Înființată în urmă cu 100 de ani, compania românească Biofarm este în prezent unul dintre cei mai importanți producători locali ai industriei farmaceutice, iar succesul companiei poate fi rezumat prin: inovație constantă, performanță și diversificarea continuă a portofoliului.

Sediul Biofarm Foto: Biofarm

Bixtonim, Carmol, Colebil, Triferment, Sennalax, Nervocalmin sau Cavit Junior, cu toții am auzit de aceste medicamente, dar oare câți dintre voi știau că toate acestea sunt produse de o singură companie și anume Biofarm. Cu peste 20 de branduri reprezentative în portofoliu, Biofarm acoperă astăzi cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Health Care, fiind lider incontestabil în categoriile cheie.

În segmentul digestiv și metabolic, Biofarm este activ cu peste zece branduri. Dintre acestea, Colebil și Triferment sunt două dintre brandurile etalon are industriei farmaceutice locale, fiind primele alegeri ale românilor în tratarea tulburărilor digestive pentru mai bine de 50 de ani. De asemenea, Hepatoprotect și Senalax consolidează poziția Biofarm în segmentul digestiv și metabolic.

La peste 90 de ani de la lansare, Carmol este în continuare lider în categoria soluțiilor topice și alături de Bixtonim și Septosol, poziționează Biofarm în topul companiilor active, în segmentul respirator și ORL. Extravalerianic, Nervocalmin și Cavit completează lista brandurilor de top din portofoliul Biofarm, fiecare deținând primul loc în piața sa de referință.

Biofarm și-a consolidat în mod constant poziția pe piața de Consumer Health Care, iar în prezent este unul dintre cei mai importanți jucători, o performanță notabilă mai ales că vorbim de o categorie extrem de fragmentată și competitivă din care fac parte peste 250 de companii cu peste 2.500 de branduri.

Inovații, Investiții, Imagine

Pe parcursul celor 100 de ani de activitate neîntreruptă, inovația și performanța au fost principalele valori care au ghidat business-ul Biofarm. În acești 100 de ani, compania a lansat sute de produse în peste 65 de arii terapeutice. În prezent, atenția companiei este îndreptată spre susținerea brandurilor strategice, precum și dezvoltarea de noi produse care să răspundă celor mai diverse nevoi de sanătate. Investițiile iau în calcul stadiul de dezvoltare al fiecarui brand în parte și potențialul categoriei în care activează acesta.

"Dezvoltarea de produse noi va fi unul dintre motoarele de creștere în viitor pentru Biofarm, noua unitate de dezvoltare și testare deservește un plan competitiv de inovații, având în dezvoltare formule de produse noi care să răspundă cât mai eficient nevoilor și așteptărilor consumatorilor noștri", a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.

Demersurile pentru dezvoltare au fost deja făcute, Biofarm inaugurând chiar anul acesta o nouă fabrică în București cu o suprafață de 10.000 mp care include spații pentru producție, depozitare, testare și laboratoare, investiția totală ridicându-se la 35 milioane de euro. Această unitate triplează capacitatea de producție a Biofarm, care și-a propus să devină lider în categoria Consumer Healthcare (CHC) în termeni de volum și țintește top 3 în termeni de valoare.

Biofarm urmărește să își consolideze poziția pe piața industriei farmaceutice din România, dar și din afara țării, prin dezvoltarea unui portofoliu care să întâlnească nevoile reale ale piețelor pe care activează. În prezent, Biofarm exportă în țări precum Azerbaijan, Rusia, Georgia, Kurdistan/ Iraq, Kyrgyzstan, Malta, Republica Moldova, Ungaria și Ucraina și se află în proces de negociere cu mai multe state din zona Europei de Sud Est, Asia Centrală și de Sud Est, Africa și zona Arabă.

Articol susținut de Biofarm