Articol susținut de Nova Power & Gas

Liberalizarea pieței de gaze naturale. Cât durează să îți schimbi furnizorul și ce presupune acest lucru

de     Smile Media
Marţi, 30 iunie 2020, 14:48 Economie | Consumator


Mircea Bica - CEO Nova Power & Gas
Foto: Nova Power & Gas
​Ai găsit în piață o ofertă mai bună decât cea a actualului tău furnizor de gaze naturale. Ce faci acum? Cum procedezi când vrei să treci la alt furnizor și ce ar presupune acest lucru? Ne răspunde Mircea Bica – CEO Nova Power & Gas.

Trebuie să îmi schimb rețeaua de țevi de gaz ca să trec la alt furnizor?

Desigur că nu. Rețeaua de distribuție rămâne aceeași, doar furnizorul se schimbă. Pe factură este evidențiat și acum, separat, tariful de distribuție, care rămâne neschimbat și se va regăși și pe factura noului furnizor.

Dacă am defecțiuni cine se ocupă de reparații?

Defecțiunile țin de rețeaua de distribuție, deci de distribuitor, nu de furnizor. Așadar, consumatorul va contacta în continuare distribuitorul din localitate, mai exact compania care operează rețeaua de distribuție.

Cât durează să trec la Nova Power Gas?

Generarea ofertei și semnarea contractului se realizează online, în doar câteva minute, pe site-ul nostru http://novapg.ro/calculator. Imediat, noi demarăm formalitățile de mutare, conform regulamentului ANRE. Mutarea efectiva are loc în aproximativ 21 de zile, cel mai probabil începând cu următorul ciclu de facturare.

Există riscul să rămân fără energie sau gaz în caz că îmi schimb furnizorul?

Tocmai pentru că piața este puternic reglementată, nu există nici un fel de riscuri pentru consumatorii finali. În cazul în care un furnizor crește prețul semnificativ sau nu mai poate furniza, consumatorul va trece imediat la alt furnizor, având o listă opțiuni din care poate alege. În plus, reglementările ANRE nu permit întreruperea alimentării cu gaze. Singurul scenariu în care un consumator poate ajunge să fie deconectat este pentru neplata facturii.

Cum plătesc facturile și cine citește consumul?

Nova Power & Gas oferă mai multe opțiuni de plată pentru consumatori. Încurajăm plata online, din contul de client, mai ales în condițiile distanțării sociale, dar clienții pot plăti și prin terminalele de plată PayZone, aplicația Pago, prin transfer bancar sau fizic, cu factura, la BCR sau Banca Transilvania. În ceea ce privește citirea contoarului, acesta este realizată ca și până acum, de distribuitor, care ne transmite apoi datele pentru facturare.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4532 vizualizari

  • Aha, si... (Marţi, 30 iunie 2020, 20:16)

    gugurila [utilizator]

    ... aveti curaj sa publicati si contractul standard pentru consumatori casnici in infomercialul asta?
  • Liberalizarea e îmbogățirea intermediarilor (Miercuri, 1 iulie 2020, 22:22)

    jorj_bv [utilizator]

    La curent poate se trezea vreun producător și furnizor sa fie mai eco, energie din surse regenerabile și sa te simți sa ii dai lui bani...
    Dar la gaz, toți furnizorii sunt niște intermediari ordinari care fac bani din nimic.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by