UPC, providerul care iti rezolva problemele doar daca suni directorii
Povestea incepe la data de 3 ianuarie 2008, la un an dupa ce Romania este declarat stat “european” cu acte-n regula, desi nu se cunoaste ca face parte din UE nici cu buletinu-n mina. Cel putin la capitolul servicii, unde nici daca ai da cu parul nu s-ar imbunatati. Desi avem pretentii de civilizatie europeana, ne limitam doar la a ne lauda cu ele. Realitatea, insa, e cit se poate de romaneasca.
Se da UPC, un provider de servicii triple-pay altfel serios, mai putin pe meleagurile carpato-danubiano-pontice, unde doar pretentiile il fac sa semene cu o multinationala. De la servicii pentru care platesti mai mult decit face, chestie explicabila prin lipsa competitiei in unele zone ale Bucurestiului, si pina la client-service unde nu esti bagat in seama cite o saptamina, ajungi sa te intrebi daca merita sa-ti mai faci nervi.
Telefoane
La prima zapada mai serioasa peste Bucuresti, intr-un oarecare bloc din buricul tirgului, niciunul dintre cele trei servicii asigurate de UPC nu a mai fost functional: intii a picat internetul si telefonia, dupa care, la scurt timp, s-a dus si cablul. Locatarii suna la serviciul clienti, fac sesizari. Trec aproape trei zile si nu se intimpla nimic: “Se fac lucrari in zona, se rezolva in cursul zilei de astazi“, se promite citeva zile la rind. Ramin doar promisiunile.
Vineri seara se promite marea si sarea. Se alege praful de promisiuni. Simbata dimineata nu merge nimic. Se suna la relatii cu clientii, se explica situatia, se transmite clientului ca a fost notata sesizarea, se va rezolva in cursul dupa-amiezii. Simbata seara, in jurul orei 18, nu merge nimic. La doua noaptea, serviciile UPC sint in continuare moarte.
Duminica dimineata se suna din nou. Raspunsul angajatului de la client-service este: “Ati facut deja o sesizare? La noi nu apare nimic. De cit timp nu va merge? Citeva zile? Pai la noi scrie ca problema de la dumneavoastra din zona a fost rezolvata aseara“. si totusi, daca s-a rezolvat, de ce nu merge? Ba mai mult, nu merge la nimeni din scara, iar oamenii continua sa sune si sa faca sesizari. “O sa trimitem o echipa luni seara, intre orele 18 si 20“. Adica inca o zi jumate de asteptare.
Se pune mina pe telefon si se suna directorul UPC Business, Dinu Malacopol, singurul contact din UPC la indemina. Se intreaba daca acestea sint serviciile unei multinationale in Romania. “Da, stim ca exista probleme. Ne pare rau“. in jurul orei 15.30, se suna Andreea Nastase, Corporate Communications Director UPC Romania. Convorbire pe jumatate nervoasa, pe jumatate plicticoasa din pricina de raspunsuri piaristice.
“incercam constant sa ne imbunatatim serviciile“, spune Andreea Nastase. inainte de a le imbunatati ar trebui sa fie decente. Calitati de care serviciile UPC nu se bucura, pentru ca decenta este taman ceea ce lipseste. Se fac promisiuni de echipe trimise sa rezolve problemele.
in jurul orei 18.00, se suna la 9399, numarul la care poti sa-ti versi nervii pentru ca astepti de patru zile sa iti rezolve problema si nu mai vine nimeni. “Se efectueaza lucrari, echipa estimeaza ca le termina in jur de ora 20“. Pina luni, in jurul orei 17, nu aparuse nici o echipa. Ori se mint intre ei, ori clientii sint mintiti cu nerusinare.
Luni, in jurul orei 17, se pune mina pe telefon si se suna la Andreea Nastase. Din nou. “Pai era duminica si nu era nici o echipa disponibila. O sa vina astazi, intre orele 18 si 20“. Altfel spus, daca vrei sa linistesti clientul, ii spui ca lucreaza o echipa. Echipa, bineinteles, inexistenta.
Reparatii
Luni seara, ora 18, se primeste telefon de la UPC: “Ce numar aveti la interfon? A venit echipa“. Parasesc redactia HotNews.ro (cel mai apropiat loc unde pot sa ma conectez la net), ajung in fata blocului si ii conduc pe cei doi. Concluzia este ca trebuie verificata cutia din scara alaturata, de unde pleaca toate cablurile. Cablurile nu au nici o problema, serviciile sint moarte in continuare.
