Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti vrea sa ia un credit de 100 milioane euro pentru extinderea Aeroportului Otopeni

de Dragos Comache     HotNews.ro
Marţi, 31 august 2010, 12:05 Economie | Companii


Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti intentioneaza sa contracteze un credit de 100 milioane de euro pentru extinderea si modernizarea Aeroportului Otopeni, potrivit anuntului de licitatie publicat de companie in Sistemul Electronic de Achizitii Publice. Creditul va fi contractat pe zece ani, cu o perioada de gratie de doi ani.

Prin contractarea acestui credit, Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti intentioneaza sa finanteze cea de-a treia faza a dezvoltarii si modernizarii Aeroportului Otopeni.

Aceasta faza cuprinde urmatoarele proiecte de investii:
  • Extindere Finger pana la 14 burdufuri, conexiune cu cele doua terminale, inclusiv realizarea fluxurilor Schengen (valoare estimata a investitiei 59,25 milioane euro);
  • Extindere Aerogara Plecari Internationale si Schengen (cca 19.600 mp), lucrari conexe de sistematizare exterioara latura Est, drumuri acces si utilitati (valoare estimata a investitiei 67,26 milioane euro);
  • Extindere Aerogara Sosiri Internationale si Schengen (cca. 2.500 mp) (valoare estimata a investitiei 4,15 milioane euro).

Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti are un capital social de 143,77 milioane de lei, fiind detinuta in proportie de 80% de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii si in proportie de 20% de Fondul Proprietatea. Compania are doua puncte de lucru, respectiv Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti si Aeroportul International Bucuresti Baneasa - Aurel Vlaicu.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





1406 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    foarte frumos! (Marţi, 31 august 2010, 12:20)

    topogan [anonim]

    si poate se investeste si pentru o conexiune directa de tren pe ruta otopeni-bucuresti nord. Tare bine ar fi.
  • 0 (0 voturi)    
    ok, dar Baneasa? (Marţi, 31 august 2010, 12:37)

    drg [anonim]

    Si cu Baneasa ce facem? E mai putin spatiu acolo decat intr-o cutie de sardele. Iar numarul de pasageri tot creste de la un an la altul.
  • +1 (1 vot)    
    SA SE IA IN CONSIDERARE (Marţi, 31 august 2010, 12:38)

    gica [anonim]

    si timpul de a ajunge in centru/gara.
    E pacat sa faci 1 ora pana la Roma si apoi 2 ore pana la Gara de Nord.
    Cel mai usor de realizat un timp mai mic ar fi prin reabilitarea liniei de cale ferata si prelungirea cu vreo 2 km pana la aeroport.
    Ca metrou si autostrada nu mai apucam...
  • 0 (0 voturi)    
    dar cu baneasa... (Marţi, 31 august 2010, 12:44)

    alter_ego [anonim]

    nu faceti nimic??? efectiv arata jalnic, si e o carte de vizita mai mult decat jenanta pentru turistii straini care au primul contact cu Gradina Carpatina pe Baneasa...

    numarul de pasageri care vin/pleaca de pe baneasa a crescut foarte mult, iar conditiile pe acest aeroport au ramas aceleasi de evul mediu intunecat. si o autogara arata mai bine decat Aeroportul Baneasa
    • 0 (0 voturi)    
      ehe (Marţi, 31 august 2010, 13:16)

      ady [anonim] i-a raspuns lui alter_ego

      acolo e sacul cu bani si cheltuieli 0..au 7 femei de serviciu angajate prin voluntariat ,10 organe sictirite cu arma la sold care intimideaza prin aroganta tipic sovietica..acolo nu misca nici musca
  • 0 (0 voturi)    
    dar exproprierile? (Marţi, 31 august 2010, 12:58)

    vanzator de terenuri [anonim]

    pe unde sunt cuprinse in sumele prezentate? Ca extinderea aceasta doar nu se face numai pe terenul existent! Cum preturile terenurilor din zona s-au cam prabusit, frumos ar fi sa le cumpere aeroportul la pretul de dinainte de criza. Asa ca sa urmarim cu interes pe ce directie are loc extinderea, poate prindem si noi macar cativa metri expropriati!
  • 0 (0 voturi)    
    Aeroportul Otopeni (Marţi, 31 august 2010, 13:19)

    Marian [anonim]

    Se extinde in prezent si cred ca se intentioneaza inchiderea aeroportului Baneasa.
  • 0 (0 voturi)    
    baneasa? (Marţi, 31 august 2010, 13:25)

    baneasa [anonim]

    100 de milioane pt otopeni in timp ce baneasa este lasat efectiv sa se darame. nu s-a investit 1 leu de ani de zile acolo desi numarul de pasageri a crescut enorm. la baneasa cu 5 milioane s-ar putea face o aerogara cocheta si de bun simt asa cum exista in toata lumea civilizata la aeroporturile mai mici pentru low-cost.
    • 0 (0 voturi)    
      E o problema (Marţi, 31 august 2010, 14:59)

      mihalache [anonim] i-a raspuns lui baneasa

      Au vrut sa-l extinda, dar e monument al orasului Bucuresti, asa ca nu prea e voie sa modifici cladirea actuala. Singura solutie viabila e sa se construiasca un alt aeroport, iar Otopeni sa se extinda si sa 'inghita' eventual tot ce poate din Baneasa. Iar Baneasa sa devina muzeu sau ceva.
      • 0 (0 voturi)    
        baneasa (Marţi, 31 august 2010, 15:42)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui mihalache

        teren pentru ''profesorul'' voiciorescu antenagiul.
        De citi ani asteapta el terenul ala...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by