashley, proprietarul Sports Direct, a cumparat brandul Dunlop (pe atunci Dunlop Slazenger) in 2004 intr-o intelegere estimata la peste 50 mil. dolari, cu scopul de a-si extinde imperiul comercial si de branduri.
Lira slaba a facut ca firmele britanice sa fie tinte de achizitii atractive pentru companii din strainatate.

K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid
Vaccinarea profesorilor rămâne prioritate doar în vorbe / Sindicate: Nu pot să se programeze, unora le este teamă să meargă la școală nevaccinați / Cazul concret a două învățătoare
Afacere păguboasă pentru stat: Peste 90 de milioane de măști din Vietnam zac într-un antrepozit vamal, fără prea mari șanse de a mai fi folosite
Ghidul înregistrării unei persoane juridice în platforma de vaccinare anti-COVID: Cine si cum poate programa la vaccinare angajații unei firme
„Cel mai greu proiect de infrastructură al României”. Drulă: „Sunt atât de multe tâmpenii făcute pe acest proiect” / Detalii despre Autostrada Unirii A8