Unul dintre ei se urca pe bloc. Tabla este acoperita de vreo 15 centimetri de zapada. Celalalt imi spune ca acum doua saptamini era sa-si rupa gitul dupa ce a alunecat pe un acoperis. E o meserie timpita si, pe deasupra, si prost platita pentru cit isi risca oasele. “Daca va spun cit iau, nu ma credeti. Nu pot sa va spun“. intr-un final, il conving sa-mi zica salariul: “Unspe milioane pe luna“. Acasa il asteapta nevasta si copiii. “si daca mi-ar mai da zece milioane si tot n-ar face. Viata unui om nu se calculeaza in salariu si sporuri de risc“, imi zice.
De pe bloc vine explicatia: se uitau unde nu trebuia, pentru scara asta e alt cablu, care vine de peste cealalta strada. Cine dracu’ o fi facut timpeniile astea?, se intreaba omul. Cablul e intins la maximum pina la un punct, iar de acolo zace aruncat in voie. Din cauza ca cine a umblat ultima oara pe bloc l-a aruncat la intimplare, a fost pe jumatate taiat de gheata. Acum ia si-l cirpeste!
“A fost la sfirsitul saptaminii o echipa, dar cred ca n-au ajuns si in scara dumneavoastra. Probabil ca au vazut ca acolo merge si nu si-au mai batut capul si cu restul“. Pe romaneste, desi gemea de sesizari pentru o anume scara, oamenii s-au dus la celelalte. Ba mai mult, au rezolvat in alta parte. Altfel spus, echipa a venit simbata, dar nu unde trebuia. A rezolvat problema, dar in alta parte.
Dupa o ora si trei sferturi de stat pe bloc, merge. S-a rezolvat. Dupa alt calcul, cel al asteptarii oamenilor din bloc, merge abia dupa cinci zile.
Concluzii
“Compania” UPC, cu pretentii de multinationala serioasa, raspunde sesizarilor doar dupa ce ajungi sa ii suni pe directori. Daca suni la relatii cu clientii, fie prinzi linie din prima, fie nu iti raspunde nimeni si astepti ca prostul cite jumatate de ora sau mai bine pina se inchide automat. Daca le explici ca serviciile lor sint proaste, ti se spune ca ei vor tot timpul sa le imbunatateasca. Daca faci o sesizare, probabil ca o noteaza pe stick-it-uri, pentru ca altfel nu se explica lipsa reclamatiilor din baza de date.
Cit despre genul de probleme precum “eu depind de net, ca asta imi aduce banii, bani pe care ii pierd, pentru ca nu mi-i da UPC-ul“, singurul sfat este “sa depuneti o reclamatie la casierie, iar zilele in care nu v-a mers vor fi scazute din factura“. Adica minus 5 lei, chiar daca eu pot pierde citeva sute de euro.
Despre modul in care sint rezolvate urgentele, nici nu mai are sens sa discutam. E ca si cum ai latra la luna. Cu toate astea, UPC Romania are pretentie de companie cu acoperire nationala, in care se investeste serios, desi infrastructura este dintre cele mai proaste, iar comunicarea cu clientii este cit se poate de defectuoasa. Desi e aberant sa ajungi sa suni directori ca sa ti se rezolve problemele, se pare ca aceasta este singura optiune. Probabil ca data viitoare va trebui sa ajung la Richard Andreson, directorul general al UPC Romania, pentru a se rezolva ceva.
Europo, pregateste-te, venim! Cu UPC pe post de companie-fanion!
Citeste mai multe postari de pe blogul Subiectiv.ro

Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
Cum să devii imun la reclame pentru a nu-ți arunca banii aiurea. Ghidul minimalistului fericit
România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive
La RCS - RDS aceleasi discutii la telefonul de sesizari numai ca nu ai nici o sansa sa vorbesti cu vreun manager indiferent de gravitatea problemei. numerele de telefon ale directorilor sunt confidentiale iar amaratii aia din call centers iti zic ca nu ai nici o sansa nici macar sa intri in cladirea lor de birouri...
cei de la call center nu au voie sa dea numerele directorilor (evident!), dar de fiecare data cand am facut o sesizare, au fost prompti
singura experienta trista pe care am avut-o cu ei a fost acum vreo 2 ani cand mi-am pus netul si nu mai veneau sa-l instaleze; cele 45 de zile din contract s-au transformat in 88, moment in care am facut sesizare la protectia consumatorului
a doua zi m-au sunat, a 4-a zi aveam internet...
vi se pune doar o simpla intrebare ..si nume: cand sunteti disponibil pentru inlocuirea vechii linii de internet (alias modem) cu noua line de fibra.
