Air France-KLM renunță la compania aeriană dedicată milenialilor după numai un an
Cele 13 aeronave și 600 de membri ai echipajelor vor fi integrați în flota Air France, potrivit sindicatelor de la Joon.
Joon (vine de la "jeune" - "tânăr" în franceză) viza să-i câștige pe mileniali cu tarife mai mici, hrană bio și streaming video. La bord se servea suc de baobab, iar RedBullTV trebuia plătit. Dar marca s-a dovedit a fi dificil de înțeles încă de la început pentru clienți, pentru angajați, pentru piețe și pentru investitori, a declarat Air France.
Decizia marchează una dintre primele decizii strategice majore ale directorului executiv al Air France-KLM, Ben Smith, fost director executiv al Air Canada, care a preluat compania în septembrie. După ce a ajuns la o înțelegere cu sindicatele franceze, el va trebui să elimine tensiunile dintre compania franceză și mai profitabilul partener olandez, KLM, în timp ce, totodată, trebuie să concureze cu rivalii cu costuri mai mici EasyJet și Ryanair.
Le Figaro a anunțat încă din noiembrie că Smith vrea să închidă Joon, creația predecesorului său Jean-Marc Janaillac, care și-a dat demisia în urma unui conflict cu sindicatele. Joon intenționa să-și extindă flota la 28 de aeronave până în 2020, inclusiv noile Airbus A350.
Joon a generat critici chiar înainte de lansare, dată fiind dedicația sa pentru călătorii mai tineri.

Liber la vaccinarea cu AstraZeneca: Unde sunt acum mii de locuri disponibile în București și cum poți găsi alt centru în țară / Explicațiile autorităților
Scurt ghid de făcut Bugetul franjuri: 10 excepții fiscale care au sărăcit Educația și Sănătatea, tolerate de toți- de la PSD la PNL și USR-PLUS
Ce metode au folosit Franța și Germania pentru a vaccina cât mai multe persoane vulnerabile și cum s-ar aplica și în România
FOTO Pistele de biciclete de pe Splaiul Independenței, trasate vara trecută de o companie municipală și care costă circa 1,5 milioane lei, au început să se degradeze
Nici viața de vegetarian nu e ușoară...fasolea, uleiul, pâinea și brânzeturile sunt în topul scumpirilor comunicate de INS
Si ca integrarea sa fie completa acuma ei folosesc din greu Wizz-ul.
Iar ultima moda la cei care vor sa continue sa epateze prin extravaganta este sa circule cu Duster-ul!
Singura chestie dificil de inteles de catre vajnicii tineri occidentali este ca -soc si groaza!!! - trebuie sa si munceste daca vor chestii ,munca nefiind o chestie exclusiv pest est-europeni.
Greu cu civilizarea...