Digitalizarea te-a scutit deja de bătaia de cap pe care o presupune plata multora dintre facturi sau rezervarea celor mai bune locuri în sala de cinema. Dacă nu ești un fan al umblatului printre rafturi sau pur și simplu nu ai timp de drumul până la magazin, ai de acum soluția la îndemână: portalul unic carrefour.ro, activ începând cu 17 mai 2018.

Carrefour & parteneriiFoto: Smile Media

Platforma reunește întregul univers digital al retailerului: magazinul de comerț online carrefour-online.ro, site-ul instituțional carrefour.ro, magazinul de comerț online dedicat brandului de îmbrăcăminte marca proprie TEX tex.carrefour.ro și site-ul de employer branding lumea-carrefour.ro. În același timp, aceasta propune primul sistem de tip Market Place dezvoltat de un retailer FMCG în România, prin secțiunea „Carrefour & Partenerii”. Portalul oferă o experiență complexă utilizatorilor, Carrefour consolidându-și astfel poziția de unic retailer omnicanal din România.

Platforma Carrefour.ro conține două noi secțiuni majore, „Supermarket Online” și „Carrefour & Partenerii”.

Coșul zilnic sau saptamanal, alimentat online, cu produse proaspete

Supermarketul Online este destinat clienților din București și Ilfov si cuprinde produse alimentare de bază, produse bio, proaspete (fructe și legume), produse congelate, dar și obiecte de uz casnic, care sunt livrate cu precizie si discretie în intervalul orar selectat. Carrefour asigură clienților săi calitatea și prospețimea produselor livrate, atent urmărite până la livrarea comenzii.

Tot ce ai nevoie din categoria non-alimentare

Cea de a doua secțiune ”Carrefour & Partenerii” functioneaza ca un mall virtual în care partenerii Carrefour își pun la vânzare produsele, acesta devenind primul sistem de tip market place dezvoltat de un retailer din domeniul FMCG în România.

Carrefour & Partenerii include o gamă largă de produse non-alimentare electronice, electrocasnice, mobilier de grădină și multe altele, acestea fiind livrate oriunde în țară. Mai mult, această secțiune pune la dispoziție clienților serviciul Click&Collect care permite ridicarea produselor din orice hipermarket Carrefour.

Serviciul Click&Collect este pus, in premiera, la dispozitia clientilor din Romania.

Prin lansarea noului portal unic www.carrefour.ro, Carrefour România pune la dispoziția clienților săi un număr de peste 150.000 de produse: prin magazinul de comerț online al brandului de îmbrăcăminte marca proprie TEX, prin secțiunea de Supermarket Online la preț de hipermarket și cu livrare precisă și discretă, în intervalul orar selectat, prin secțiunea Carrefour & Partenerii, cu opțiuni multiple de a face cumpărături. De asemenea, noul portal unic reunește informații instituționale, precum informații despre cataloagele și magazinele Carrefour, dar și informații legate de employer branding.

Monitorizare atentă pentru a îmbunătăți permanent experiența clienților

Noul Portal Unic este în plină dezvoltare, atent monitorizat astfel încât gradul de satisfacție a cerințelor clienților să fie în continuă creștere. Sugestiile sunt implementate pe masură ce sosesc pentru ca experiența de cumpărături să fie simplificată și eficientă.