practic un upgrade - internet de calitate la acelasi pret, asa ca accepta cu placere noul serviciu pentru ca merita toti banii...
in concluzie nu am auzit niciodata de asa ceva de la RDS..te sfatuiesc sa iti verifici facturile...poate esti restant...
si eu am un digi pe langa cablu si serviciul este super nu am ce sa acuz!
ai antena reglata bine si plata facuta corect si chiar cu intarziere de o luna serviciul functioneaza corect!
asa ca na iar ai pus-o....!
cu optiune de TV Digital. Am sunat sa reclam faptul ca nu receptionez semnalele video pe anumite canale..cu tot tacamul..asteptare ..nr de inregistrare...Dupa o saptamana sun exact la 10 minute dupa expirarea orei de sosire a miraculoasei echi[pe de interventie. Raspuns "au fost si remediat pb." Explicatia mea "nu merge in continuare" Alt numar de inregistrare si alta asteptare....evident in numar de zile....
Pacat ca se intampla in noimebrie si suntem in ianuarie si de venit ....Poate la asta scara precum in cazul Dvs.
Iar cu facturile povesti mai intereasante : vin cumulate pe 2 luni, desi tu ai facut viramentul necesar si mai si suna sa te avertizeze ca inchid...constincios ii anunti ca ai factura de la banca de achitare, isi cer scuze, verifica si opereaza greseala...ghici ce se intampla peste fix 30 zile...apari iar cu sold neplatit si iar explicatiile de capat...
Iar centrele cu clientii sunt frumoase si gaunoase. Daca vb cu cineva mic de colo ajungi sa le comunici intreruperea contractului...cum apare un Sef..citeste hartia si brusc se rezolva... Americanii din pacate nu au schimbat mentalitatile functionarilor de la ASTRAL parca... Mergem inainte....
Telefonul insa nu a mers. Mergea sa sunam noi dar din strainatate nu ne putea suna nimeni. Am renuntat la acest serviciu.
Din pacate UPC-ul este un monopol privat si astia sunt si mai rai decat monopolurile de stat ca macar aia au o legislatie ceva mai dura care confera si clientului anumite drepturi. Insa monopoluri private sunt rele si grave.
Mai nou, in ultimele 2 luni zile nu reusesc sub nici o forma sa prind o linie libera la numarul de contact telefonic pus la dispozitia clientilor de catre aceasta firma respectabila. Din lipsa de timp nu pot ajunge la sediul companiei respective, si drept urmare astept momentul in care voi avea cateva ore libere sa merg pana la sediul UPC, sa reziliez contractul si sa-mi aleg un alt furnizor de servicii (internet, tv, telefonie).
Ce mai asteptati fratilor? taiati-i jos pe astia de la astral, de ce sa va mancati nervii cu ei?!?!
Ca parere personala, va recomand SINCER romtelecom, este o surpriza foarte placuta, fatza de ce era mai demult : netul merge BETON, nu pica, iar dolce are semnal super, indiferent de vreme. si sunt si mult mai ieftini ca upc, mai politicosi la relatii clienti (daca ai intrebari/probleme) si chiar iti rezolva problemele.
Domnul care zice ca pierde bani ca nu ii merge net-ul, am totusi o intrebare: daca tot faceti sute de euroi folosind net-ul dela upc va recomand o legatura la net GARANTATA ... sau cel putin o linie la de de BACKUP, ca mi se pare penibil ce spuneti.
si in plus, vorba neamtului "Nu e traba mea frate". Ma opresc aici, ca deja ma ustura degetele.
Apropos bai UPC, nici sa va injur nu meritati.
La telefon a fost imposibil sa vorbesc cu cineva, "hold-ul" pe liniile UPC durand peste 30' fara sa fiu bagat vreodata in seama de vreun operator.
Am cerut prin email sa mi se scada saptamana respectiva de la plata abonamentului, dar, stupoare, factura a venit fara nici o reducere.
Dupa vreo 2 luni de incercari de rezolvare, am renuntat. Nu la cerere ci la serviciile UPC (la Internet renuntasem de mai de mult, tot pentru servicii proaste). Am facut abonament la o platfiorma DTH si am refuzat sa mai platesc facturile UPC.
Am primit cateva telefoane si le-am spus ca refuz sa mai platesc si ca n-au decat sa ma dea in judecata ca sa am si eu motiv sa-i reclam la OPC.
De atunci am scapat de "problema" UPC si a serviciilor execrabile pe care le ofera clientilor.
Mi-am pus net de cartier si o televiziune digitala. Sunt foarte multumit de amandoua pana in prezent. Netu a picat destul de rar, si am si un card ca si conexiune de backup....
