Retailerul online Amazon.com va amâna cel mai mare eveniment de cumpărături din vară, Prime Day, până cel puțin în august, potrivit unei note văzută de Reuters.

Scout de la AmazonFoto: Hotnews

De asemenea, compania vede un risc pentru vânzările de cloud computing în Franța, în timp ce o altă afacere - video la cerere - crește, înregistrând venituri cu 100 de milioane de dolari mai mari decât estimase pentru primul trimestru, se arată în document, citeaza Mediafax.

Notele reflectă modul în care compania răspunde rapid la riscurile generate de pandemia de coronavirus, care a dus la mai multe demonstrații ale unor lucrători ai depozitelor Amazon, care se tem de contagiune.

Prime Day, un eveniment de marketing pe care Amazon l-a început în 2015 a avut loc anterior în iulie, deși compania nu publică niciodată data cu mult timp în avans.

Decizia de a amâna evenimentul înseamnă că Amazon va avea 5 milioane de dispozitive pe care s-ar fi așteptat să le vândă mai devreme, precum suita sa de boxe Echo controlate prin voce, care au fost comenzi populare în timpul evenimentului.

De asemenea, decizia afectează comercianții care depind de platforma Amazon pentru venituri.

Compania nu își prezintă veniturile din eveniment, care durează 48 de ore în 18 țări.