Compania Tymbark Maspex Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 190 milioane de lei, in crestere cu 29% fata de anul anterior, se arata intr-un comunicat al producatorului de bauturi racoritoare necarbonatate. Pentru acest an, compania si-a propus sa isi majoreze cifra de afaceri cu 20%

Din totalul cifrei de afaceri de anul trecut, 46% a fost obtinut pe segmentul produselor instant, iar 54% pe segmentul sucurilor.

"Sezonul de vara, care devine din ce in ce mai calduros, si-a pus amprenta in mod vizibil asupra vanzarilor, iar majoritatea producatorilor de bauturi au resimtit o crestere in cifra de afaceri", se arata in comunicat.

Pana in prezent, Grupul Maspex a realizat investitii cumulate in valoare de aproximativ 32 milioane de euro pentru fabrica de la Valenii de Munte. Aceasta este singura unitate a grupului in care sunt produse atat sucuri, cat si produse instant.

Pentru anul 2008, compania si-a propus sa depaseasca cu 20% realizarile din anul anterior. „Anul 2008 este un an de maturitate pentru compania noastra, deoarece sarbatorim 10 ani de productie Tymbark Maspex in Romania. Pentru acest an, dorim sa ne consolidam pozitia actuala pe piata romaneasca. In plus, avem in vedere marirea capacitatii de productie a fabricii de la Valenii de Munte si dezvoltarea portofoliului de produse” a declarat Krszystof Grabowski, presedintele Tymbark Maspex Romania.

Compania este prezenta in Romania din anul 1996. Portofoliul de produse instant al Tymbark include cappuccino, ciocolata calda, ceaiuri granulate, crema pudra pentru cafea, cacao granulata pentru copii, cereale pentru consum. La categoria sucuri, portofoliul Tymbark include suc de morcovi si fructe pentru copii, nectar, juice, still drink. Compania are un numar aproximativ de 600 de angajati si detine o fabrica la Valenii de Munte

Compania mama, Maspex Wadowice din Polonia, ce are o istorie de peste 17 ani, are detine filiale in opt tari.