Deci... sanctionati-i, ca pana nu renunta lumea in masa la ei, nu vor pricepe cum trebuie tratat cel care le baga banul in buzunar.
in afara de asta aici e singurul furnizor de televiziune prin cablu dupa ce a cumparat cele 2 firma care erau inainte !!!
Lasati comfortul fratilor si schimbati-va serviciile de cate ori nu sunteti multumiti, chiar daca alternativa este o oferta numai marginal mai buna. Sa-i tinem sub tensiune caci ei de cate ori au avut ocazia ne-au cerut sa ne aplecam si... they serviced the account!
Am avut de la ei cel mai scump abonament de internet pentru persoana fizica si am considerat, in cele din urma, ca cel mai destept cedaza. Am reziliat contractul dupa un an. Cunosc personal mai multi directori de la ei dar aceasta nu ma impiedica sa parasesc serviciile care devin din ce in ce mai proaste.
Niciodata UPC nu trimite facturi ca sa le poti plati cu mijloace moderne. Trebuie sa tii minte si sa ii cauti caseriile ascunse pe te miri unde.
In final m-am orientat catre un vechi operator care, atat timp cat a fost singur, ne-a sfidat dar dupa dusul rece administrat de piata libera si-a reconsderat major atitudinea fata de clienti. Norocul este ca a aparut si DTH-ul. Sper ca firma mai sus amintita sa o tina asa cat mai mult.
uitati-va la toate mesajele postate pana acum, sunt in acelasi ton, de dezamagire, dezolare, frustrare, suparare...este incredibil, daca nici acum nu se sesizeaza cineva de la UPC, atunci sunt chiar dusi cu pluta!
poate parea plictisitor, insa si eu am fost clientul lor si am renuntat...si ce bine am facut! net de cartier + televiziune digitala de la un operator mai nou pe piata, mentionat de altfel si prin post-urile de mai sus! fara fix, ca Romtelecom=UPC
Traiasca Forumurile si blogurile, ca cu ele ramanem deocamdata, cu refulari fara solutii practice!
am trecut la RCS-RDS si e ok
plateam 320.000
acum platesc 220.000 pt aceleasi servicii
Click-net-ul merge super (nu a picat niciodata)si de fiecare data cand am avut probleme cu telefonul sau am avut nevoie de ceva cei de la Relatii cu Clientii au fost prompti, amabili si s-a rezolvat imediat problema.
Sper sa mai tina chestia asta...
Nu zic ca UPC nu are probleme ...
Eu cred ca de fapt NU sunt in stare sa asigure servivii pentru toti abonatii si atunci decupleaza periodic cate o zona.
Asta este secretul
-oameni buni in primul rand cand vreti sa beneficiati de serviciile noastre si semnati un contract intai IL CITITI;
-daca sunteti de acord cu clauzele ,SEMNATI daca nu, nu mai faceti gura pt ca e doar vina voastra;
-conform clauzelor contractuale ,suportul tehnic si serviciile se ofera in limita posibilitatilor tehnice SI ANUME: -daca nu functioneaza CATV si locuiti in una din multele zone in care exista probleme cu TENSIUNEA ELECTRICA( asta e SOARTA , pt ca ELECTRICA nu vrea sa-si refaca infrastructura)
si noi nu putem sa investim in generatoare sau UPS-uri ( care s-ar fura in draci , pt ca se fura si TAINET-urile si multe alte echip. din cutiile de distributie, deci ar fi bani aruncati degeaba , ca romanului ii place sa fure si dupa, tot el tipa ca nu are);
-daca nu functioneaza netu (faceti intai niste cursuri de CISCO (CCNA 1, 2, 3, 4)si dupa aceea mai discutam , dar poate o sa va dati seama singuri daca veti fi capabili , ca o parte din ,,NU MERGE NETU' ,, este cauzata de voi (pt ca va treziti voi si vreti routere , switch-uri si multe alte minunatii pt care nu se ofera suport tehnic , MAJORITATEA CLIENTILOR FOLOSESC SO(sistem de operare) WINDOWS HP , HI5 si alte minuni de care cred ca s-ar speria si BILL GATES daca ar asculta apelurile, nu stiti sa intrati in START , dezactivati placa de retea ca de tre' sa faceti si voi pe desteptii dupa care tot voi tipati ca cica v-am umbla noi in calculatoare ) ;
-NU MERGE TELEFONU (e mort domne da' se poate? )
-cand aveti telefonie prin ABONAMENTUL DE CATV (si aveti modem ceea ce nu prea se mai gaseste) si nu este suficienta TENSIUNE ELECTRICA , asta este ( e prevazut la clauzele contractuale )
-cand aveti telefonie prin abonamentul de INTERNET inseamna ca aveti VOIP ( VOICE OVER IP) adica telefonie prin internet
De mai bine de un an am avut cam 3 caderi ale netului (din care doua fusesera anuntate). Downloadul merge impecabil (saptamanal urc backup-uri pe server de circa 2 GB).
