Compania Uber, dispusa sa faca unele concesii pentru a isi continua activitatea la Londra
Potrivit publicatiei britanice, citata de Le Figaro, Uber ia in calcul masuri legate de siguranta pasagerilor si de conditiile pentru cei 40.000 de soferi vizati de decizia autoritatilor londoneze, cum ar fi limitarea numarului de ore de munca si concedii cu plata.
"Desi nu ni s-a cerut sa facem schimbari, ne-ar placea sa stim ce putem face. Insa este necesar un dialog pe care din nefericire nu am reusit sa il avem", a declarat patronul Uber Londra, Tom Elvidge.
Surse apropiate de Regia londoneza pentru transportul in comun au declarat pentru Sunday Times ca intentiile companiei sunt incurajatoare si ca nu este exclusa posibilitatea unor noi discutii.
Autoritatile londoneze au decis, vineri, sa revoce licenta de functionare a companiei VTC Uber.

România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive
VIDEO Rusia, o viață în exil: Copiii Gulagului se luptă de 30 de ani pentru a reveni acasă
Sorin Cîmpeanu, invitat în studioul HotNews.ro de la ora 18,00. Realizator - Mona Hera
VIDEOINTERVIU/ Beneficiile pe care le pot acorda firmele angajaților anul acesta, dacă au posibilitatea, explicate de Cristian Rapcencu. De la cei 400 lei din telemuncă, la decontarea concediilor și cei 1.500 lei pentru creșă sau gradiniță/ Cum se poate deduce întregul cost cu casele de marcat
dar o companie TREBUIE sa fie conforma cu legea
sa inteleg ca propunerea lu' tov primar e in afara legii?
Primarul este sheful administrativ
daca el zice bleu e bleu
"COMPANIA FACE CONCESII"
cool
da pentru mine suna cam comunist
pentru o "COMPANIE"
Așa ceva nu se poate!!!
Asta in timp ce UBER inseamna, indiferent cate experienta placute ati avut:
- sa te urci in masina unui necunoscut, i.e. habarnist in ale traficului.
- daca ti se intampla ceva, nu ai pe cine sa dai in judecata la o adica.
- incalcarea concurentei pentru ca nu exista atestate de sofer UBER in timp ce pentru taximetrie, cel putin teoretic exista, deci un taximetrist are de trecut prin mai multe obstacole decat un sofer uber.
Inca o data, se pot spune multe despre taximetrie, orice terchea berchea poate fi taximetrist la noi, dar hai sa judecam in principiu, cati ar alege un taxi cu preturi de UBER care sa ofere calitate, siguranta si decenta ?
Nu sunt vreun retrograd, poate cele doua concepte, de taxi si UBER ar trebui combinate, e ok sa dai review-uri si ca taximetristul sa fie controlat la sange pentru ce traseu alege, etc., dar transportul public trebuie totusi reglementat cu mare atentie.