Coca Cola a lansat în Japonia prima băutură alcoolică din istoria sa, trei versiuni cu aromă pe bază de lămâie și conținut de alcool între 3 și 8%, scrie BBC. Băutura se adresează mai ales tinerilor și femeilor. Băutura intră în categoria de băuturi japoneze numite Chu-Hi care sunt dulci, au diverse arome și cantitatea de alcool este de maxim 8%.

HotNews.roFoto: Hotnews

Rețeta este un secret, dar cele trei variante lansate au la bază o categorie de băuturi foarte populare în țara asiatică.

Băuturile din categoria Chu-Hi sunt prezentate ca alternativă la bere și au mare succes în rândul femeilor. Printre aromele existente se numără mere, pere, lămâie grepfrut sau piersici.

Băuturile de tip Chu-Hi au la baza shochu, o băutură distilată asemănătoare cu vodca și produsă din cartofi, orz sau orez.

Compania spune că nu are în plan să lanseze băutura acidulată în alte țări. Aceste băuturi sunt încadrate în categoria Alcopop care în Europa conține brand-uri precum Smirnoff Ice și Bacardi Breezer.

Aceste băuturi au fost criticate pentru că ar încuraja tinerii să bea mult alcool, din cauza gustului dulce, ca de suc.