Ce-i drept: cand a fost instalat netul am vorbit cu administratorul sa imi permita coborarea de cablu direct pana in apartament, asadar eu nu sunt cuplat la reteaua de scara, ci am transceiver dedicat de pe cablul coaxial la fibra lor - nu stiu daca acesta sa fie cheia succesului netului la mine dar nu e problema mea.
Iar finalul: nimeni si nimic, nici chiar calitatea serviciilor (de care, repet, sunt foarte multumit) nu ma va face sa mut telefonia de la Romtelecom. Caci la net am backup iar la TV nu ma uit, dar daca pica cablul ar insemna sa nu mai am nici telefon nici fax.
La serviciul clienti nu am sunat de foarte multa vreme, caci UPC are sediul aproape si ma duc la ei pe cap daca se intampla ceva. La capitolul asistenta tehnica singurii profesionisti i-am vazut la Romtelecom.
Am reziliat contractul, am trecut la Clicknet si nici mie nu-mi vine sa cred de cit profesionalism pot da dovada cei de la RomTelecom (s-a intimplat sa-mi cada telefonul fix si a venit echipa dupa o ora; Internetul a cazut numai de doua ori intr-un an si ceva, si atunci cite 30-40 de minute).
Nu mai spun de probleme cu facturile, cu serviciul cu clientii, de semnalul pe cablu, citeodata prost.
In octombrie 2007 am trecut pe digital (fortat, pentru ca au taiat pachetul extra de pe analog). Inca de atunci, semnalul nu este foarte bun, exista un delay pe imagine la fiecare citeva secunde, citeodata si la o secunda. De atunci (de trei luni jumate, deci) tot incerc sa remediez problema si nu se intimpla nimic. Raspunsul invariabil este ca "n-ati bagat bine scartul in televizor sau in receiver".
Probabil ca, la un moment dat, vor trece prin criza RomTelecomului si-si vor imbunatati serviciile. Oricum, UPC-UL ESTE CEA MAI PROASTA FIRMA CU CARE AM AVUT DE-A FACE IN ROMANIA, EVER!!!
Ma mut la romtelecom, dar as vrea sa intreb pe cei care au de la rtc, cu cat merge downloadul , real nu pe hartie ca la upc, ca sa stiu la ce ma inham.
Aud vocea suava "cu ce va putem ajuta?". Ii povestesc de sesizarea facuta la casierie. Raspuns "Nu o avem in baza noastra de date". NO COMMENT - sau altfel spus regulile bunei cuviinte ma impiedica sa va spun ce discutii au urmat. Mi se inchide telefonul.
Cred ca cea mai buna solutie este intr-adevar migrarea in masa catre o alta firma iar pt internet... retelele de cartier, chiar pe nash pt providerii inregistrati, caci ofera servicii mai bune pentru mine client, ma asculta
Pe mine m-au deconectat abuziv in octombrie pe motiv de neplata facturilor din iulie si august (septembrie aparea in schimb platita). Bineinteles toate facturile fusesera platite in timp dar prin banca nu la ei in casierie. De altfel toate platile de aproape un an le-am facut prin banca.
Abia dupa 3 zile si zeci de telefoane, faxuri si emailuri cu dovada platilor m-au conectat la loc. Surpriza a venit acum dupa Craciun cand am sunat sa vad cat am de plata pe Decembrie(factura nu ajunsese): am de plata si o taxa de conectare de 22 RON.
Practic pe ei nu i-a interesat ca greseala a fost a lor, nu si-au cerut scuze si nici nu i-a interesat de bietul abonat care dupa ce sta 3 zile fara TV de aiurea mai trebuie sa si plateasca aberatiile lor de taxe.
Si pe mine ma bate gandul sa trec la Romtelecom
Atentie insa ca vitezele sunt in biti ...Mbps. pentru a calcula viteza de download trebuie sa imparti la 8 si sa iei in calcul o pierdere de pe retea de max 10%.
