Actualizat acum

Articol susținut de Luxoft România

Luxoft România susține cu măsuri concrete echilibrul dintre viața personală și cea profesională a angajaților săi

de     Smile Media
Marţi, 13 aprilie 2021, 9:34 Economie | Companii


Oportunități de angajare la Luxoft România
Foto: Luxoft
Munca de acasă a devenit o realitate zilnică pentru mulți dintre noi în ultimul an. Înainte de declanșarea pandemiei, cei care lucrau de acasă făceau parte din rândul angajaților cu calificări superioare, care își desfășurau activitățile cu ajutorul unui computer și se bucurau de un grad ridicat de autonomie. Dar pandemia a schimbat radical lucrurile. Sute de mii de români au adoptat acest sistem de muncă pentru prima dată, peste noapte, fără să se fi pregătit anterior. Potrivit datelor Eurostat, în multe țări din UE mai mult de jumătate dintre angajații care au început să lucreze de acasă odată cu pandemia nu mai lucraseră anterior în acest regim.

Acesta este și cazul companiei Luxoft România, care, pentru siguranța personalului, a mutat activitatea tuturor angajaților în online, în perioada pandemică. Astfel, pandemia a accelerat un proces deja existent în cadrul companiei, care a introdus posibilitatea de a lucra de acasă o zi pe săptămână încă din anul 2016. Odată cu izbucnirea pandemiei și cu nevoia de distanțare socială, Luxoft România a făcut eforturi pentru a asigura tuturor angajaților săi acces la tehnologiile și echipamentele necesare pentru munca de la distanță. Iar lucrurile s-au mișcat pe repede-înainte, astfel că digitalizarea completă a companiei s-a încheiat în mai puțin de o lună de zile.

”A fost un proces complex, care a necesitat decizii rapide. În paralel, ne-am consultat cu angajații, pentru a înțelege care sunt preocupările, grijile și nevoile lor. Am început să schimbăm felul în care interacționăm cu oamenii noștri, am deschis mai multe canale de comunicare și am creat un serviciu de asistență non-stop. Totul pentru a le asigura angajaților confortul necesar pentru munca de acasă. Pe de altă parte, am depus eforturi pe toate planurile pentru a implementa politici care să avantajeze toate grupurile de angajați și după pandemie”, a declarat Cristina Cotutiu, Employer Branding Manager, Luxoft Romania.

În continuare, compania lucrează constant pentru a-și optimiza procesele și pentru a îmbunătăți cooperarea cu angajații și cu clienții, prin consultare permanentă și comunicare transparentă.

Luxoft România garantează angajaților săi că pot lucra de acasă pentru totdeauna


Avantajele muncii de acasă la Luxoft România sunt legate în primul rând de posibilitatea de a lucra fără a fi expus la riscuri, acces la asistență 24/5 pentru întrebări sau sesizări legate de lucrul de acasă sau probleme legate de Covid19, precum și opțiunea de a lucra de oriunde din țară. Mai mult, compania le oferă angajaților acces la toate resursele și serviciile sale 100% remote, inclusiv cursuri, care variază de la formare profesională prin îmbunătățirea sau dobândirea unor abilități tehnice sau soft skills până la ateliere de wellbeing. Și, poate unul dintre cele mai apreciate beneficii rămâne posibilitatea de a lucra în orice moment al zilei, atât timp cât oamenii își îndeplinesc sarcinile la termen și sunt prezenți la sesiunile de catch-up programate cu echipa.

”În prezent, din feedback-ul pe care îl avem de la angajații noștri, dar și de la foști colegi, suntem una dintre companiile care susțin activ echilibrul dintre viața personală și cea profesională a angajaților”, a declarat Monica Mardare, HR Director pentru Luxoft Romania.

Toată această experiență cu munca de acasă a început pentru fiecare cu o serie de provocări și mult necunoscut în față. Însă, în prezent, la un an de la startul celui mai mare experiment de muncă remote, oamenii și-au dat seama că pot îndeplini mare parte dintre sarcini de la distanță, fără scăderea productivității sau a calității muncii, și, în plus, au avantajul de a scăpa de orele pierdute în trafic.

Iar acest regim de lucru se poate dovedi câștigător, atât pentru cei care își doresc și reușesc să delimiteze clar viața personală de muncă, cât și pentru cei care vor să le întrepătrundă. Pentru aceștia din urmă marele avantaj este că se pot ocupa de familie, atunci cand au nevoie și apoi se pot reîntoarce oricând la muncă, pentru a-și îndeplini sarcinile. De altfel, un număr mare de studii realizate la nivel internațional arată că mulți dintre angajații chestionați își doresc să lucreze în continuare de acasă sau să existe un mixt între munca de la birou și cea de la distanță.

Și angajații Luxoft România au putut opta cum vor să lucreze în continuare, compania oferindu-le posibilitatea inclusiv de a lucra de acasă pentru totdeauna. Majoritatea angajatilor preferă însă un regim mixt după încheierea perioadei de pandemie, în timp ce o mică parte a dorit să continue permanent de acasă sau permanent de la birou.

