Unilever nu va mai folosi cuvântul ”normal” pentru produsele sale cosmetice, pentru o viziune mai ”incluzivă”

de N.O.     HotNews.ro
Marţi, 9 martie 2021, 19:36 Economie | Companii


Unilever
Foto: Wikimedia Commons
Compania Unilever, cunoscută pentru deodorantele marca Dove sau Axe, a anunțat marți că a decis să nu mai folosească termenul ”normal” pentru produsele sale și să nu mai retușeze fotografiile manechinelor sale, într-o nouă inițiativă menită să fie mai incluzivă, relatează AFP.

Grupul britanic, cunoscut pentru marca de săpunuri Dove sau deodorantele Axe, va șterge cuvântul „normal” din toate produsele sale cosmetice și publicitare, potrivit unui comunicat.

El intenționează să promoveze o viziune mai ”incluzivă” și ”corectă” după ce a observat că unele persoane s-ar putea simți discriminate de utilizarea termenului pentru tipuri de păr sau culoarea pielii.

"Cu un miliard de oameni care folosesc produsele noastre de înfrumusețare și îngrijire a pielii sau chiar mai mult văzând reclamele noastre, mărcile noastre au puterea de a schimba viața oamenilor", a declarat Sunny Jain, directorul Unilever Cosmetics.

„Știm că eliminarea ”normal” din produsele și ambalajele noastre nu va fi suficientă pentru a rezolva problema, dar este un pas important”, a spus el.

De asemenea, Unilever nu va mai modifica fotografiile modelelor sale care apar pe ambalaje și reclame, fie că este vorba despre forma corpului, înălțimea sau culoarea pielii.

Grupul se angajase deja să reprezinte mai multe minorități în reclamele sale.

Anul trecut, Unilever a decis să-și redenumească produsele de înfrumusețare care conțin cuvintele „corect”, „luminos” și „alb”, după o petiție în India împotriva cremei „Light & Lovely”.

Concurentul său L'Oréal hotărâse în 2020 să elimine cuvintele „alb”, „albire” de pe ambalajul sale pentru produse cosmetice.

Unilever, prezent și în industria alimentară, intensifică inițiativele privind aspectele climatice și sociale.

El a anunțat în ianuarie că va cere furnizorilor săi până în 2030 să ofere o remunerație decentă angajaților lor.

Unilever dorește, de asemenea, să lucreze mai mult cu companii conduse de minorități sau femei, în timp ce afișează o organigramă în care cele mai prestigioase funcții de conducere sunt ocupate de bărbați.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





6014 vizualizari

  • +2 (16 voturi)    
    E clar, nu mai scapam! (Marţi, 9 martie 2021, 19:42)

    cenzuratul [utilizator]

    E plina lumea de USRisti!
  • +15 (17 voturi)    
    hahaha (Marţi, 9 martie 2021, 19:43)

    licasamadau [utilizator]

    si pasta de dinti cu efect de albire cum o sa se numeasca?
    • +6 (10 voturi)    
      ne-am dat dracu' (Marţi, 9 martie 2021, 20:02)

      2304 [utilizator] i-a raspuns lui licasamadau

      ...probabil se va numi de innegrire :D. O sa crapam de atata "corectitudine politica"
    • +7 (9 voturi)    
      raspuns la intrebare (Marţi, 9 martie 2021, 20:19)

      ber [utilizator] i-a raspuns lui licasamadau

      Cum sa se numeasca? O sa-i zica efect de deznegrire.
    • +5 (7 voturi)    
      Nu va mai fi de albire (Marţi, 9 martie 2021, 20:31)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui licasamadau

      De acum înainte îți va face dinții negri ca tăciunele.

      Sau alb-gălbui, dacă iei varianta omologată chiar de OMS.
  • +3 (11 voturi)    
    de ce ghilimele pentru ”incluzivă” (Marţi, 9 martie 2021, 19:43)

    georgebb [utilizator]

    care este rostul ghilimelelor acolo ? (si DEXul spune ca se scrie 'inclusiv')
  • +10 (14 voturi)    
    incet incet (Marţi, 9 martie 2021, 20:04)

    2304 [utilizator]

    o sa ajungem la un vocabular Orwellian
  • +6 (10 voturi)    
    Atunci... (Marţi, 9 martie 2021, 20:09)

    ElDiablo [utilizator]

    ...sa schimbe si culoarea produselor. Sa le faca in toate culorile, mai putin alb. Iar Iar pe ambalaje si in reclame sa apara doar pitici negrii cu boli de piele.
    • +3 (3 voturi)    
      Este! (Marţi, 9 martie 2021, 22:33)

      karula [utilizator] i-a raspuns lui ElDiablo

      Cred ca nu ai vazut sigla Unilever, aia in culorile spectrului ...
  • -2 (2 voturi)    
    Publicitate (Marţi, 9 martie 2021, 21:48)

    Teszzt [utilizator]

    Eu zic ca e mai mult o publicitate ieftina, marketing pentru a targeta publicul "politically prea correct".

    Inteleg si sunt de acord sa se elimine cuvinte cheie ca "master" si "slave", des folosite in IT sau "blacklist" / "whitelist", dar astea deja sunt exagerari.
  • +3 (5 voturi)    
    ...Unilever (Marţi, 9 martie 2021, 22:31)

    karula [utilizator]

    ....adevaru' e ca dupa ce te inghesui 30 de minute ca sa incapi in cada, ca ai mancat toate mizeriile Unilever ( rama, hellmanss, knor, becel, etc) nu ai chef sa vezi pe sampon scris..." pt ...gras"!
    La dracu, chiar te simti...
  • +2 (4 voturi)    
    Dezgustator (Miercuri, 10 martie 2021, 8:47)

    Trojan.H [utilizator]

    La ce nivel de psihoza sociala s-a ajuns. Psihoza sociala si ticalosie.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by