Daca ai abonament de 4Mbps viteza de download va fi 4Mbps/8* (1-10%) = 450 KB/s
Daca te referi la pachete pierdute, atunci si 1% este inacceptabil (la 5% packet loss nici nu poti visa la jocuri online). punct.
daca citeai cu atentie intelegeai
dar se pare ca prostul pana nu e si fudul parca nu e prost destul
Mai rau e ca am incercat la un moment dat sa vorbesc cu cineva mai mare din UPC pentru problemele pe care le aveam cu telefonul (nu functiona de mai bine de o saptamana).... stupoare, mi s-a spus ca nu am cu cine sa vorbesc, ca nu pot face reclamatie mai sus , la sefii mai mari... nu am voie !!! ??? De ce? Am fost personal la unul din sediile lor, langa Piata Muncii hotarat sa intru in audienta la cineva mai mare...un sef de yona, director... degeaba m-am lovit din nou de niste persoane la ghiseu de o indiferenta greu de descris.
Reclama lor e grozava, dar e inutila din moment ce serviciile sunt sub orice critica. Problema e ca, desi aici am citit mai multe laude la adresa altor firme, se pare totusi ca la noi toti merg prost. Habar nu au cine le da salariile. Ar merita sa nu mai primeasca banii de la clienti cateva luni... sa vezi atunci...
In rest aceleasi probleme si pe meleaguri clujene: neseriozitate, minciuna, preturi exagerat de mari, calitate slaba.
Zic eu... de vina nu sunt echipele de interventie (care in ultimul timp este una singura) si nici cei de la serviciul tehnic; acolo sunt oameni buni care isi fac treaba cat pot de bine (ori cat sunt platiti de bine); mare parte din adevaratii prefesionisti au plecat demult datorita salariilor de mizerie.
... in schimb, ma deranjeaza nespus de mult indolenta crasa a managementului, care din doua una: ori nu-i pasa de probleme si nu face nimic sa le rezolve ori NU este CAPABIL sa faca nimic sa le rezolve - ceea ce este mult mai grav. La cest capitol cineva trebuie sa ia atitudine!!! Pentru ca asa nu se mai poate!!!
Sau cine stie...?! Poate exista anumite interese in "slabirea" acestei companii, pentru ca mai apoi sa fie vaduta... or else.
Astept reactii...
just my 2c
http://ro.mykinda.com/tech/07/01/2008/1475/
Solutia este simpla, necesita existenta unui calculator si a unui modem, precum si a unui program de trimitere fax. Exista 2 etape:
1. Se cauta pe net cat mai multe numere de fax ale firmei cu care aveti problema.
2. Se trimite in prima zi pe toate numerele cererea dvs si un termen limita de remediere de 48 h.
3. Dupa expirarea celor 48 de ore, daca problema nu este remediata, cererea se trimite din nou, insa de aceasta data atasata la 50 de pagini format A4 negre. Ati citit bine: negre de sus si pana jos.
4. Daca problema nu este rezolvata dupa 24 h, se reaplica punctul 3 samd pana cand se rezolva.
Faceti un calcul: 50 de pagini inseamna cam 15 metri de hartie. Daca faceti rost de 10 numere de fax inseamna 150 metri de hartie. Aveti idee cat ii va costa din buzunar hartia termica sau tonnerul cand vor fi sute se astfel de apeluri ? Va sfatuiesc sa faceti acest lucru seara sau in weekend, tarifele telefonice fiind mai scazute. Mie la Electrica problema mi s-a rezolvat la nici 8 h de la trimiterea primului lot negru.
Pantelimon), iar companiile care ofera DTH nu au in grila cateva posturi care ma intereseaza in mod deosebit : TV5, M6, Sport1.
Am avut mii de probleme si de fiecare data un telefon la 9399 e un adevarat razboi al nervilor. Sunt niste nesimtiti si niste escroci!
Spunea cineva mai sus ca vrea numere de telefon de la manageri, uite ca au pe site-ul lor cate ceva:
Dana Dobrescu
T + 40 31 101 8100
M + 40 752 094 940
dana.dobrescu@upc.ro
www.upc.ro
eu am fost abonat UPC 3 ani pana m-am mutat din bloc, si am fost mai mult decat incantat. Internetul mergea foarte bine, chiar si in weekenduri, telefonul nu mi-a picat niciodata si vorbeam mult de la el..
iar cablul ok..
cand am reziliat le-am spus ca am fost foarte incantat.. fata de RTC.. care acum cativa ani .. era dezastru..
Apropo: la Timisoara a cam supt-o UPC-ul... RCS-ul ii ataca din toate partile si am asista la o situatie foarte misto. Azi vine la usa unu de la RCS si face oferta "cablu la 25 de ron in loc de 33, cat cere UPC" (intr-o zona care traditional este a UPC-ului de peste un deceniu!!!), iar a doua zi vine la usa un terchea berchea de la UPC, "avem oferta promotionala: semnati pe doi ani cu noi si va dam cablu la doar 20 de lei pe luna"...