Toate joburile remote ale Luxoft Romania le găsești pe website-ul de cariere al companiei.

​Articol susținut de Luxoft România​






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


4014 vizualizari

  • +8 (10 voturi)    
    Lucratul de acasa/flexibilitatea (Marţi, 13 aprilie 2021, 10:43)

    mihai123456 [utilizator]

    Am experimtentat asa ceva si e adevarat iti ofera flexibilitate.
    Totusi in contrapartida si tu ca angajat ajungi sa oferi flexibilitate de partea ta: cand proiectul pe care lucrezi este in intarziere, apar probleme neprevzute, creste volumul de munca fara sa-ti dai seama vei sta "inca putin" incercand sa rezolvi problemele. Asa la finalul zilei realizezi ca te-ai asezat la calculator dimineata devreme si te-ai ridicat la ora 8-9, daca nu si mai tarziu. Plus si gandirea ca sunt acasa trebuie sa arat ca sunt productiv.

    In alta ordine de idei, "echilibrul munca-viata personala" e o himera in firmele de IT. De ce? Pentru ca piata e foarte competitiva, clientii de servicii IT cauta aproape exclusiv cel mai mic pret. Asa ca firmele vor licita in genunchi, promisiuni peste promisiuni doar sa castige contractul. Apoi magareata cade pe echipa care lucreaza pe proiect. Au parte de deadline-uri imposibile. Pentru a se incadra se renunta pe ici-colo la calitate si lucru peste program la greu. Lucru care se va intoarce impotriva lor pe masura ce proiectul avanseaza: calitate slaba, echipa obosita si clienti nemultumiti, escaladare catre management. Rezultatul? Clientul avand mereu dreptate, biciul pe echipa proiectului. Overtime si mai mult, frustrare, proiecte in deriva.

    Cam asa se intampla lucrurile peste tot in IT, Romania sau "pe afara". Asta e norma pe piata libera, exceptiile sunt extrem de putine. Daca sunt e vorba de contracte mai "speciale"(institutii publice care au fonduri la discretie si nu se uita la cheltuieli).

    Semnat,
    Lucrator in IT, 17 ani de experienta
    • 0 (0 voturi)    
      Of, saracii ITisti (Miercuri, 14 aprilie 2021, 4:14)

      cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui mihai123456

      La cum te lamentezi cred ca merita ITistii scutirea de impozit.

      17 * 12 * (16%, apoi 10%) * 2000 eur = 1214 alocatii pt copii, adica necesarul pt cam 1 trimestru pt toti copiii USRistilor
      • 0 (0 voturi)    
        Cu tot respectul pentru celelalte profesii (Miercuri, 14 aprilie 2021, 10:25)

        mihai123456 [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

        Dar IT-ul este (printre putinele) in care trebuie sa inveti lucruri noi in continu. Deoarece este un mediu foarte dinamic si apar aproape zilnic noi tehnologii. Clientii/angajatorii vor dori sa lucrezi cu cele mai noi dintre acestea.
        Nimeni nu iti da un salariu de 2000 euro intr-o firma privata de IT pe vorbe. Trebuie sa stii sa faci ceva, de actualitate si bine.
        Asa ca pe langa munca zilnica trebuie sa inveti lucruri noi in continu. Am invatat mai mult dupa terminarea facultatii (Automatica UPB) decat in timpul ei. Am citit zeci de carti/documentatii tehnice(citit la genul "digerat"/inteles, nu precum citesti beletristica). Ce "prinzi" din munca zilnica e "subtirel". Daca vrei sa iti creezi o baza solida si conostinte trebuie sa te zbati, de multe ori din timpul tau liber. Pe langa overtime-ul de care vorbeam mai sus. Deci ajungi cu mintea zob la sfarsitul zilei. Oboseala mentala, simti doar nevoia sa stai, sa faci orice altceva si sa fii lasat in pace. Nu mai ai chef de "distractzii" hahaha si hihihi cu prietenarii la terase. Abia ai timp in wend sa te odihnesti. Daca ai si alte lucruri/activitati(copii,casa...) in afara serviciului ghinion.
        Pentru un salariu mai bun renunti la mare parte din timpul tau plus stres/oboseala si esti mereu pe fuga. IT nu e o meserie unde faci mereu cam acelasi lucru, lucrezi un numar de ore dupa care ai tras usa si nu-ti mai pasa pana a doua zi.
        Cam asta e munca in IT in spatele miturilor si glamour-ului.
      • 0 (0 voturi)    
        inca ceva (Miercuri, 14 aprilie 2021, 10:41)

        mihai123456 [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

        Salariul ala de 2000 euro corespunde unui profil senior(aprox 10 ani experienta) de angajat IT.
        In general firmele mari de IT din principalele (4-5) orase ale tarii isi permit sa plateasca atat.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by