Ha? Ce ziceti de asta? O scadere a pretului la cablu de la 33 la 20 in doar 2 zile, doar pentru ca nu mai exista monopol si intelegere intre furnizori!
de pe site-ul lor: "Suntem preocupati in mod constant de calitatea serviciilor de relatii cu clientii..." - cea mai mare gogoasa...
cu stima
1. Au zis ca ma suna in 48 de ore sa ma cheme sa semnez contractul, au trecut 56 de ore si n-a sunat nimeni.
2. M-am dus la sediul lor, am semnat contractul si mi-au zis ca in 48 de ore vin sa-mi instaleze pachetul. Bineinteles ca n-a venit nimeni.
3. Am sunat la rel. cu clientii, dupa 15 minute de asteptare mi-au dat alt nr. unde sa sun; alte 15 minute de asteptare (si sunam de pe mobil!), mi-au facut o reprogramare a doua zi. A doua zi n-a venit nimeni.
4. Am dat iar telefoane, alti nervi, nimeni nu-mi zicea de ce nu vine echipa de instalare. Am cerut un nr. al echipei de pe teren, mi-au spus ca nu au asa ceva! M-am dus pana la sediu, am facut plangere, am trimis emailuri peste tot.
5. A doua zi m-a sunat o d-soara-sefa de pe acolo care vazuse emailul in care amenintam cu OPC-ul si mi-a zis ca se ocupa personal de caz. Degeaba. Dupa 6 ore nu m-a sunat nimeni. O sun eu pe d-soara respectiva (ii salvasem nr) si ramane surprinsa ca inca nu ma contactase echipa tehnica! Idioti!
6. Intr-un final vine echipa, instaleaza si cand colo...n-au telefon fix. Cica "nu mai aveau pe stoc". Imi dau asigurari ca vin a doua zi cu telefonul. A doua zi, nimeni.
7. Ma duc la sediu, ridic eu telefonul fix, vin acasa dar nu merge. Chem iar echipa (de data asta aveam nr. direct de la ei). Vine echipa dar nu are ce sa faca pentru ca "cei de la centrala au uitat sa-mi aloce numar de telefon!!!!". Cat de idioti mai puteau sa fie?
Dupa trei luni de functionare, cablul tv merge ca dracu, telefonul cu paraituri, doar internetul e cat de cat ok.
Am facut 3 plangeri si n-am primit nici un raspuns.
Culmea, la o luna ma suna o cucoana de la UPC ca sa-mi spuna ca au primit cererea mea instalare! Aia la care ei trebuiau sa raspunda in 48 de ore!
Telefoane utile:
Echipa tehnica: 0723139412 sau 021 313 73 21
La sefi: 0311018000. Bafta!
Acum am alta problema, cam de 5 luni nu mai primesc factura (nici fizic, nici pe e-mail, cum o primeam intr-o perioada). Bineinteles ca fara factura nu platesc; ei in schimb ma decableaza cu regularitate. Mi-am facut si de lata asta un obicei, sa-i sun sa-i rog sa-mi trimita factura.
Ce mai, sunt jalnici si nu fac nimic. Imi pare rau ca nu am alta alternativa.
Despre cine a scris articolul nu pot sa spun decat ca e subiectiv si ca ii place sa arunce cu noroi.
Eu va pot spune ca UPC nu are de la mine o mare bila alba, dar serviciile sunt de buna calitate, fara intreruperi foarte mari si la preturi decente. Problemele apar in momentul in care ceva incepe sa nu functioneze. Atunci te lovesti de un Serviciu de Clienti neprofesionist, subdimensionat care efectiv te umple de nervi.
Bineinteles ca nu merge! Cauza? Nu merge conexiunea net necesara POSM-ului!!! La o firma ce ofera servicii de internet, tocmai acesta nu merge. Ce pretentii sa mai ai?
Singura care a lasat o impresie placuta a fost casiera care mi-a spus - "Va rog sa ne ajutati comunicand aceasta problema catre sediu in speranta rezolvarii ei!"
Super servicii, nu-i asa? Demne de o tara europeana si de o multinationala de Romania!
Salutari!
Va doresc un 2008 mai bun la toti!
Probleme am experimentat de doua ori in decurs de jumatate de an pana m-am decis sa reziliez contractul pentru internet si telefonie. Diferenta este ca la mine a durat de fiecare data undeva in jur de o luna pana s-a rezolvat problema. Am sunat intr-o zi si de 10 ori a cate cel putin jumatate de ora apelul dar degeaba. Credeti-ma ca nu stiam ce sa mai fac. Renuntasem la Romtelecom pentru ei deoarece pareau mai ieftini la ceea ce ma interesa, in plus iti ofereau si internet destul de ok la prima vedere. Retea neprotejata de nici un fel dealtfel.
Au infrastuctura extrem de proasta, aeriana, ceea ce inseamna ca e expusa la orice intemperie (vezi pana si cazul descris) si accesul depinde de diverse scari de bloc, de la care au sau nu chei. In plus, de cand au preluat Astral, lucreaza cu subcontractori de la firme care apartin fostilor directorasi de la Astral. Reusisem sa ii aduc pentru remediere si am constatat cu groaza ca injurau pe altcineva ca nu le-a dat celelalte doua chei de la cutia unde trebuiau sa umble.
Si acum mai am probleme cu faptul ca m-au facturat pe Aprilie la internet, luna in care contractul era reziliat cu 1 Aprilie. Nu imi mai ajunge factura lde cablu la posta din Septembrie. Parca o fac special. Cand m-am abonat la ei vorbeau de o singura factura pentru tot. Dupa momentul preluarii Astral au inceput sa imi vina 2 separate. Daca as avea optiune, cum de exemplu sunt 3 firme de cablu pe aceeasi scara in cateva zone din Bucuresti si an alte orase cum ar fi Constanta, fara ezitare as renunta si la TV. Nu mai zic ca au scos fortat fara baza legala orice alt pachet suplimentar ca sa te "oblige" sa iti bagi digital. Restul apreciati si voi. Mi-am spous pasul. As fi avut de 10 ori mai mult de povestit, dar am incercat sa sintetizez ce e mai important.
P.S. Am revenit la Romtelecom. E altceva. Mult mai bine. Pacat ca oferta de TV necesita antena suplimentara.
Si mai sustin ca mai am si o luna de gratuit.
Normal daca nu merge nimic mai vor si bani!
Dar nu banii sunt problema ci cum poate sa sfideze atati oameni o companie! din ce am citit sporadic nu sunt singurul tepuit.
Asa este la Romanika
Nu mai pomenim de modul in care investesc in infrastructura pt. serviciile internet adresate persoanelor fizice , nu pomenim nimic de faptul ca serviciile ce le ofera is scumpe raportate la puterea de cumparare din romania...
Oricum las' ca merge si asa la prostii de romani, is multumiti cu orice
Oameni buni traim in romania!
Observ atata indihnare in comentariile de mai sus, dar mai ales in articolul de doi lei scris de un jurnlist ce si-a ratat cariera. Sunt abonat la upc din 2000, si de fiecare data cand merg sa mi platesc abonamentul "upc digital film"(care merge totusi destul de bine), vad tot felu de frustrati ce si varsa nervi pe niste biete casiere ca vor stornari la abonament " ca n-a mers cablu o ora sau ca nu a reusit sa ia de pe odc filmu porno dupa ce a adormit nevasta..."
Cati dintre cei abonati la aceste companii au citit la semnarea contratului un rand in plus decat cel unde scrie"semnatura".?!?
Avem pretenti mari, dar vrem obligatii zero...
ORICUM LA CAPITOLUL CIVILIZATIE SUNTEM VARZA. Ar trebui sa gandim putin inainte sa aruncam cu piatra....
ps: mentionez ca in zona nu exista concurenta.
in rest net ok , fara intreruperi,
Va spun sincer ca am cablu de la UPC de ani de zile si nu am avut niciodata probleme.Despre internet si telefonie nu pot sa-mi dau cu parerea pentru ca nu am folosit.
Cat de RCS-RDS,la fel de sincer va spun ca nu am avut probleme cu el unde am stat cu chirie.Mi-a mers netul timp de 2 ani de zile fara probleme,am trecut pe fiberlink si vitezele au crescut,desi preturile au scazut,iar telefonia este super ieftina.
Cat despre call-centere...mi se pare normal sa nu va faca legatura cu un director! Ai sunat la acel numar,asta inseamna ca trebuie sa vorbesti cu un operator.Daca tie ti s-ar face legatura catre un director,apoi fiecare ar avea aceasta pretentie,indiferent de motivul de care a sunat.
242291 si ca abia miercuri pe 30 Ianuarie poate veni o echipa tot intre orele 20-22 (atunci pot eu fi disponibil). Personal ma indoiesc ca va veni cineva.